Bugatti Baby Type 35: Συνδέοντας το παρελθόν με το μέλλον (Φωτό)

331

Η Bugatti έχει μια μακρά σχέση με υπό κλίμακα εκδόσεις των κλασικών μοντέλων της.


Το 1926, ο Ettore Bugatti έφτιαξε μια μικρή Type 35 για τα τέταρτα γενέθλια του μικρότερου γιου του και η αντίδραση από πελάτες που επισκέφτηκαν το εργοστάσιο της εταιρείας στο Molsheim στη Γαλλία ήταν τόσο θετική που τέθηκε σε περιορισμένη παραγωγή, με περίπου 500 να κατασκευάζονται.

Στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης του 2019, η Bugatti ανακοίνωσε ότι, για να γιορτάσει τα 110α γενέθλιά της, θα κατασκευαστεί μια νέα έκδοση της αρχικής Bugatti Baby, που θα διέθετε ηλεκτροκινητήρα. Τώρα έχουμε εικόνες για το πώς θα είναι η τελική έκδοση, Baby II καθώς και επιβεβαίωση των διαφορετικών εκδόσεων που θα προσφερθούν. Αρχικά έχουμε ένα μοντέλο με μήκος 2,76 μέτρων, πλάτος 0,99 μέτρα και ύψος 0,8 μέτρα ενώ το βάρος του αγγίζει τα 240 κιλά.

Το βασικό μοντέλο – Base Model, διασφαλίζει ότι κανένας ιδιοκτήτης Bugatti που σέβεται τον εαυτό του δεν θα το αγοράσει – διαθέτει αμάξωμα από σύνθετα υλικά και μπαταρία 1,4 kWh και θα πωλείται 30.000 ευρώ. Πάνω από αυτό, η έκδοση Vitesse ενσωματώνει ανθρακονημάτινο αμάξωμα, μια ισχυρότερη μπαταρία 2,8 kWh, και έναν πιο δυνατό κινητήρα που περιλαμβάνει (όπως στη Chiron) ένα «Speed Key» για να ξεκλειδώσει την πλήρη απόδοσή του.

Η τιμή της αγγίζει τα 43.500 ευρώ. Στην κορυφή της γκάμας, το μοντέλο Pur Sang χρησιμοποιεί το ίδιο μηχανικό πακέτο με το Vitesse αλλά προσθέτει χειροποίητο αλουμινένιο αμάξωμα, ακριβώς όπως η πρώτη Type 35, ενώ χρειάζονται περισσότερες από 200 ώρες για την κατασκευή της. Όσο για το ταμπελάκι τιμής; Αγγίζει τα 58.500 ευρώ.

Όλες οι εκδόσεις έχουν 4 ταμπούρα και φρένα αναγεννητικής πέδησης, ανεξάρτητη ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, απομακρυσμένο έλεγχο kill switch (σε περίπτωση που ο μικρός χάσει τον έλεγχο), αλουμινένιες ζάντες της Michelin, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και επιλέξιμα drive modes, με περιορισμένη ταχύτητα για το πρόγραμμα Novice στα 20 km/h και 1,3 PS ηλεκτρικής ισχύος, και το Expert mode αυξάνει σε 45 km/h και 5,4 PS.

Οι εκδόσεις Vitesse και Pur Sang μπορούν να κινηθούν ταχύτερα μέσω του Speed Key, επιτρέποντας την ανάπτυξη ισχύος 13,6 PS και δίνοντας τελική ταχύτητα 68 km/h. Η Bugatti ισχυρίζεται ότι το μικρότερο πακέτο μπαταρίας προσφέρει μια εμβέλεια έως και 25 km με φόρτιση, με τη μεγαλύτερη μπαταρία να δίνει 50 km. Άλλες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν αλουμινένιο ταμπλό, τιμόνι από αλουμίνιο και ξύλο (υπάρχει προαιρετικά και μεγαλύτερης στεφάνης για ενήλικες! Και πολλά άλλα.

H μικρή Bugatti αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Little Car Company στο Ηνωμένο Βασίλειο, και η παραγωγή θα περιοριστεί σε 500 μονάδες.

Και καλά νέα για όσους έχασαν την αρχική ανακοίνωση: Η Bugatti λέει ότι καθώς «ορισμένοι πελάτες είχαν αλλάξει τις συνθήκες λόγω των πρόσφατων παγκόσμιων γεγονότων», υπάρχουν ακόμη μερικά αδιάθετα μοντέλα.