Επίσημο: Αυτές είναι οι νέες Maserati Trofeo – 580 άλογα από V8 3.8 Biturbo! (Φωτό – Vid)

657

Η Maserati δημιουργεί μια ολοκληρωμένη γκάμα Trofeo

Μετά την Levante, οι σπορ παραλλαγές των Ghibli και Quattroporte έκαναν σήμερα το ντεμπούτο τους.  Τα τρία μοντέλα μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, τον V8 3.8 biturbo με 580 hp και 730 Nm, ενώ οι τιμές και η διαθεσιμότητα τους στην αγορά δεν έχουν ακόμη επισημοποιηθεί.

580 hp και 326 km / h για Ghibli και Quattroporte.

Οι κινητήρες V8 δεν είναι κάτι νέο για τις Levante και Quattroporte, ωστόσο για την Ghibli είναι η πρώτη φορά που την βλέπουμε με τέτοιο μοτέρ. 


Το μεσαίο sedan είναι το γρηγορότερο από τα τρία Trofeo με το 0-100 km / h σε 4,3 δευτερόλεπτα (4,5 για την Quattroporte) και τελική ταχύτητα 326 km / h, ρεκόρ στην ιστορία της τρίαινας.
Στην Quattroporte, η έκδοση Trofeo θα αντικαταστήσει το προηγούμενο V8 των 530 hp που φόραγε η έκδοση GTS.

Η Maserati διευκρίνισε ότι ο κινητήρας των δύο sedan δεν είναι πανομοιότυπος με αυτόν της Levante. Ο V8 στην πραγματικότητα έχει εξελιχθεί περαιτέρω για καλύτερη ενσωμάτωση με τα νέα αυτοκίνητα και προσφέρει υψηλή απόδοση αλλά και βελτιστοποιημένη κατανάλωση και ροπή 730 Nm ήδη από τις χαμηλές στροφές. Στην πραγματικότητα διατίθεται από τις 2.250 έως τις 5.250 σ.α.λ.

Ταυτόχρονα, ο κινητήρας των sedan αποδίδει μέγιστη ισχύ στις 6.750 σ.α.λ. σε σύγκριση με τις 6.250 στη Levante.

Πίσω κίνηση και λειτουργία οδήγησης «Corsa» για τις σεντάν.

Αν και η Levante προσφέρει κίνηση σε όλους τους τροχούς, η κίνηση στους πίσω τροχούς ήταν προτιμότερη μόνο για τα sedan, σε συνδυασμό με το Integrated Vehicle Control (IVC) που διαχειρίζεται τον έλεγχο πρόσφυσης και τη σταθερότητα. 

Η μόνη αλλαγή που αναμένεται είναι το οκτατάχυτο αυτόματο ZF με ειδικό λογισμικό.  Οι εκδόσεις Trofeo μπορούν επίσης να βασίζονται στον τρόπο οδήγησης Corsa, ο οποίος προστίθεται στο Normal, I.C.E.  και τον Sport. 


Το χειριστήριο που είναι ενσωματωμένο στην επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα επιτρέπει να επιλέξετε μια συγκεκριμένη χαρτογράφηση του συστήματος κίνησης, των καυσαερίων και των αναρτήσεων Skyhook, επιπλέον τα συστήματά ελέγχου της πρόσφυσης και της σταθερότητας είναι περιορισμένα ως προς την παρέμβασή τους, βελτιώνοντας την αίσθηση οδήγησης. 

Στη λειτουργία Racing είναι επίσης δυνατή η ενεργοποίηση του Launch Control για μέγιστη επιτάχυνση.

Ξεχωριστή sport εξατομίκευση.

Οι Ghibli και Quattroporte Trofeo υιοθετούν τη γενική διάταξη που επινόησε η Maserati για την Levante Trofeo. 

Βρίσκουμε λοιπόν τα αεροδυναμικά εξαρτήματα και την πίσω αεροτομή από  ανθρακονήματα, τους πρόσθετους αεραγωγούς στο καπό και το κόκκινο φινίρισμα στους πλευρικούς αεραγωγούς.  Τα λογότυπα Trofeo υπάρχουν στο πλάι και σε όρθια θέση με γυαλισμένο φινίρισμα. 


Οι 21 ιντσών σφυρήλατοι ζάντες αλουμινίου «Orione» είναι ειδικοί για τις Trofeo και συνδυάζονται με κόκκινες, μπλε, ασημί ή μαύρες δαγκάνες φρένων.

Το εσωτερικό διακρίνεται από των υπολοίπων Maserati χάρη στα γραφικά των οργάνων και στο αναλογικό ρολόι, την επιγραφή Trofeo στα προσκέφαλα, την σχεδίαση των Sport καθισμάτων, με το δερμάτινο φινιρίσματα Full Grain που διατίθενται σε μαύρο, κόκκινο ή δέρμα με κόκκινη ραφή.

Οι άλλες καινοτομίες είναι αυτές που είναι κοινές για τις Model Year 2021, το οποίο για την Ghibli συμπίπτει με το  λανσάρισμα της Hybrid.

Διαθέτει επίσης το νέο σύστημα ψυχαγωγίας MIA με οθόνη 10,1 ιντσών, φωνητικές εντολές, υπηρεσίες Maserati Connect, ασύρματη φόρτιση για smartphone, εμπρός και πίσω προβολείς Full Led, συστήματα ήχου Harman Kardon και Bowers & Wilkins και  Keyless Go με υποβοηθούμενο κλείσιμο των θυρών.

Για την Levante Trofeo η μόνη σημαντική αλλαγή είναι τα επανασχεδιασμένα πίσω φώτα, ενώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά και  οι επιδόσεις παραμένουν αμετάβλητες.