Ένα ψηφιακό Honda Integra ανοίγει την όρεξη για την επιστροφή του (Pics)

937

Όπως ήδη γνωρίζουμε η Honda εργάζεται πυρετωδώς στην νέα γενιά του δημοφιλούς Civic, που θα δούμε εντός του 2021.

Ωστόσο στην 11η γενιά του δεν θα υπάρξει ούτε τρίθυρη, ούτε coupe έκδοση θυσιάζοντας τον νεανικό σπορ χαρακτήρα για χάρη της πρακτικότητας!

Ένας νεαρός αμερικανός ανεξάρτητος σχεδιαστής, βλέποντας το κενό που δημιουργείται στην γκάμα των μικρομεσαίων της Honda, κάνει την δίκη του ενδιαφέρουσα πρόταση.

Πρόκειται για τον ταλαντούχο Jordan Rubinstein – Towel, ο οποίος οραματίζεται την νέα γενιά του θρυλικού Integra.

Το integra από την πρώτη γενιά του το 1986 είχε περίοπτη θέση στην γκάμα της Honda, παρόλο που δεν έφθασε σε αναγνωρισιμότητα το Civic, το ξεχωριστό σπορ στιλ το καθιστούσε μια μοναδική πρόταση.

Ο Rubinstein – Towel ξεφεύγει από τις χαρακτηριστικές γωνιές του Civic, προσδίδοντας στην σιλουέτα του Integra έντονες καμπύλες. Έμπνευση για τον σχεδιαστή αποτελεί η τρίτη γενιά του Integra Coupé του 1993, ιδιαίτερα στο εμπρόσθιο μέρος με τους όμορφους διπλούς προβολείς.

Πλέον τα φώτα έχουν αντικατασταθεί με διπλούς Full LED προβολείς παραλληλόγραμμου σχήματος με μια λεπτή led βλεφαρίδα που ξεκινάει από πάνω μπροστά και εκτείνεται από κάτω δίνοντας την θέση τους στο χαρακτηριστικό φλας στην άκρη του φτερού.

Το αυστηρά τρίθυρο liftback αμάξωμα με την έντονη Coupé αίσθηση τονίζεται από το κόψιμο της οροφής στο πίσω μέρος που καταλήγει ομαλά σε μια διακριτική αεροτομή.


Το πίσω μέρος υιοθετεί μια μοντέρνα γραμμή, χωρίς να αποκλίνει από το μοντέλο του 93, ώστε να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο. Η τραπεζοειδής εξάτμιση στο κέντρο του προφυλακτήρα τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ οι πίσω λεπτοί LED προβολείς προσφέρουν μια εντυπωσιακή εμφάνιση.

Το σπορ σύνολο ολοκληρώνεται από τις πλαϊνές λεπτομέρειες, την ενσωματωμένη λαβή της πόρτας, τις αστεροειδείς ζάντες ελαφρού κράματος.


Δεδομένου πως πρόκειται μόνο για μια ψηφιακή πρόταση, δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τα κινητήρια σύνολα και τα τεχνικά στοιχεία. Ωστόσο ο καλλιτέχνης δείχνει να προτιμά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης βάζοντας κάτω από το καπό βενζινοκινητήρες τεχνολογίας iVTEC.


Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν πρόκειται να το δούμε ποτέ να παίρνει σάρκα και οστά, ωστόσο αποτελεί μια καλή ιδέα για την Honda να αναπληρώσει το κενό του Coupe Civic, ίσως με ένα νέο Integra, προσαρμοσμένο στο τρέχον Family Look της γιαπωνέζικης εταιρείας!