Ηλεκτροκινητήρας με πλακέτες τυπωμένων κυκλωμάτων φέρνει επανάσταση στην ηλεκτροκίνηση

688

Ο επαναστατικός κινητήρας IEm θα χρησιμοποιηθεί από έναν «κορυφαίο κατασκευαστή των ΗΠΑ» για την ανάπτυξη ενός νέου υβριδικού οχήματος.

Η ιδέα ήταν γνωστή ήδη από τον Δεκέμβριο του 2019, αφήνοντας μια ενδιαφέρουσα υπόσχεση όσον αφορά την αποδοτικότητα και την εξοικονόμηση φυσικών πόρων.  Ο Ben Schuler, ιδρυτής της εταιρείας, βρήκε την ιδέα να δημιουργήσει έναν ηλεκτροκινητήρα με πλακέτες τυπωμένων κυκλωμάτων.  Αυτός ο κινητήρας PCB – τώρα ονομάζεται IEm – πήρε γρήγορα την πρώτη του εφαρμογή σε αυτοκίνητα: Η Infinitum Electric μόλις ανακοίνωσε ότι θα το χρησιμοποιήσει ένας κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων από τις ΗΠΑ.

Για να είμαστε πιο ακριβείς, αυτό που θα κάνει αυτός ο κατασκευαστής είναι να επικυρώσει την απόδοση αυτού του επαναστατικού κινητήρα, χρησιμοποιώντας τεχνικές ψύξης λαδιού.  Οι τρέχουσες εκδόσεις του IEm είναι αερόψυκτες.  Μετά από αυτό, αυτή η εταιρεία θα κατασκευάσει έναν ειδικά σχεδιασμένο κινητήρα για υβριδικούς κινητήρες υποβοήθησης.

Ο Schuler μιλώντας στο InsideEVs αποκάλυψε περισσότερα για αυτό.

«Αυτός θα είναι ο κύριος κινητήρας που παρέχει ισχύ στους τροχούς, παρέχοντας επίσης αναγεννητική ισχύ που φορτίζει την μπαταρία κατά το φρενάρισμα.  Θα είναι ο κύριος κινητήρας για το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης».

Συνοψίζει επίσης τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζει το IEm σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς ηλεκτρικούς κινητήρες.

«Ο κινητήρας IEm είναι μικρότερος, ελαφρύτερος, πιο αθόρυβος και πιο αποδοτικός από τον υπάρχοντα κινητήρα που χρησιμοποιείται για υβριδική βοήθεια».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Infinitum Electric εξήγησε επίσης τα βήματα έως ότου ο κινητήρας PCB του φτάσει στις γραμμές παραγωγής μέσα σε ένα όχημα.

«Αυτό το συγκεκριμένο έργο είναι μια μελέτη σκοπιμότητας για να δούμε πώς αντιδρά ο στάτορας PCB με τεχνικές ψύξης λαδιού.  Ο υπάρχων κινητήρας μας, με παθητικό αέρα για ψύξη, έχει ήδη πυκνότητα ισχύος από 3 έως 5 kW / kg.  Προσθέτοντας ενεργές μεθόδους ψύξης όπως ένας παραδοσιακός κινητήρας EV υψηλής ισχύος, η πυκνότητα ισχύος μπορεί να αυξηθεί έως και 12 kW / kg. “

Αν και χρειάζονται ακόμη μερικοί μήνες ή και χρόνια πριν να αγοράσουμε το IEm σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο, ο Schuler είναι αισιόδοξος για αυτό.

«Ο κύκλος ανάπτυξης των αυτοκινήτων είναι μακρύς, αλλά αυτό είναι το πρώτο κρίσιμο βήμα για την είσοδο σε αυτήν την αγορά.  Η Φάση 2 είναι να σχεδιάσουμε συγκεκριμένα έναν κινητήρα που έχει βαθμολογηθεί για το αυτοκίνητο και να ενσωματώσει το σύστημά μας στο αυτοκίνητο και να συνεχίσει τις δοκιμές.

Εκτός από την εξοικονόμηση χαλκού και σιδήρου, το IEm είναι περίπου 90% ελαφρύτερο από έναν ηλεκτρικό κινητήρα με τις ίδιες προδιαγραφές ισχύος.  Είναι επίσης 15% φθηνότερο.  Εάν αυτά τα πλεονεκτήματα δεν ήταν αρκετά, δεν έχει επίσης ροπή οδοντωτών τροχών – η οποία βοηθά στην παράταση της διάρκειας ζωής του κιβωτίου ταχυτήτων και είναι 15 dB πιο αθόρυβη από έναν συμβατικό κινητήρα και είναι τουλάχιστον 2% πιο αποτελεσματική από έναν κανονικό ηλεκτρικό κινητήρα.

Ο Schuler μας είπε επίσης ότι ο κινητήρας PCB είναι εύκολο να κατασκευαστεί όπου χρειάζονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες.  Όχι μόνο όσον αφορά την κατασκευή, αλλά και το σχεδιασμό και την ανάπτυξή του.  Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Infinitum Electric, το λογισμικό σχεδιασμού κινητήρα AutoFlux επιτρέπει στους χρήστες να εισάγουν απαιτήσεις εφαρμογής, να αξιολογούν τις επιλογές σχεδίασης με βάση το κόστος και την απόδοση και να δημιουργούν αρχεία σχεδίασης PCB μέσα σε λίγα λεπτά.

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι αυτός ο κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων των ΗΠΑ θέλει να μάθει περισσότερα για τον κινητήρα PCB Infinitum Electric που αναπτύχθηκε.  Όταν το δούμε επίσημα, δεν θα σοκαριστούμε αν τελικά γίνει το πρότυπο σε μια βιομηχανία με αποτελεσματικότητα και περιβαλλοντικές ανησυχίες ως μερικές από τις πιο σημαντικές αρχές της.