Η Fiat επιβεβαίωσε την χρήση της πλατφόρμας CMP της PSA για τα μελλοντικά της compact!

674

Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Τορίνο σταματάει άμεσα την ανάπτυξη πλατφόρμας για τα συμπαγή αυτοκίνητα.

Η συγχώνευση μεταξύ FCA και PSA, η οποία θα γεννήσει την Stellantis, κυοφορεί ήδη τους πρώτους καρπούς της, με την Fiat να επιβεβαιώνει έμμεσα τη χρήση της αρθρωτής πλατφόρμας CMP.  Με αυτήν την κίνηση, η τορινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία θα σταματήσει σχεδόν σίγουρα να αναπτύσσει συμπαγείς πλατφόρμες για τα επερχόμενα αυτοκίνητα της και αυτό θα περιλαμβάνει και τις δραστηριότητές της στη Βραζιλία.

Η Fiat ενημέρωσε τους ευρωπαίους προμηθευτές ότι η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για συμπαγή αυτοκίνητα σταματάει λόγω των αλλαγών που θα πραγματοποιηθούν μετά τη συγχώνευση με τον γαλλικό όμιλο.

Fiat: Τα επερχόμενα συμπαγή αυτοκίνητα της θα βασίζονται στην πλατφόρμα CMP της PSA

Η μάρκα ζήτησε από τις εταιρείες που συμμετείχαν στο έργο να ακυρώσουν αμέσως την έρευνα και τις μελέτες προκειμένου να αποφευχθούν περιττά έξοδα.  Αυτό σημαίνει ότι η πλατφόρμα που ανέπτυξε ήδη η Fiat θα χρησιμοποιηθεί για το ηλεκτρικό Fiat 500 και των μοντέλων που θα το πλαισιώνουν, αλλά και αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα του Segment A για όλες τις μάρκες της Stellantis.

Με την CMP, η μάρκα από το Τορίνο θα είναι σε θέση να κατασκευάσει πιο αποδοτικά και λιγότερο ακριβά και πάνω απ ‘όλα ηλεκτρικά συμπαγή αυτοκίνητα.  Ωστόσο για τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, το δάπεδο της PSA θα πρέπει να προσαρμοστεί, ώστε να δέχεται τους κινητήρες Firefly.

Η Fiat για να κερδίσει χρόνο μέχρι την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, πιθανόν να πληρώσει άδειες χρήσης στην PSA για τη χρήση της πλατφόρμας CMP, ώστε να μην καθυστερήσει τυχόν μελλοντικά έργα.

Προς το παρόν, δεν είναι ακόμη γνωστή η έκβαση αυτής της κατάστασης, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε τις επόμενες εβδομάδες για να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες και πιθανόν να δούμε εντός του 2021 το νέο πολυπόθητο B-Segment της Fiat!