Αντιμετωπίζοντας μία McLaren ως επένδυση

451

Με δεδομένο ότι ο κάτοχος της συγκεκριμένης Speedtail δεν μπορεί να την έχει αρκετό καιρό στη διάθεσή του για να τη βαρεθεί, περνάει από το μυαλό μας ότι την αγόρασε απλά για να βγάλει χρήματα.

Και αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Πολλοί συλλέκτες και διάσημοι στο παρελθόν έχουν εκμεταλλευτεί τη γνωριμία τους με κάποια εταιρία, έτσι ώστε να βάλουν στο χέρι ένα περιορισμένης παραγωγής όχημα, με γνώμονα το γρήγορο κέρδος.

Αυτό μάλιστα έχει οδηγήσει κατασκευαστές όπως η Ford να βάζουν ειδικές ρήτρες για το πόσα χρόνια θα πρέπει να κρατήσουν στην κατοχή τους κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο, πριν το αποχωριστούν.

Το τελευταίο, προφανώς, δεν ισχύει για τη McLaren, αφού ήδη βρέθηκε άνθρωπος να πουλάει τη Speedtail του. Ένα από τα μόλις 106 αντίτυπα που κατασκευάζονται βρίσκεται σε σελίδα μεταχειρισμένων, με κόστος υπερδιπλάσιο από αυτό το που χρεώνει η εταιρία καινούριο!

Εν μέρει, βέβαια, και αυτή καινούρια είναι, αφού στην αγγελία αναφέρεται με σαφήνεια πως το συγκεκριμένο μοντέλο έχει μόλις 125 χιλιόμετρα στο κοντέρ του. Φανταζόμαστε πως δεν θα πρέπει να έχει ανοίξει ποτέ η τάπα της βενζίνης…

Όπως κάθε αντίστοιχο -ειδικής έκδοσης- αυτοκίνητο, έτσι και εδώ η συγκεκριμένη Speedtail θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μοναδική, χάρη στον ιδιαίτερο χρωματισμό της (κατά παραγγελία του αρχικού ιδιοκτήτη).

Η τελική ταχύτητα του hypercar των 1050 PS είναι 402,3 km/h, εκ των οποίων τα πρώτα 300 έρχονται από στάση σε μόλις 12,8 sec. Φυσικά είναι σε άριστη κατάσταση και ετοιμοπαράδοτο, για όποιον αποφασίσει να αποταμιεύσει 4 εκ. ευρώ για να το αποκτήσει.