Pin It

Τα superfoods χαρακτηρίζονται οι τροφές που περιέχουν πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά συγκριτικά με άλλες. Συστατικά δηλαδή που συντελούν στην καλή υγεία του ανθρώπινου οργανισμού. Ουσιαστικά έχουν υψηλή διατροφική αξία χωρίς όμως να έχουν πολλές θερμίδες, προλαμβάνουν διάφορες ασθένειες, έχουν αντιοξειδωτική δράση και αποτοξινώνουν.

Λάχανο Κέιλ

Πριν φτάσουμε σε όλα τα οφέλη, να πούμε ότι το Κέιλ είναι ένα δημοφιλές λαχανικό, μέλος της οικογένειας του λάχανου. Το Κέιλ, το καυτό νέο αστέρι της ομάδας των λαχανικών, έχει παρόμοια περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά με το μπρόκολο και το λάχανο όπως βιταμίνες Α και Β-6, φυτικές ίνες και κάλιο. Ωστόσο είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης Κ στον κόσμο και είναι φορτωμένο με πολλά αντιοξειδωτικά. Πιστεύεται ευρέως πως βοηθά στο σύστημα αποτοξίνωσης του οργανισμού. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι Κέιλ. Τα φύλλα μπορεί να είναι πράσινα ή μωβ και έχουν λεία ή σγουρή επιφάνεια.

Αβοκάντο

Αυτό το πράσινο φρούτο βουτύρου περιέχει περισσότερη πρωτεΐνη από οποιοδήποτε άλλο φρούτο και είναι υψηλό σε υγιή μονοακόρεστα λιπαρά, φυλλικό οξύ, κάλιο, βιταμίνη Ε και αντιοξειδωτική λουτεΐνη. Αυτά τα υγιή λιπαρά συμβάλλουν στην καλύτερη ροή του αίματος και τη μείωση της αρτηριακής πίεσης, γεγονός που αποδίδει καλύτερη υγεία στον εγκέφαλο. Φροντίστε, ωστόσο, λόγω του υψηλού αριθμού θερμίδων και την περιεκτικότητα του σε λιπαρά, να μην καταναλώνετε περισσότερο από μισό αβοκάντο την ημέρα.

Γιαούρτι

Τον τελευταίο καιρό, τα επιδόρπια γιαουρτιού έχουν κατακτήσει περισσότερο κοινό από το απλό ελληνικό γιαούρτι, το οποίο δεν περιέχει πρόσθετα γλυκαντικά ή συντηρητικά. Το φυσικά παχύρρευστο γιαούρτι είναι μια τεράστια πηγή πρωτεΐνης, που συμπληρώνει 10 γραμμάρια ανά μερίδα, πράγμα που βοηθά στην ανάπτυξη μυών και σας βοηθά να αντέξετε περισσότερο μέσα στην ημέρα. Είναι επίσης καλή πηγή προβιοτικών που κάνουν καλό στο πεπτικό σύστημα. Εάν δεν είναι του γούστου σας το παραδοσιακό γιαούρτι με την πέτσα, συνδυάστε το με φυσικά γλυκαντικά όπως το μέλι ή το σιρόπι αγαύης ή προσθέστε φρέσκα φρούτα, δημητριακά ή ξηρούς καρπούς για επιπλέον γεύση.

 

 

Ρόδι

Αυτός ο αρχαίος καρπός, ο οποίος εμφανίζεται στην ιστορία και τη μυθολογία, είναι πλούσιος σε βιταμίνες C, K, κάλιο και ενεργοποιεί την παραγωγή κολλαγόνου. Ο χυμός του καταναλώνεται ευρέως ως ισχυρό αντιοξειδωτικό. - Προσοχή στο καθάρισμα - λερώνει.

Βρώμη

Η βρώμη έχει χαμηλές θερμίδες και είναι τόσο πλούσια πηγή σε φυτικές ίνες όσο και σε πρωτεΐνες, γεγονός που την καθιστά ένα πλήρες πρωινό ή σνακ. Επίσης έχει την μαγική ικανότητα να μειώνει τη χοληστερόλη.

Μπρόκολο

Αυτό το σταυροειδές veggie είναι γνωστό από καιρό ότι είναι μια υψηλή πηγή βιταμινών Α, C, K και B-6, καθώς και φυλλικού οξέος. Για να διατηρήσετε όσο το δυνατόν περισσότερα θρεπτικά συστατικά βράστε στον ατμό το λαχανικό για τρία έως πέντε λεπτά ή, ακόμα καλύτερα δοκιμάστε να το φάτε ωμό. Το μπρόκολο μπορεί να ενισχύσει την αποτοξίνωση σας.

Blueberries

Τα blueberries είναι γνωστά ως ισχυρά αντιοξειδωτικά και βρίσκονται χαμηλά στην κλίμακα του γλυκαιμικού δείκτη, γεγονός που τα καθιστά φρούτα που δεν θα επιταχύνουν το επίπεδο σακχάρου στο αίμα. Πλούσια σε βιταμίνη Κ και διαιτητικές ίνες, τα bluebberies βοηθούν στην υγεία του εγκεφάλου και μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου. Το εξαιρετικά ευπροσάρμοστο φρούτο κάνει ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα πρωινού, μια γλυκιά προσθήκη στη σαλάτα σας ή τη βάση για πολλά αγαπημένα επιδόρπια.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι ένα από τα πιο υγιεινά σνακ και μια μεγάλη πηγή πρωτεϊνών, ασβεστίου, υγιή λιπαρά, μαγνησίου και βιταμίνης Ε. Απολαύστε τα ολόκληρα, καλύτερα όχι ψημένα και αλατισμένα για να πάρετε τα μέγιστα θρεπτικά οφέλη (η μισή αντιοξειδωτική τους δύναμη βρίσκεται στο δέρμα). Μια χούφτα αμύγδαλα είναι αρκετή για ένα μεγάλο σνακ.

Μαύρη σοκολάτα

Αυτή τη σούπερ τροφή πρέπει να την απολαμβάνετε με μέτρο, αλλά όταν περιορίζεται σε μια πλάκα την ημέρα (περίπου 100 θερμίδες), η μαύρη σοκολάτα είναι στην πραγματικότητα ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Μπορεί επίσης να βοηθήσει να μειωθεί η αρτηριακή πίεση, να αυξηθεί η ροή του αίματος και τελικά να βελτιωθεί η υγεία της καρδιάς σας.

Tags: