Αυτή είναι η στρατηγική της Mercedes-Benz για την ηλεκτροκίνηση

379

Η νέα στρατηγική της Mercedes-Benz παρουσιάστηκε σήμερα σε ένα εικονικό –ελέω COVID-19-  συνέδριο επενδυτών και αναλυτών.

Mercedes-Benz, θα αναβαθμίσει τη γκάμα και το συνδυασμό μοντέλων, θα επιδιώξει σημαντική ανάπτυξη για τα υπο-brands AMG, Maybach, G και EQ και θα επιταχύνει την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Με νέες μπαταρίες δικής της τεχνολογίας και το πρόγραμμα EQXX σε συνεργασία με τις ομάδες της Mercedes στη Formula 1 για τη δημιουργία ενός μοντέλου με θεαματική απόδοση και αυτονομία. Επίσης θα προχωρήσει στην ανάπτυξη λογισμικού αυτοκινήτων με το λανσάρισμα του δικού της MB.OS λειτουργικού συστήματος το 2024.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε έτσι τον εξηλεκτρισμό σε όλα τα μοντέλα και τα segments ενώ παρουσίασε τα σχέδιά της για νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, τέσσερα εκ των οποίων θα λανσαριστούν το 2021, βασισμένα στην πλατφόρμα μεγάλων ηλεκτρικών οχημάτων EVA, τα οποία θα είναι εκτός της EQS, τα EQE, EQS-SUV και EQE-SUV.

Επίσης ανακοίνωσε και τη δημιουργία ηλεκτρικών μοντέλων για τις AMG, Maybach και G. Ακόμη και στο ίδιο πλαίσιο η Mercedes ανακοίνωσε μια νέα πλατφόρμα την MMA η οποία προορίζεται για μικρά και μεσαία αυτοκίνητα. Συνολικά, η Mercedes-Benz προσδοκά ότι μέχρι το 2030 το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της θα αποτελείται από εξηλεκτρισμένα μοντέλα.

Παράλληλα, παρουσιάστηκαν εκτεταμένα σχέδια μείωσης κόστους που θα μειώσουν τις κεφαλαιουχικές δαπάνες, την Έρευνα και Ανάπτυξη κατά 20% καθώς και τα πάγια έξοδα κατά 20% σε απόλυτους όρους και θα βελτιώσουν το βιομηχανικό αποτύπωμα της φίρμας. Στόχος είναι να μειωθεί το όριο του break-even, με στόχο την υψηλότερη κερδοφορία και την υψηλότερη ροή κεφαλαίων.