Pin It

Φυσικά, είναι θεμιτό να εκφράσει ο καθένας την άποψή του για το αν του αρέσει ή όχι το νέο λογότυπο της Νέας Δημοκρατίας. Από τη διατύπωση της γνώμης όμως μέχρι την απαίτηση να είχε ερωτηθει, μέσω δημοσκοπήσεως ή την άσκηση οξείας κριτικής... υπάρχει ένα αγεφύρωτο χάσμα.

Και ναι, όσο υγιές είναι να μην αρέσει σε όλους άλλο τόσο αρρωστημένο είναι το να πιστεύουν κάποιοι πως το νέο σύμβολο θα οδηγήσει το «μαγαζί της Πειραιώς» σε εκλογική πανωλεθρία.

Βρίσκω ανόητο, μετά την εντυπωσιακά μεστή και ουσιαστική ομιλία του Μητσοτάκη στη ΔΕΘ να λένε ορισμένοι πως η Νέα Δημοκρατία κάνει λάθη, αλλά ακόμα και αν το λογότυπο κρίνεται ως αποτυχημένο ας είναι όλα της τα λάθη τέτοια.

Ας σχεδιάζουν από το πρωί ως το βράδυ γραφίστες και εικαστικοί  τριγωνάκια και τετραγωνάκια για να σπαζοκεφαλιάζονται οι πολίτες να βρουν το ΝΔ και τον πυρσό.

Ακόμα κι έτσι, αν είναι... δε βαριέσαι! Αρκεί και με υπερκαλύπτει ότι κάποιοι άλλοι εργάζονται σοβαρότερα επάνω στο σχεδιάγραμμα της επόμενης μέρας. Μάλιστα, το λογότυπο διόλου με απασχολεί. Ας κατεβεί η Νέα Δημοκρατία στις εκλογές και με φωτογραφία της Μαρέβας στο ψηφοδέλτιο. Ας μετονομαστεί και το κόμμα. Λίγο μ’ ενδιαφέρει! Αν δε φοβόμουν μη μπερδευτούν οι ηλικιωμένοι ψηφοφόροι, θα πρότεινα (χωρίς ίχνος ειρωνείας) να αλλάζεται και συχνότερα! Γιατί όχι;!

Άλλωστε τι χαρακτηρίζει ένα κόμμα; Τ’ όνομα και το σύμβολό του  ή οι θέσεις των στελεχών του και οι ιδέες των εκπρόσωπών του; Ποιο είναι το κριτήριο για να επιλέξουμε ποιον θα ψηφίσουμε για πρωθυπουργό; Το χρώμα που έβαψε την ταμπέλα ή οι δεσμεύσεις και οι εγγυήσεις που μας δίνει;

Προσωπικά, μένω παγερά αδιάφορη ως προς την ανανέωση του εμβλήματος. Δηλώνω όμως απόλυτα ικανοποιημένη -μέχρι στιγμής -από τη ριζική ανανέωση στην επικοινωνιακή πολιτική και την ολοκλήρωση της στροφής (που ο Α. Σαμαράς πήρε σχεδόν φοβικά) όσον αφορά τα νέα πρόσωπα.  

Και θα εξηγήσω ευθύς αμέσως τι εννοώ! Ο Μητσοτάκης δεν επαναπαύεται στη δύναμη των μέσων ενημέρωσης, δεν ενδιαφέρεται να ακουστεί αλλά ν’ ακούσει... γι’ αυτό και περιοδεύει στη χώρα, κυριολεκτικά, ασταμάτητα. Δεν περιορίζεται σε ανακοινώσεις μέσω του γραφείου Τύπου, επικοινωνεί κι εξηγεί ο ίδιος όσα έχει να πει. Την ίδια στιγμή, βγάζει μπροστά (επιτέλους!) την πολυπόθητη νέα γενιά, τους 30 plus. Δηλώνει δημόσια πως με αυτούς θα συγκυβερνήσει και θα συνεργαστεί για να βγει η χώρα από το τέλμα.

Όσον αφορά δε την απορία «γιατί δεν τέθηκαν λογότυπα σε ψηφοφορία;» η απάντηση απλή και χωρίζεται σε δύο σκέλη. Πρώτον, δεν υπήρχε δεύτερο κι ούτε τρίτο (βέβαια) για να τεθούν μαζί με το υπάρχον σε γκάλοπ προτίμησης. Προφανώς, δόθηκαν οι απαραίτητες οδηγίες στο δημιουργό κι εγκρίθηκε το  ένα και μοναδικό. Το σημερινό.

Για το τέλος, φύλαξα την απάντηση στην άλλη χιλιοειπωμένη ερώτηση περί διαγωνισμού και κατάθεσης προτάσεων.  Η Νέα Δημοκρατία έχει κάνει, αναντίρρητα, αρκετά λάθη, στο πέρασμα των 44 ετών, ωστόσο δεν έχει επαναλάβει ούτε ένα. Έτσι, το #logo31 παραμένει μέχρι σήμερα μεμονωμένο κι ατυχές περιστατικό στην ιστορία των γαλάζιων λογότυπων.

Tags: