Αμπερ Χέρντ σε Τζόνι Ντεπ: «Απλά σε χτύπησα, μην κάνεις σαν μωρό!»

315

Η δίκη για συκοφαντική δυσφήμηση ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων του Τζονι Ντεμπ εναντίον της πρώην συζύγου του Άμπερ Χερντ, όσο παβλοφική και αν είναι, φέρει πολλές ομοιότητες με την σειρά/σαπουνόπερα “Τόλμη και Γοητεία”. Οι παλαιότεροι θα θυμούνται ότι προς τα τέλη της δεκαετίας του 1980, η δημοφιλής αμερικανική σειρά έκανε πάταγο και στην Ελλάδα, με τις νοικοκυρές, τους εφήβους, αλλά και μικρότερης ηλικίας παιδιά να τρέχουν, πετώντας τις τσάντες τους, ώστε να προλάβουν το καθημερινό μεσημεριανό ραντεβού τους με την αγαπημένη τους σειρά. Κάθε μισάωρο επεισόδιο, υποσχόταν -και δεν απογοήτευε- ίντριγκες, παράνομους και θυελλώδεις έρωτες, μη ρεαλιστικές αντροπές, προδοσίες και ακραίες καταστάσεις που δύσκολα βιώνει κανείς στη ζωή του, όσο έντονη και αν είναι αυτή.

Η σειρά, τρεις δεκαετίες αργότερα, επιβιώνει και αποτελεί μέρος της ποπ κουλτούρας. Ποπ Κουλτούρα. Αυτός ακριβώς είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ της τηλεοπτικής σειράς που έχει κερδίσει το προσωνήμιο μαθουσάλας και της δίκης για συκοφαντική δυσφήμιση μεταξύ του πρώην ζευγαριού του Χόλιγουντ που μπορεί να παρακολουθήσει κανείς σε ζωντανό χρόνο από το Διαδίκτυο.

Μία αντιδικία μεταξύ ενός ζευγαριού έχει μετατραπεί σε προϊόν της ποπ κουλτούρας. Αυτό επιβεβαιώνουν οι εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου που παρακολουθούν καθημερινα σε ζωντανή μετάδοση τη δίκη επί πέντε, έξι, ακόμα και οκτώ συνεχόμενες ώρες. Σε αυτους τους δυστοπικούς καιρούς, αυτή έχει μετατραπεί σε άρτο και θέαμα για τις μάζες. Η “συνταγή” είναι απόλυτα πετυχημένη, λειτουργεί εδώ και αιώνες άψογα, από τότε που οι Ρωμαίοι την πρωτοεφάρμοσαν. Και γιατι όχι; Η αίθουσα του δικαστηρίου στη Βιρτζίνια τα έχει όλα: σεξ, προδοσία, βία, πολυτέλεια, ξεκατίνιασμα άνω ποταμών. Επιπλέον, εξασφαλίζει πρώτη θέση στη ζωή των μεγαλύτερων σταρ του πλανήτη.

Ξαφνικά, οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές κλείνουν το μάτι στο κοινό και ανοίγουν την πόρτα, προτρέποντας τους να εγκαταλείψουν την κλειδαρότρυπα. Τώρα έχουν πρώτη θέση. Και από αυτήν παρακολουθούν ανενόχλητοι τα πάντα, κάθε ανατριχιαστική λεπτομέρεια. Πώς ήταν η παιδική ηλικία του Τζόνι Ντεπ. Η μητέρα του τον κακοποιούσε σωματικά και λεκτικά. Τον κοδοϊδευε για το πρόβλημα που είχε στο μάτι του. Την έτρεμε και είχε μάθει ως παιδί να κρύβεται από την οργή της ή να παραλύει από φόβο όταν εκείνη τον χτυπούσε ανελέητα. Παρόλα αυτά, δεν σταμάτησε να την αγαπάει και να την φροντίζει μέχρι και τον θάνατό της. Συνεργάτες, φίλοι και συγγενείς μας διηγούνται το ξεκίνημα της καριέρας του και τη σταδιακή άνοδό του στην ανελέητη βιομηχανία του θεάματος.

Είναι λες και οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές διαβάζουν την αυτοβιογραφία τους, με τη μόνη διαφορά ότι αυτή δεν είναι στρογγυλεμένη. Τίποτα δεν έχει διαγραφεί, τίποτα δεν έχει παραλειφθεί. Εξάλλου, όπως τους θυμίζει κάθε τόσο η πρόεδρος του δικαστηρίου έχουν πάρει όρκο. Μαθαίνουμε για τα πλούτη, για τα ιδιόκτητα νησιά, τα ιδιωτικά τζετ, τα διαμερίσματα στις πρωτεύουσες όλου του κόσμου. Τί τρώνε, τί πίνουν, πώς ερωτεύονται, ποιοί είναι οι φίλοι τους, με πόσους σωματοφύλακες κυκλοφορούν. Κάθε τόσο πετιούνται χαλαρά κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα της μουσικής και του σινεμά.

«Ήμουν με τον Πολ Μακάρντεϊ». «Σε αυτό τον καυγά ήταν μάρτυρας και ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο». Και ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο καλύτερο: στο ζουμί που δεν είναι άλλο από την τοξική, παθιασμένη και εντέλει καθόλα αρρωστημένη σχέση μεταξύ του Τζόνι Ντεπ και της πανέμορφης και νεότατης Άμπερ Χαρντ. Αφού μάθαμε από τρίτους, μάρτυρες που έζησαν από κοντά τη άνθηση του έρωτά τους, έφτασε η στιγμή να ανέβει στο εδώλιο ο ίδιος ο Τζονι Ντεπ. Ο άνθρωπος που μέχρι χθες προστάτευε την προσωπική του ζωή, αρνούμενος να σχολιάζει οτιδήποτε την αφορούσε.

Και, όμως, είναι εκείνος που νωχελικά, σχεδόν τραυλίζοντας, χωρίς να του λείπει το χιούμορ, θυμίζοντας πληγωμένο κουτάβι ξετυλίγει το νήμα της ιστορίας. Δεν παραλείπει τίποτα. Ξετυλίγει το κουβάρι της ζωής του, ανασύρει τα πιο καθοριστικά περιστατικά της παιδικής του ηλικίας και ανασκαλεύει την άνοδό του σε έναν ανταγωνιστικό χώρο, με τον οποίο ποτέ δεν ταυτίστηκε. Μιλάει για την πατρότητα, για την ερωτική του ζωή, για τις επιτυχίες, τις αποτυχίες, τα στραβοπατήματά του και τον αμύθητο πλούτο του. Εκείνον που δεν υπολόγιζε, καθώς «εγώ ασχολούμαι με το δημιουργικό κομμάτι της δουλειάς και όχι τα λεφτά». Παρόλα αυτά, ξόδευε εκατομμύρια αγοράζοντας νησιά στην Καραϊβική, ναρκωτικά, έργα τέχνης, συντηρώντας δεκάδες άφραγκους φίλους που τον περιστοίχιζαν.

Και έτσι όπως εξελίσσεται το παραμύθι, με την ιδανική σύντροφο Βανέσσα Παραντί και τα δύο μικρά του παιδιά, φτάνει και η ώρα της κακής μάγισσας. Σε αντίθεση, με τα παραμύθια, όμως, αυτή δεν είναι άσχημη και ηλικιωμένη. Είναι 20 ετών και κάτι, η ομορφιά της αφήνει τους πάντες άφωνους, έχει ταλέντο και αιχμαλωτίζει την καρδιά του Τζόνι, δευτερόλεπτα από τη στιγμή που την αντικρύζει. Τώρα πια έχουμε μπει στη δεύτερη πράξη. Εκεί τόσο οι πρωταγωνιστές, όσο και οι διάφοροι παρατρεχάμενοι περιγράφουν έναν έρωτα, κατά τη διάρκεια του οποίου όταν ο Τζονι Ντεπ έμπαινε στο σπίτι, η πανέμορφη σύντροφός του γονάτιζε για να του βγάλει τα παπούτσια και να του προσφέρει ως άλλη γκέϊσα ένα ποτήρι κρασί. Μετά την περίοδο του μέλιτος, όμως, το ειδύλλιο δεν άργησε να πάει κατά διαόλου, με ομηρικούς καυγάδες, ξύλο, μπουνιές, μαλλιοτραβήγματα, βρισιές και προσβολές.

Εραστής Νο2 της Άμπερ Χερντ: Τζέιμς Φράνκο

«Είσαι ένας χοντρός γέρος και ηλίθιος Τζόνι», υποστηρίζει ο ηθοποιός ότι του έλεγε η σύντροφός του. Τη στιγμή που τα πολυτελή ρετιρέ διαλύονταν, τηλεκοντρόλ και μπουκάλια εκτοξεύονταν, ο Τζόνι Ντεπ προσπαθούσε να απεξαρτηθεί από τα ναρκωτικά με μία ομάδα γιατρών και νοσηλευτών που ο ίδιος πλήρωνε και τον ακολουθούσε κατά πόδας. Η τρίτη πράξη είναι ακόμα πιο σοκαριστική. Ο σταρ που μαθαίνει ότι η περιουσία των 670 εκατομμυρίων δολαρίων έχει κάνει φτερά. Η σύζυγος που του κόβει το δάχτυλο, εκτοξεύοντας ένα μπουκάλι και τον εκδικείται αφήνοντας κόπρανα στο συζυγικό τους κρεβάτι.

Ακούμε μέχρι και ηχητικά ντοκουμέντα, στα οποία η Άμπερ Χερντ παραδέχεται ότι χτυπούσε τον σύζυγό της. «Απλά σε χτύπησα, δεν σου έδωσα μπουνιά. Μην κάνεις σαν μωρό». Μένουν ακόμα σχεδόν δύο εβδομάδες για να ολοκληρωθεί η δίκη του αιώνα, όπως την χαρακτηρίζουν πολλοί. Την συγκρίνουν, μάλιστα, με αυτή του  Τζει Σίμπσον που κατηγορήθηκε και αθωώθηκε (!) για τη δολοφονία της συζύγου και του φίλου της. Το καλύτερο, όμως, στην περίπτωση αυτή έχει μείνει για το τέλος. Ακόμα δεν έχουμε δει κάποιους από τους μάρτυρες της Άμπερντ Χερντ που τυχαίνει να είναι διάσημοι ηθοποιοί, όπως ο Τζειμς Φράνκο, αλλά και ο ίδιος ο Έλον Μασκ, με τον οποίο διατηρούσε ερωτικό δεσμό προς το τέλος του γάμου της.

Όπως και να το δει κανείς, όποια κατάληξη και να έχει, όποια απόφαση και να ανακοινώσει το δικαστήριο και οι ένορκοι, ένα είναι το συμπέρασμα: τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία. Α, και κάτι άλλο. Ακόμα και αν είσαι ο Τζόνι Ντεμπ, μπορεί να υποκύψεις στον γνωστό σε όλους γεροντοέρωτα με ολέθριες συνέπειες…

Πηγή: protothema.gr