
Ο εισαγγελέας ζητά να δικαστούν ως υπαίτιοι οι τέσσερις αστυνομικοί που σχετίζονται με την υπόθεση της Κυριακής Γρίβα, η οποία δολοφονήθηκε από τον πρώην σύντροφό της έξω από το αστυνομικό τμήμα Αγίων Αναργύρων, στις 1 Απριλίου 2024.
Τους αποδίδεται ότι με πρόθεση και μέσω παραλείψεων δεν προστάτευσαν το θύμα, το άφησαν εκτεθειμένο ενώ είχαν υποχρέωση να δράσουν, γεγονός που συνέβαλε στον θάνατό της.
Πηγή: thessnews.gr

















































