Ηθοποιός – πρώην πανελίστας παρών στον βιασμό νεαρού στο σπίτι γνωστού σκηνοθέτη

4239

Πανελίστας γνωστής εκπομπής ήταν παρών στον σοδομισμό με μεταλλική ράβδο του Νίκου Σ. από ισχυρότατο άνδρα του θεάτρου, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα Espresso.

Οι πρωταγωνιστές, τρεις: Ο νεαρός που κατήγγειλε σε συνέντευξή του το περιστατικό (τότε ήταν σε ηλικία 19 ετών και ήθελε να ασχοληθεί με το θέατρο), ο σκηνοθέτης και ακόμη ένας νεαρός.

Στην αποκάλυψη που έκανε ο Νίκος Σ. (διευκρινίζοντας πως ούτε τα στοιχεία του ούτε αυτά του θύτη του επιθυμεί να δημοσιοποιηθούν, καθώς θα το κάνει ο ίδιος στη Δικαιοσύνη στην οποία θα καταφύγει άμεσα) περιέγραψε την εφιαλτική βραδιά την οποία έζησε στο σπίτι του σκηνοθέτη, με την πεολειχία που αναγκάστηκε να κάνει σε έναν νεαρό και τον βιασμό που υπέστη από τον σκηνοθέτη με μια μεταλλική ράβδο! Η «Espresso» σήμερα αποκαλύπτει πως ο δεύτερος νεαρός εκείνης της βραδιάς, είναι γνωστός ηθοποιός, ενώ έχει υπάρξει και πανελίστας πολύ γνωστής εκπομπής!

Τι είχε πει όμως ο Νίκος Σ. για τη βραδιά του βιασμού του; Όσα περιγράφει είναι ομολογουμένως ανατριχιαστικά! Όπως λέει ο ίδιος, όλα άρχισαν όταν η θεία του αποκάλυψε στον γνωστό σκηνοθέτη με τον οποίο ήρθε τυχαία σε επαφή το όνειρο του ανιψιού της να δώσει εξετάσεις και να περάσει στη Σχολή του Εθνικού Θεάτρου δίνοντας τα στοιχεία του.

Ο σκηνοθέτης επικοινώνησε μαζί του, συναντήθηκαν, του έδωσε τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Ουίλιαμς και του είπε να διαβάσει όλο το έργο και ν’ αποστηθίσει τον τελευταίο μονόλογο του Τομ. Ενώ όλα έβαιναν καλώς και ο ίδιος ήταν ενθουσιασμένος, όλα άλλαξαν όταν έλαβε το τηλεφώνημα να πάει στο σπίτι του γνωστού σκηνοθέτη για να απαγγείλει τον μονόλογο τον οποίο είχε μάθει.

«Πήγα στο σπίτι του και χτύπησα το κουδούνι, περιμένοντας να μου ανοίξει ο ίδιος» ανάφερε ο ίδιος. « Μου άνοιξε, όμως, ένα νέο παιδί σε ηλικία, λίγο μεγαλύτερος από εμένα. Ξαφνιάστηκα και μ’ έπιασε μεγαλύτερο άγχος απ’ ό,τι ήδη είχα, γνωρίζοντας ότι δεν θα έλεγα τον μονόλογο μόνο μπροστά σ’ έναν σπουδαίο σκηνοθέτη. Τώρα θα είχα και κοινό… “Πού είναι ο τάδε;” ρωτάω με συστολή. Μου λέει “είναι στο μπάνιο, θα έρθει. Πέρασε”. Μπήκα, καθίσαμε στον καναπέ, μιλήσαμε κάνα πεντάλεπτο και περιμέναμε τον σκηνοθέτη. Και ξαφνικά εμφανίζεται μπροστά μας ημίγυμνος, φορώντας μόνο μία πετσέτα. Ξαφνιάστηκα» λέει και συνεχίζει:

«Εκείνος ξεκίνησε να χαϊδεύει τα γεννητικά του όργανα πάνω από την πετσέτα και να μου κάνει κι έναν πρόλογο ότι ένας ηθοποιός καλείται να παίξει δύσκολους ρόλους. Με ρώτησε τι εμπειρίες έχω, αν έχω κάνει σεξ, αν έχω κάνει στοματικό έρωτα. Εγώ ήμουν τότε 19 ετών και μου ήταν πολύ δύσκολο να μιλήσω για τη σεξουαλική μου ζωή. Δεν είχα άλλωστε και αυτές τις εμπειρίες που μου ζητούσε να του πω. Ούτε μπορούσα να απαντήσω σε όλες αυτές τις ερωτήσεις, που έρχονταν η μία μετά την άλλη καταιγιστικές. Μετά ζήτησε αυταρχικά να κάνω στοματικό έρωτα στον νεαρό που καθόταν δίπλα μου. Το έκανα κι ένιωθα, κοιτάζοντας το παιδί, ότι κι αυτός δεν αισθανόταν άνετα, είχε μία εξίσου τεράστια αμηχανία με μένα. Το παιδί αυτό ήταν ευγενικό μαζί μου, ενώ ο άλλος, ο σκηνοθέτης, ήταν “αυτοκρατορικός”, σαδιστικά αυταρχικός. Μετά μου ζήτησε να κάνω στοματικό έρωτα και στον ίδιο».

Η συνέχεια όμως σοκάρει ακόμη περισσότερο, αφού, όπως λέει: «Κάποια στιγμή σηκώθηκε και πήγε στο υπνοδωμάτιο. Ο σκηνοθέτης μού ζήτησε να κατεβάσω ξανά το παντελόνι μου, μ’ έσπρωξε με βία στο κρεβάτι, με ακινητοποίησε με τα χέρια του στην πλάτη μου και με μία μεταλλική ράβδο, σαν μπάρα από σπιτικό μονόζυγο, επιχείρησε να διεισδύσει στο σώμα μου. Το άλλο παιδί καθόταν στο κρεβάτι και κοιτούσε. Ένιωσα τρόμο και παρέλυσα, παρά τον δυνατό πόνο που ένιωθα. Τελικά εκείνος κατάφερε να παραβιάσει με το μεταλλικό αντικείμενο το σώμα μου. Εγώ του έλεγα “πονάω, σταμάτα” κι εκείνος μου έλεγε επιτακτικά “χαλάρωσε, ηρέμησε”. Μου ανέβηκαν δάκρυα στα μάτια, ήθελα να πεθάνω. Ένιωσα να λιποθυμάω».

Ο Νίκος Σ., περιγράφοντας όσα έγιναν αλλά και το γιατί τόσα χρόνια μέχρι την καταγγελία δεν είχε πει ποτέ σε κανέναν όσα του συνέβησαν, λέει: «Ένα παιδί 19 ετών που του συμβαίνει αυτό στην πρώτη του επαφή με τον κόσμο των ονείρων του, με κάποιον κοινωνικά διακεκριμένο και γνωστό σκηνοθέτη, νομίζει ότι έτσι θα είναι οι οντισιόν και η πορεία για την καλλιτεχνική του καριέρα. Επίσης ένα παιδί 19 ετών το 2005 δεν είναι το ίδιο μ’ ένα παιδί 19 ετών το 2021».