Έτοιμη για το ντεμπούτο στην ευρωπαϊκή αγορά η Lynk & Co πραγματοποιεί τις τελικές δοκιμές του Zero (Vid)

Το Zero Concept, το οποίο σηματοδότησε το ντεμπούτο της Lynk & Co που θα κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπό τη σκέπη της Geely, είναι στη διαδικασία των προχωρημένων δοκιμών όπως φαίνεται και στο video στην κορυφή του άρθρου.

Λίγες ημέρες νωρίτερα, η Geely ανακοίνωσε ότι η εξέλιξη του ηλεκτρικού Zero, έχει ήδη προχωρήσει και πλέον από στατικό πρωτότυπο, έχει περάσει σε δυναμικές δοκιμές.

Το νέο μοντέλο διατηρεί τη διαμόρφωση hatchback που είδαμε στο πρωτότυπο και στοχεύει σε μια αυτονομία της τάξης των 700 χιλιομέτρων, με νέα μπαταρία 800 volt που η εταιρεία λέει ότι δεν θα εμφανίζει μείωση στην απόδοσή της μέχρι τα 120.000 χιλιόμετρα τουλάχιστον, ενώ έχει ωφέλιμη διάρκεια ζωής 2 εκατομμυρίων χιλιομέτρων. Το μοντέλο σύμφωνα με την εταιρεία, αναμένεται να είναι έτοιμο για λιανική πώληση στα τέλη του 2021. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη χαμηλά στο Zero για να βελτιώσει τον χειρισμό και να δημιουργήσει μια ιδανική ισορροπία 50:50 στην κατανομή του βάρους ανά άξονα.

Η Geely λέει ότι το Zero θα επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα. Η Geely επιβεβαιώνει ότι το Zero θα δέχεται έχει ενημερώσεις λογισμικού «over-the-air» και θα αποτελέσει βασικό μέρος αυτού που ονομάζει λειτουργικό σύστημα SEA. Σε ένα δελτίο τύπου που συνοδεύει την ανακοίνωση για το μοντέλο, ο Kent Bovellan, επικεφαλής μηχανικός της SEA Architecture, δήλωσε: «Δημιουργούμε έναν νέο τύπο ηλεκτρικού οχήματος που συνδυάζει την απόδοση με την υψηλή ποιότητα και την τεχνολογία αιχμής».

Παρόλο που το Zero φέρει το σήμα Lynk & Co, το οποίο μέχρι στιγμής έχει επικεντρωθεί στην Ευρώπη και την Κίνα και σε ένα εναλλακτικό μοντέλο χρήσης αυτοκινήτου με συνδρομή, χαρακτηρίζεται ως προϊόν του Geely Auto Group και είναι προϊόν κοινών πόρων ανάπτυξης με την Volvo Cars. Η Geely διατηρεί τα τμήματα εξέλιξης των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα και στη Σουηδία. Ένα παράδειγμα αυτών των κοινών πόρων στον τομέα των EV είναι το Polestar 2 και το XC40 Recharge, τα οποία μοιράζονται πολλά μηχανικά μέρη και αναπτύχθηκαν ταυτόχρονα, παρ’ όλο που το Volvo κατασκευάζεται στο Βέλγιο και το Polestar κατασκευάζεται στην Κίνα.