Η κινεζική Geely φιλοδοξεί, με εφαλτήριο την Volvo, να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο!

Η κινεζική Geely έχει φιλοδοξίες να γίνει ο πρώτος παγκόσμιος κατασκευαστής αυτοκινήτων και θα προσπαθήσει να το πετύχει με τη συμβολή της Volvo Cars, την οποία αγόρασε από τη Ford Motor Corp. το 2010.

«Η πλατφόρμα CMA θα είναι ο πυρήνας του μελλοντικού σχεδιασμού της αρχιτεκτονικής της Geely… Μαθαίνουμε τεχνολογίες και εξειδικευόμαστε μέσω της ανάπτυξής της», δήλωσε στο Reuters ο αντιπρόεδρος της Geely Automobile Research Institute, Li Li.  Ο Li πρόσθεσε ότι η πλατφόρμα CMA θα επιτρέψει στις Geely και Volvo να σχεδιάσουν οχήματα πιο γρήγορα και οικονομικά, βοηθώντας τους στην προσπάθειά να κατακτήσουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.

Καθώς η Geely επιχειρεί να καθιερωθεί ως παγκόσμιος παραγωγός ενέργειας, διεξάγει παράλληλα συνομιλίες για τη συγχώνευση της Volvo Cars με τη Geely Automobile που είναι εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ σε μια κίνηση που θα μπορούσε να αγγίξει περίπου τα 22 δισεκατομμύρια δολάρια.  Το παγκόσμιο αποτύπωμα της Geely έχει εξαπλωθεί περαιτέρω από το γεγονός ότι ο ευρύτερος όμιλος, ο Zhejiang Geely Holding Group, έχει ήδη μερίδιο 9,7% στην Daimler και το πλειοψηφικό μερίδιο στην Lotus.

Η Geely λέει ότι όλα τα μελλοντικά της μοντέλα θα χρησιμοποιούν τις CMA, BMA και άλλες σχετικές πλατφόρμες και ότι αναπτύσσει επίσης μια νέα αρχιτεκτονική για να επιταχύνει την κυκλοφορία καθαρών ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες με έξυπνες λειτουργίες σύνδεσης.  Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει επίσης ορισμένα από τα μοντέλα της επόμενης γενιάς, όπως τα sedan Borui και Emgrand, να στραφούν σε αυτές τις αρχιτεκτονικές για να επιταχύνουν την ανάπτυξη σε περίπου 18 μήνες σε αντίθεση με 24-30 μήνες για ένα μοντέλο που δεν βασίζεται στην CMA.