Η Porsche αποτίει φόρο τιμής στην 911 Carrera του 1965! (Pics)

417

Με ένα ζεύγος 911 Carrera S η Porsche αποτίει φόρο τιμής στις δύο πρώτες 911 του 1965 που πουλήθηκαν στην Αυστραλία, ταιριάζοντας όσο είναι δυνατόν στις προδιαγραφές που έχουν να κάνουν με την εμφάνιση.

Οι προδιαγραφές του σύγχρονου δίδυμου εμπνεύστηκαν από εκείνες του πρωτότυπου 911 του 1965, το οποίο είναι βαμμένο σε Stone Grey και εξοπλισμένο με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων.

Η παλέτα χρωμάτων στη σύγχρονη σειρά Porsche δεν έχει πλέον την επιλογή Stone Grey, αν και έχει καθοριστεί ότι το Crayon είναι το πιο κοντινό του ισοδύναμο σήμερα, οπότε αυτό είναι το χρώμα που επιλέγεται για το σύγχρονο δίδυμο των Carrera S. Τα αυτοκίνητα της γενιάς 992, έχουν τροχούς Carrera Exclusive Design με διαστάσεις 20 ίντσες και 21 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα, καθώς και μαύρες δαγκάνες στα φρένα. Το μοντέρνο αυτοκίνητο διαθέτει αποκλειστικό body kit SportDesign, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα 14 κατευθύνσεων με μνήμη, προσκέφαλα με ανάγλυφο το λογότυπο της Porsche, εμφανείς ραφές στο ταμπλό σε χρώμα όμοιο με του αμαξώματος και πράσινες (Agave Green) ζώνες ασφαλείας.

Στους προφυλακτήρες με το αλουμινένιο πρόσθετο, αναφέρεται το «1965 Reimagined» και το κλασικό θέμαμ υπερτονίζεται από τη χρήση της επένδυσης από σκούρο ξύλο Paldao στο ταμπλό. Και τα δύο παραδείγματα της σημερινής 911 Carrera S έχουν εξοπλιστεί με το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK. Στην εργοστασιακή της μορφή, ο κινητήρας της Carrera S αποδίδει 450 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 55,2 kgm ροπής από 2.300 σ.α.λ. έως τις 5.000 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση που διαρκεί μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 306 χλμ./ώρα. Φυσικά δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, αλλά απλά αναφέρουμε πως το πρώτο αυτοκίνητο που διατέθηκε από την Porsche στην Αυστραλία το 1965, είναι κινητήρα δίλιτρο με απόδοση 134 ίππους. Ο σημερινός ιδιοκτήτης του μοντέλου του 1965, ο Stewart Kay είδε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο όταν συνάντησε τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, τον αρχιτέκτονα Roy Wilson, στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και ο Kay παρατήρησε ότι είχε μεγάλη ομοιότητα με εκείνο του Μουσείου της Porsche που διάβασε σε ένα περιοδικό, το οποίο ονομάστηκε «το παλαιότερο γνωστό 911».

Ψάχνοντας λίγο τα δεδομένα στο αρχείο της Porsche, ο Kay ανακάλυψε πως ο αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου στο Μουσείο της Porsche είναι 302503, ακριβώς 1.000 αυτοκίνητα μετά από αυτό που είχε δει στο γκαράζ του Wilson στην Αυστραλία. Ο Kay αρχικά δεν κατάφερε να πείσει τον Wilson να του πουλήσει το αυτοκίνητο, κάτι που τελικά συνέβη το 1992 και έκτοτε το αυτοκίνητο βρίσκεται στην κατοχή του. Η συγκεκριμένη 911 του 1965 έχει διανύσει συνολικά 136.000 χιλιόμετρα και συνήθως βρίσκεται στους χώρους του μουσείου στο The Bend Motorsport Park στο Tailem Bend της Νότιας Αυστραλίας.