Η Porsche επενδύει σε συνθετικά καύσιμα με σκοπό την σωτηρία των θερμικών κινητήρων

356
Ο θρύλος των ράλυ, η Porsche 911 ST Rally του 1971

Παράταση ζωής ευελπιστεί να δώσει η Porsche στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ποντάροντας στην τεχνολογία των συνθετικών καυσίμων.

Τη στιγμή που η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία επιχειρεί μια άνευ προηγουμένου στροφή στην ηλεκτροκίνηση πυροδοτώντας πρωτοφανείς αλλαγές στα θεμέλια ενός εξαιρετικά ισχυρού βιομηχανικού κλάδου, η Porsche βάζει ξανά στο τραπέζι τη διαιώνιση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, επενδύοντας τις ελπίδες της στα συνθετικά καύσιμα.

Η Porsche έχει ήδη προαναγγείλει την εκπόνηση μιας έρευνας που σχετίζεται με τα συνθετικά καύσιμα, επιχειρώντας να προσφέρει μια εναλλακτική λύσει σε εκείνους που δεν επιθυμούν να αποχωριστούν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με το οποίο εφοδιάζεται το αυτοκίνητό τους.

Είτε μιλάμε, λοιπόν, για μια κλασική Porsche είτε για ένα σύγχρονο μοντέλο της γερμανικής φίρμας, η τεχνολογία των συνθετικών καυσίμων είναι πιθανόν να του εξασφαλίσει τη δυνατότητα να κινείται στις λεωφόρους του μέλλοντος.

Επί της ουσίας τα συνθετικά καύσιμα αποτελούν τη σύνθεση υλικών που πραγματοποιείται σε εργαστηριακές συνθήκες και όχι στο φυσικό περιβάλλον και το ανθρακικό τους αποτύπωμα μπορεί να είναι εξαιρετικά χαμηλό από τη στιγμή που η ενέργεια η οποία απαιτείται για την παραγωγή τους προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές.

Το βασικό μειονέκτημα των συνθετικών καυσίμων είναι το υψηλό κόστος παραγωγής το οποίο φτάνει έως και τα 10 δολάρια/λίτρο, την ίδια στιγμή που η τιμή των ορυκτών καυσίμων στην ευρωπαϊκή ήπειρο είναι σχεδόν 2 δολάρια/λίτρο.

Το μόνο πρόβλημα που έχουμε ακόμη είναι η τιμή, η οποία είναι ακόμα υψηλότερη από 10 δολάρια ανά λίτρο », αποκάλυψε ο Oliver Blume. «Η Porsche προσπαθεί να μειώσει αυτό το ποσό σε λιγότερο από 2 δολάρια ανά λίτρο για να διασφαλίσει ότι δεν είναι πολύ πιο ακριβό από τη βενζίνη ή το ντίζελ».

«Έχουμε ήδη ένα πιλοτικό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν 911, έως και τη σειρά 993, με πολύ καλά αποτελέσματα. Αναζητούμε επίσης συνεργάτες, οι οποίοι θα εξελίξουν την τεχνολογία και στο τέλος θα αναλάβουν την παραγωγή του καυσίμου. Το καθήκον μας θα είναι να βρούμε τις σωστές προδιαγραφές έτσι ώστε αυτά τα καύσιμα να μπορούν να λειτουργούν στους κινητήρες μας», πρόσθεσε ο επικεφαλής της Porsche.