Η ηλεκτρική πλατφόρμα eVMP της PSA διαμορφώνει το νέο βιομηχανικό πλάνο της Stellantis!

583

Μεταξύ 2020 και 2025, το Groupe PSA θα μεταβεί σταδιακά από δύο πλατφόρμες πολλαπλών ενεργειών σε δύο 100% ηλεκτρικές πλατφόρμες, για να υποστηρίξει την ανάπτυξη της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Η νέα πλατφόρμα θα χρησιμεύσει ως βάση για ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρικών οχημάτων για τις κατηγορίες C και D.

Η eVMP θα προσφέρει εξαιρετική απόδοση με εμβέλεια έως και 650 km (κύκλος WLTP) και χωρητικότητα αποθήκευσης αναφοράς με 50kW.h ανά μέτρο διαθέσιμη μεταξύ των τροχών.

Το Groupe PSA πιστεύει ότι η απόλυτη αρμονία με την ανάπτυξη της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων είναι καθοριστικός παράγοντας για την εξέλιξη της επένδυσης.  Επομένως, οχήματα στις κατηγορίες C και D, που θα διατεθούν από sedan έως SUV, κάποια από τα οποία θα αφορούν την παγκόσμια αγορά, με την αρχή να γίνεται το 2023, θα επωφεληθούν από αυτήν τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα υψηλής απόδοσης, την eVMP “Electric Vehicle Modular Platform”.

Συγκεντρώνει όλη την τεχνογνωσία της με 60 έως 100 kWh ενέργειας επί του πλαισίου και μια βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική που χρησιμοποιεί ολόκληρο το δάπεδο για να στεγάσει την μπαταρία, παρέχοντας 50 kW.h ανά μέτρο διαθέσιμο μεταξύ των τροχών. Αυτό θεωρείται ως σημείο αναφοράς στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και ως εκ τούτου μπορεί να προσφέρει μια πλήρως ηλεκτρική εμβέλεια από 400 km έως 650 km (κύκλος WLTP) ανάλογα με το μοντέλο.

Προκειμένου να παρέχει μια αποτελεσματική λύση που μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε ανάγκη κινητικότητας οπουδήποτε στον κόσμο, μπορεί να προσφερθεί σε ορισμένες αγορές υβριδικών εκδόσεων, με βάση αυτήν την πρωτοποριακή ηλεκτρική πλατφόρμα.

Εκτός από τις υψηλού επιπέδου τεχνικές επιδόσεις, η αποδοτικότητα της πλατφόρμας eVMP έγκειται επίσης στη βελτιστοποίηση του βιομηχανικού κόστους.  Αυτό επιτεύχθηκε μέσω της χρήσης ορισμένων υποομάδων υπαρχόντων συναρμολογημένων στοιχείων και μονάδων μπαταρίας υψηλής απόδοσης.

Επιπλέον, η βιομηχανική διαδικασία μελετήθηκε για να επιτευχθούν οι μέγιστες συνέργειες με τα υπάρχοντα μέσα στα εργοστάσια, επιτρέποντας τον περιορισμό του κόστους.

Σε μια λογική κατακόρυφης διάταξης των ηλεκτρικών εξαρτημάτων, αυτή η πλατφόρμα ενσωματώνει τα εξαρτήματα που αναπτύχθηκαν και παράγονται εντός του Ομίλου PSA ή με τις κοινοπραξίες του σε ηλεκτρικούς κινητήρες.

«Με αυτήν την πλατφόρμα eVMP, το Groupe PSA αποδεικνύει για άλλη μια φορά την ικανότητά του να καινοτομεί αναπτύσσοντας τεχνολογίες αιχμής για τους πελάτες του, χάρη στις προσεκτικές επιλογές που επέτρεψαν τη σημαντική μείωση του κόστους έρευνας και ανάπτυξης και των βιομηχανικών επενδύσεων.  Αυτή η παγκόσμια πλατφόρμα θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε μια σειρά από φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα ικανά να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών μας και να εγγυηθούν την οδηγική απόλαυση και ασφάλεια των αυτοκινήτων, βασικές αξίες του Ομίλου “, λέει ο Nicolas Morel, Διευθυντής  έρευνας και ανάπτυξης του Groupe PSA.

Η συγχώνευση μεταξύ της FCA και της PSA θα ολοκληρωθεί έως τον Μάρτιο του 2021, η οποία θα δώσει ζωή στην STELLANTIS.  Το όνομα είναι επίσημο και οριστικό.  Σύντομα θα υπάρχει επίσης το νέο λογότυπο του νέου ομίλου, το οποίο θα περιλαμβάνει τις Maserati, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional, Chrysler, Dodge, RAM, SRT, Mopar, DS, Opel, Citroen και Peugeot.