Η Mercedes EQC 4 × 4² Concept είναι το πρώτο σκληροτράχηλο ηλεκτρικό Off – Roader (Pics)

603

Το νέο Concept της Mercedes EQC 4 × 4² είναι η τελευταία εντυπωσιακή δημιουργία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, μετατρέποντας το ηλεκτρικό SUV σε ένα ακραίο off-roader.


Σε σχέση με ο, τι συνηθίζει η Mercedes για τα εκτός δρόμου αυτοκίνητα της, το νέο EQC 4 × 4² έχει πλέον ύψος περίπου 20 εκατοστά από το τυπικό μοντέλο παραγωγής χάρη στη δουλειά της ίδιας ομάδας που μας έδωσε το E 400 All-Terrain 4 × 4² concept.


Αυτό περιλαμβάνει μια πολύ τροποποιημένη ανάρτηση που διαθέτει τώρα ένα σύνολο αξόνων πολλαπλών συνδέσμων, προσαρτημένων στα ίδια σημεία στήριξης αμαξώματος με το μοντέλο παραγωγής.  Σε συνδυασμό με ένα σετ ελαστικών 285/50 R 20, το νέο EQC 4 × 4² έχει απόσταση από το έδαφος 293 mm, 153 mm περισσότερο από το τυπικό EQC και 58 mm ψηλότερο από το G-Class.

«Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε τη μοντέρνα πολυτέλεια και τη βιωσιμότητα με τη συναισθηματική γοητεία.  Το EQC 4 × 4 ² δείχνει πόσο ευχάριστη μπορεί να είναι η βιώσιμη κινητικότητα », δήλωσε ο Markus Schäfer, Mercedes-Benz Cars COO.  «Εδώ μεταφέρεται η εμπειρία υψηλής τεχνολογίας και ενδιαφέρουσας εμπειρίας των πελατών στα βουνά, χάρη στις ενημερώσεις MBUX και over-the-air.  Για να το πούμε σύντομα, η ηλεκτρική, προοδευτική πολυτέλεια πηγαίνει εκτός δρόμου.


Οι τεράστιοι τροχοί του Concept υπαγορεύουν τη χρήση πλαστικών επεκτάσεων των φτερών, που προσθέτουν 200 mm στο πλάτος στο EQC, προσφέροντας στο γερμανικό ηλεκτρικό SUV τόσο υπέροχη εμφάνιση «Big Foot».  Το να έχει ένα σύνολο αξόνων εισόδου  είναι ένας σίγουρος τρόπος για να μεγιστοποιήσει τα βασικά σας στατιστικά εκτός δρόμου: το βάθος του fording ανέρχεται τώρα στα 40 cm (αύξηση 15 cm), οι γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης είναι 31,8 και 33 μοίρες (έως 11,2 και 13 μοίρες αντίστοιχα  ) ενώ η γωνία διάσπασης αυξάνεται κατά 12,6 μοίρες, σε 24,2 μοίρες.