Η Ferrari Roma ο μεγάλος νικητής του « Car Design Award 2020»

742

Οι κριτές συνεχάρησαν το Ferrari Style Center και τον επικεφαλής του Flavio Manzoni

Η Ferrari Roma κατάφερε να κερδίσει το Car Design Award 2020. Είναι ένα πολύ σημαντικό βραβείο που απονέμεται κάθε χρόνο και γιορτάζει την εξέλιξη των αυτοκινήτων από την άποψη της σχεδίασης βραβεύοντας τα καλύτερα σχεδιαστικά κέντρα για το στυλ.

Οι κριτές του Car Design Award έδωσαν το βραβείο στον Flavio Manzoni, επικεφαλής σχεδιαστή του Ferrari Style Center.  Ο Manzoni δηλώνει ότι έχει επιλέξει να αντλήσει έμπνευση από το παρελθόν για να αναπτύξει την αισθητική πλευρά της Ρώμης, καθώς και να εστιάσει στην κομψότητα και την ισορροπία.

Ferrari Roma: Το νέο ιταλικό GT κερδίζει τους κριτές του Car Design Award

Στην κατηγορία αυτοκινήτων παραγωγής, έχουμε δύο άλλους νικητές, την Porsche Taycan και την Land Rover Defender που τερμάτισαν στη δεύτερη και τρίτη θέση, ενώ στην κατηγορία πρωτότυπου αυτοκινήτου, κέρδισαν τα Hyundai Prophecy, Bentley EXP 100 GT και Cupra Tavascan.  Στην κατηγορία Brand Design Language, από την άλλη πλευρά, κέρδισαν οι Porsche, Peugeot και Mazda.

Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά μέσω του καναλιού YouTube της διάσημης διεθνούς οργάνωσης.  Το Car Design Award δημιουργήθηκε το 1984 από το περιοδικό Auto & Design και απονέμεται στα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας από κριτική επιτροπή αποτελούμενη από 12 δημοσιογράφους από τα πιο διάσημα διεθνή περιοδικά αυτοκινήτων.

Όσον αφορά τη Ferrari Roma, η κριτική επιτροπή είπε: «Η σχεδιαστική ομάδα της Ferrari, με επικεφαλής τον Flavio Manzoni, έκανε μια απίστευτη δουλειά με τη Roma.  Αυτό το αυτοκίνητο παίρνει τις κλασικές γραμμές ενός Gran Turismo και τις προβάλλει στον 21ο αιώνα μέσω αισθησιακών, υποβλητικών και πρωτοποριακών μορφών».

Σας υπενθυμίζουμε ότι η Ρόμα τοποθετείται στην αγορά ως σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης GT με αμάξωμα κουπέ που παίρνει το όνομά του από την ιταλική πρωτεύουσα.  Το στυλ των αναλογιών που προσφέρει το GT θυμίζει κάποιες Ferraris της δεκαετίας του 1980, όπως η 250 GT Berlinetta.

Η καμπίνα των επιβατών διαθέτει δύο καθίσματα συν δύο τοποθετημένα πίσω και τρεις οθόνες, μία τοποθετημένη στο ταμπλό, μια δεύτερη στην κεντρική κονσόλα σε κατακόρυφη θέση και μια τρίτη οριζόντια τοποθετημένη μπροστά από τον συνοδηγό.

Κάτω από το καπό της Ferrari Roma, βρίσκουμε έναν κινητήρα V8 twin-turbo 3,9 λίτρων που αναπτύσσει ισχύ 620 ίππων στις 5750-7500 σ.α.λ. και 760 nm μέγιστης ροπής στις 3000-5750 σ.α.λ.  Δίπλα στους οκτώ κυλίνδρους υπάρχει ένα 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη F1 που είναι το ίδιο με το plug-in υβριδικό SF90 Stradale.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε η αυτοκινητοβιομηχανία της Μόντενα, το Gran Turismo coupé χρειάζεται μόλις 3,4 δευτερόλεπτα για να κάνει το 0 – 100 km / h και 9,3 δευτερόλεπτα από 0 έως 200 km / h ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 320 km / h.