Audi: Ετοιμάζει premium μικρό e-tron

292

Γράφει ο Νίκος Μιχαλόπουλος

Η Audi είναι έτοιμη να επεκτείνει την γκάμα της e-tron με ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο στην κατηγορία supermini, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB Entry του VW Group.

Η Audi σχεδιάζει να επεκτείνει την ηλεκτρική της γκάμα, τα επόμενα πέντε χρόνια. Πηγές μέσα από την εταιρεία επιβεβαίωσαν στο βρετανικό Auto Express ότι αυτή θα αναπτυχθεί προς τα κάτω με ένα μικρό αυτοκίνητο βασισμένο στην EV πλατφόρμα του VW Group.

Η γνωστή πλατφόρμα ως MEB Entry , η αρχιτεκτονική της οποίας αποκαλύφθηκε στην την περασμένη άνοιξη, έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει οχήματα μήκους περίπου τεσσάρων μέτρων, όσο ένα Polo ή ένα Audi A1, διατηρώντας παράλληλα το κόστος αρκετά χαμηλά ώστε τα μοντέλα αυτά να μπορούν να πωληθούν περίπου από € 20,000.

Η εκτίμηση για το πρότζεκτ είναι πως το μοντέλο πρόκειται να παρουσιαστεί μέχρι τα τέλη του 2022. Η εστίαση για μείωση των δαπανών οδήγησε σε εικασίες ότι η πλατφόρμα θα περιοριστεί στα αυτοκίνητα της VW, της Skoda, της SEAT και μιας κινεζικής συνεργαζόμενης εταιρείας.

Ωστόσο, μιλώντας αποκλειστικά στο Auto Express, το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi, υπεύθυνη για το μάρκετινγκ, Fermín Soneira Santos, δήλωσε ότι το premium brand σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την MEB Entry, ώστε να επεκτείνει την γκάμα των EV για μοντέλα, από τo επερχόμενο supermini έως το e-tron GT super-saloon, το οποίο θα βασίζεται στο σύστημα της Porsche Taycan.

Άλλες πηγές ανέφεραν στο Auto Express ότι η φθηνότερη φύση της πλατφόρμας MEB Entry μπορεί να αφήνει μικρότερο περιθώριο για τροποποιήσεις του αμαξώματος και ίσως αυτό να αποτελέσει παράγοντα για να προκύψουν κοινά προφίλ σε περισσότερα από ένα brands, όπως συνέβη με τα VW up, Skoda Citigo και SEAT Mii. Η Audi σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να διαθέτει πιο ποιοτικά υλικά καμπίνας και τεχνολογία αιχμής για το αυτοκίνητο, ώστε να διαφοροποιηθεί.

Το επερχόμενο μοντέλο θα μπορούσε να επιτρέψει στην Audi να επωφεληθεί από τον αναδυόμενο τομέα της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπου οι πελάτες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για προϊόντα υψηλής ποιότητας με μέτρια ηλεκτρική αυτονομία. Τα μοντέλα που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB Entry αναμένεται να διαθέτουν αυτονομία έως 240 χλμ, αλλά θεωρητικά αυτό αρκεί ώστε να ανταγωνιστούν τα πρόσφατα MINI Electric και τα Honda e, καθώς και τα δύο αυτοκίνητα δίνουν προτεραιότητα στην εικόνα και το σχεδιασμό σε σχέση με την αυτονομία.

Το πρώτο αυτοκίνητο της Audi στην πλατφόρμα MEB πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του αυτό το καλοκαίρι και θα είναι το Q4 e-tron.