Alfa Romeo: Δεύτερη ευκαιρία για τις Giulia και Stelvio με facelift το 2021 και νέο υβριδικό κινητήρα Firefly 1.5 λίτρων!

2073

Το Restyling των Giulia και Stelvio εκτός από την αισθητική ανανέωση των αμαξωμάτων, θα φέρει downsizing και υβριδικές εκδόσεις!

Περιμένοντας την απόφαση της Alfa Romeo, εάν θα υπάρξει μια νέα γενιά των μεσαίων μοντέλων της, ίσως με βάση την εξέλιξη της πλατφόρμας Giorgio, το εγγύς μέλλον των Alfa Romeo Giulia και Stelvio χαρακτηρίζεται από την άφιξη μιας εκτεταμένης ανανέωσης τους στα μέσα του κύκλου ζωής τους.  Πρόκειται για μια σημαντική είδηση, καθώς τα δύο μοντέλα θα φέρουν διάφορες αισθητικές αλλά και τεχνικές – μηχανολογικές καινοτομίες.

Οι νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio Facelift επιβεβαιώθηκαν επίσημα από την FCA με την τελευταία ενημέρωση του επιχειρηματικού σχεδίου της Alfa Romeo που ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο του 2019. Θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2021 στα μέσα καριέρας τους.  Οι ανανεωμένες Giulia και Stelvio πιθανότατα θα κάνουν το ντεμπούτο στο πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους, σε αντίθεση με την Tonale η οποία, θα είναι έτοιμη το δεύτερο τρίμηνο.

Με αρκετές αισθητικές αλλαγές με έμπνευση από την Tonale Concept και τις Giulia GTA – GTAm

Ένα από τα βασικά στοιχεία της επικείμενης ανανέωσης των μεσαίων Alfa Romeo θα αποτελέσει η ανασχεδίαση του εξωτερικού αμαξώματος.  Μετά από τέσσερα χρόνια από το ντεμπούτο τους, θα λάβουν ένα ελαφρύ λίφτινγκ, με κυριότερες τις αλλαγές στο μπροστινό μέρος, στις πλευρές και στο πίσω μέρος.

Οι πηγές έμπνευσης για το facelift θα προέλθουν από τις νέες Giulia GTA και GTAm, που παρουσιάστηκαν τον περασμένο Μάρτιο, οι οποίες βελτίωσαν την σπορ εικόνα του sedan, αλλά και από την Tonale Concept, η οποία θα επηρεάσει τα facelifts, τόσο για το sedan, όσο και για το D-SUV, δημιουργώντας έτσι ένα «οικογενειακό συναίσθημα» με το νέο C-SUV.

Φυσικά, αυτή η ανανέωση στα μέσα της καριέρας τους θα είναι μια δεύτερη ευκαιρία για να επανατοποθετηθούν εμπορικά.  Πιθανότατα, θα υπάρχουν νέα χρώματα για το αμάξωμα, νέο εσωτερικό, ζάντες, τελευταία ενημέρωση για το Uconnect, αλλά και τον προαιρετικό εξοπλισμό.

Νέα υβριδικά κινητήρια σύνολα 1.5 και 2.0 λίτρων

Ωστόσο με τα σημερινά κινητήρια σύνολα γνωρίζουν καλά στην Alfa Romeo πως δεν μπορούν αφενός να γίνουν ανταγωνιστικοί, και αφετέρου ότι δεν μπορούν να αγγίξουν τις δεσμεύσεις της εταιρείας για μείωση των εκπομπών ρύπων. Επομένως το downsizing είναι μονόδρομος και μάλιστα με ήπια υβριδική και plug-in τεχνολογία. Η Alfa Romeo για πρώτη φορά θα γίνει πραγματικά ανταγωνιστική απέναντι στους Γερμανούς αντιπάλους της χρησιμοποιώντας στην βάση τον επερχόμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.5 λίτρων της οικογένειας Firefly που θα συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt  απόδοσης 190 και 215 ίππων. Ο σημερινός των 2.2 λίτρων θα αντικατασταθεί από τον νέο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που είδαμε στην Maserati Ghibli με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt απόδοσης 330 ίππων, πιθανότατα στην έκδοση Veloce. Ο 2.9 των 510 ίππων των εκδόσεων Quadrifoglio Verde θα παραμείνει ως έχει, ενώ δεν πρέπει να αποκλείσουμε και εκπλήξεις.

Χωρίς επέκταση της γκάμας!

Η ανανέωση δεν θα φέρει επέκταση στο εύρος της γκάμας της Giulia, η οποία θα συνεχίσει να προσφέρεται αποκλειστικά σε sedan αμάξωμα με την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio. Ενώ οι καυτές GTA και GTAm, μόλις εξαντληθούν οι λίγες διαθέσιμες μονάδες, δεν θα προσφερθούν ξανά.  Η Alfa Romeo δεν θα προχωρήσει σε μια έκδοση coupe ή station wagon της Giulia, καθώς τέτοιες ενέργειες θα μπορούσαν να εμφανιστούν μόνο με μια νέα γενιά.