Αποκάλυψη ΕΥΠ: Η «Μαρία Τσάλλα» ήταν η Ρωσίδα κατάσκοπος

208
Χάκερς

Η ιστορία, μοιάζει με ψυχροπολεμικό κατασκοπευτικό μυθιστόρημα. Η 32χρονη, σύμφωνα με τα ελληνικά νόμιμα έγγραφα Μαρία Τσάλλα ή 35χρονη σύμφωνα με τα πραγματικά της στοιχεία Ιρίνα Αλεξάντροβνα Σμίρεβα από την παγωμένη Μόσχα, ήρθε στην Αθήνα το 2018 ως παιδί Ελλήνων ομογενών.

Ένα χρόνο αργότερα, πολιτογραφείται Ελληνίδα με νόμιμα χαρτιά, δηλώνει φωτογράφος και ανοίγει ένα κατάστημα με την επωνυμία “Galazio” στο Παγκράτι με είδη χειροτεχνίας και πλεκτικής ενώ παράλληλα, λαμβάνει μέρος και σε διαγωνισμούς φωτογραφίας.

Η Ιρίνα, ανήκει σε μια ειδική κατηγορία κατασκόπων που ονομάζονται “Illegals”, οι οποίοι στρατολογούνται και εκπαιδεύονται από τις ρωσικές μυστικές υ6πηρεσίες και στέλνονται σε χώρες του λεγόμενου δυτικού κόσμου για να αναλάβουν ειδικό ρόλο. Είναι χαρακτηριστικό, λένε οι πληροφορίες, ότι για να μεταμορφωθεί η Ρωσίδα Ιρίνα Αλεξάντροβνα Σμίρεβα σε Μαρία Τσάλλα, η διαδικασία στοίχισε στο ρωσικό κράτος 5 εκατομμύρια ευρώ. Τόσο κοστίζει λένε η “κατασκευή χαρακτήρων”. Η κατάσκοπος φέρεται να έχει σχέση με έναν Ρώσο συνάδελφο της ο οποίος δραστηριοποιείται στη Βραζιλία, ενώ παράλληλα διατηρούσε σχέση και με έναν Έλληνα προκειμένου να τον έχει για κάλυψη. Η αρχή του τέλους για τη δράση της, ξεκίνησε πριν δύο μήνες όταν οι αρχές της Σλοβενίας συνέλαβαν μια συνάδελφο της.

Οι ρωσικές μυστικές υπηρεσίες, φοβούμενες ότι θα αποκαλυφθούν και άλλα πρόσωπα από το δίκτυο των illegals, ανακαλούν την Τσάλλα στη Μόσχα και την εξαφανίζουν. Η ίδια, λέει στους γνωστούς της ότι φεύγει για κάτι δουλειές και ότι θα επιστρέψει σε έναν μήνα, όμως δεν εμφανίστηκε ποτέ. Κλείνει τα προφίλ της στα social media, κατεβάζει και το σαιτ του καταστήματος και χάνεται από προσώπου γης. Οι ελληνικές υπηρεσίες, προσπαθούν να διαπιστώσουν ποια ήταν η κατασκοπευτική δραστηριότητα της Ρωσίας στη χώρα μας καθώς είχε τη δυνατότητα να κυκλοφορεί ελεύθερα τόσο στην Ελλάδα, όσο και την Ευρωπαική Ένωση και παράλληλα με την κάλυψη της φωτογράφου να μπορεί ανενόχλητη να τραβάει φωτογραφίες χωρίς να κινεί την προσοχή και να δημιουργεί υποψίες για τη διπλή ζωή και τη δράση της.