Έρχεται το ZR-V: Η Honda ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία με νέο σπορ μικρομεσαίο SUV το 2021

1122

Γράφει ο Νίκος Μιχαλόπουλος

Η κατηγορία των μικρομεσαίων SUV γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, αναγκάζοντας όλο και περισσότερους κατασκευαστές να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους, διεκδικώντας μερίδιο από την «πίτα» των πωλήσεων.

Ο νέος μνηστήρας που ετοιμάζεται να εισέλθει δυναμικά στην κατηγορία αυτή φαίνεται πως είναι η Honda με ένα μοντέλο που θα πλαισιώσει το Civic ενισχύοντας παράλληλα την ευρωπαϊκή παρουσία της ιαπωνικής εταιρείας.

Το νέο ZR-V, όπως θα ονομάζεται το νέο μοντέλο, θα το δούμε το 2021 και δεν θα πρόκειται απλά για μία Cross εκδοχή του Civic αλλά για ένα εντελώς νέο μοντέλο με καινοτόμο τεχνολογικό υπόβαθρο.

Σε αντίθεση με τα άλλα δύο «ευρωπαϊκά» SUV της Honda, το ZR-V, όνομα το οποίο έχει ήδη κατοχυρώσει η ιαπωνική εταιρεία από 17 Απριλίου του 2020, θα χαρακτηρίζεται από δυναμική σπορ σιλουέτα με αισθητική Coupe SUV και στόχο πιο νεανικό κοινό, Το εμπρός μέρος ενσωματώνει το γνώριμο Family Face της οικογένειας των μοντέλων της Honda διαθέτοντας Full Led προβολείς.

Οι έντονες πλαϊνές γραμμές δημιουργούν μία απεικόνιση της ροής του αέρα γύρω από το όμορφο αμάξωμα και ανασηκώνονται κυματιστά προς την ουρά. Η κυρτή οροφή στο πίσω μέρος ενισχύει τον δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ τελειώνει σε μία μεγάλη διπλή αεροτομή. Το πίσω μέρος είναι γεμάτο ομοιόμορφα φουσκώματα και τα φώτα με σφηνοειδή σχεδίαση βρίσκονται τοποθετημένα ψηλά στην πέμπτη πόρτα.

Το διπλό ασημί προστατευτικό προϊδεάζει για τον Off-Road χαρακτήρα ενώ παράλληλα έχει και τον ρόλο του αεροδυναμικού διαχύτη, ενώ στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα βλέπουμε τετραπλή απόληξη της εξάτμισης με τραπεζοειδή μορφή.

Το όλο σύνολο ενισχύεται από τα μαύρα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες το μήκος θα φτάνει τα 4.515mm, το πλάτος τα 1.870 ενώ το ύψος τα 1565mm.

Πλούσιο θα είναι και το εύρος των κινητήρων, στην κορυφή των οποίων θα βρίσκεται το υβριδικό Plug –In σύστημα i-MMD του CR-V, αποτελούμενο από τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα τεχνολογίας  i-VTEC που συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Σίγουροι θεωρούνται και οι βενζινοκινητήρες που γνωρίσαμε στο νέο Civic, ο 1.0 VTEC Turbo, με ισχύ 126 ίππων και ο μεγαλύτερος 1.5 VTEC Turbo αποδίδει ισχύ 182 ίππων με ροπή 240 Nm. Για το ZR-V δεν προβλέπεται κάποια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική του.

Εξαιρετικά πιθανή είναι και μία καυτή έκδοση Type R του νέου ZR-V αν λάβουμε υπόψη τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, το οποίο θα είναι και το πρώτο της οικογένειας R-V που θα φέρει το κορυφαίο λογότυπο της Honda.

Το εσωτερικό θα φέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με σύστημα ψυχαγωγίας με μεγάλη οθόνη συμβατό με Apple AirPlay και Android Auto και όπως προστάζει η εποχή με συστήματα ADAS  για την υποβοήθηση του οδηγού.