Γερμανία: 14χρονη ξυλοκοπήθηκε από συμμορία Αφγανών και Συρών στην αυλή του σχολείου της

146

Μια 14χρονη Γερμανίδα ξυλοκοπήθηκε βάναυσα από μια συμμορία κοριτσιών μεταναστών από το Αφγανιστάν και τη Συρία την Πέμπτη σε μια αυλή σχολείου στο Sande, που βρίσκεται στην Κάτω Σαξονία, και τώρα η μητέρα λέει ότι το σχολείο απλώς έβλεπε από την άλλη πλευρά.

Η κοπέλα, η οποία εξακολουθεί να νοσηλεύεται, παθαίνει βλάβη στους πνεύμονες. Αφού ξυλοκοπήθηκε η κοπέλα, σύρθηκε στο κτίριο του σχολείου και περίμενε για 30 λεπτά σε μια αίθουσα δασκάλων. Κανείς δεν κάλεσε σε βοήθεια μέχρι που ένας πατέρας από έναν άλλο μαθητή κάλεσε ασθενοφόρο και την αστυνομία.

Η κοπέλα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου μετά βίας μπορεί να καθίσει μόνη της σε αναπηρικό καροτσάκι για 10 λεπτά λόγω του πόνου.

Ένας Γερμανός δημοσιογράφος από το site Alexander-Wallasch πήρε συνέντευξη από τη μητέρα του κοριτσιού.

«Η κόρη μου είναι ακόμα στο νοσοκομείο. Σήμερα, διαπιστώθηκε ότι η βλάβη στους πνεύμονές της δεν είναι ασήμαντη. Μετά βίας μπορεί να κάθεται στο αναπηρικό καροτσάκι της για 10 λεπτά μόνη της. Εξαρτάται συνεχώς από το οξυγόνο. Το να περπατάς και να στέκεσαι μόνος είναι σχεδόν αδύνατο. Έχει πάντα τουλάχιστον 6,5 στα 10 βαθμολογία πόνου στην κλίμακα πόνου, παρά τα παυσίπονα», είπε η μητέρα.

Η μητέρα είπε ότι υπάρχουν δύο κορίτσια στο σχολείο που είναι αδερφές που είναι μέλη μιας συμμορίας και αυτή η συμμορία «τρομοκρατούσε το σχολείο για πολύ καιρό».

Λίγο πριν τον ξυλοδαρμό, η Λένα προσπάθησε να αποκλιμακώσει τη σύγκρουση μεταξύ της συμμορίας και μιας άλλης κοπέλας, όταν η Λένα αρπάχτηκε και σύρθηκε στην ομάδα. Στη συνέχεια τα κορίτσια σχημάτισαν κύκλο γύρω από τη Λένα και άρχισαν να την κλωτσούν.

«Με κάλεσαν τα παιδιά μου (για την επίθεση). Άφησα αμέσως τη δουλειά μου στο Jever και οδήγησα κατευθείαν στο Sande. Εκεί συνάντησα τους γονείς της φίλης της, οι οποίοι μετά ήρθαν κοντά μου. Το παιδί μου καθόταν σκυμμένο σε μια καρέκλα μπροστά από το γραφείο της γραμματείας. Έτσι δεν της προσφέρθηκε η ευκαιρία να ξαπλώσει. Τότε το παιδί μου μου είπε τι είχε συμβεί. Στη συνέχεια, ο πατέρας του φίλου πέρασε δίπλα μου και είπε: «Κανείς δεν έχει καλέσει ακόμα ασθενοφόρο. Καλώ το ασθενοφόρο και την αστυνομία τώρα – αμέσως!»», είπε.

Για να δείξει πόσο άσχημος ήταν ο ξυλοδαρμός, η μητέρα είπε ότι όταν βρήκε τη Λένα, ήταν σε υστερία.

«Δεν έχω δει ποτέ το παιδί μου να κλαίει έτσι και δεν το έχω δει ποτέ να πονάει τόσο πολύ», είπε η μητέρα.

Μετά το περιστατικό, το σχολείο δεν έχει επικοινωνήσει με τη μητέρα.

«Είπα, φυσικά, ότι τα παιδιά μου δεν θα πήγαιναν σχολείο τουλάχιστον μέχρι την Τετάρτη και ότι η Λένα δεν θα πήγαινε καθόλου σχολείο. Και έχω ήδη καταθέσει αίτηση για μετεγγραφή σχολείου. Τότε υπήρξαν ευχές για γρήγορη ανάρρωση. Αλλά οι δράστες τίθενται μόνο σε αναστολή. Και όπως είπα, ανακάλυψα σήμερα ότι ο τρίτος δράστης μάλλον δεν έχει ακόμη ανασταλεί».

Είπε ότι η αστυνομία έφτασε στο σχολείο και ήταν εκεί για 20 λεπτά, όπου πήραν καταθέσεις. Από τότε δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες.

Η μητέρα της Λένας είπε ότι υπάρχουν συγκρούσεις εδώ και μήνες με αυτά τα κορίτσια και ότι την έχει ανησυχήσει για το αποτέλεσμα. Έφτασε στο σημείο που η Λένα είπε ότι δεν ήθελε πια να πάει σχολείο. Η μητέρα της Λένας επισημαίνει το υψηλό ποσοστό των παιδιών μεταναστών στην τάξη.

«Φυσικά, η εμπιστοσύνη έχει σπάσει εντελώς. Η εμπιστοσύνη σπάει όταν βλέπω πόσο υψηλό είναι το ποσοστό των μεταναστών στην τάξη. Νομίζω ότι είναι δώδεκα μαθητές συνολικά, και νομίζω ότι οκτώ από αυτούς έχουν μεταναστευτικό υπόβαθρο. Αυτή είναι μια ξεκάθαρη πλειοψηφία», είπε.

Εξήγησε το μικρό μέγεθος της τάξης από το γεγονός ότι το σχολείο είναι μικρό και λόγω του υψηλού ποσοστού μεταναστών. Συχνά, τα σχολεία με υψηλό πληθυσμό μεταναστών λαμβάνουν περισσότερους πόρους από το κράτος στη Γερμανία, συχνά εις βάρος των σχολείων με υψηλότερους γερμανικούς πληθυσμούς που θα λαμβάνουν λιγότερα κονδύλια.

Το σχολείο έχει λιγότερους μαθητές. Επίσης επειδή χωρίζεται σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και γυμνάσια. Ο κλάδος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποτελείται ως επί το πλείστον από μετανάστες και παιδιά που στη συνέχεια σπρώχνονται επίσης στον κλάδο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ωστόσο, παρά το μικρό μέγεθος της τάξης, η μητέρα είπε επίσης ότι οι συνθήκες διδασκαλίας είναι κακές.

«Το παιδί μου δεν είχε σχεδόν καθόλου μαθήματα γεωγραφίας για μισό χρόνο. Τα παιδιά μου μερικές φορές με πλησίαζαν και μου έλεγαν, είχαμε μόνο τρία μαθήματα σήμερα, και αυτό ήταν με ένα αναπληρωματικό. Ή είχαμε μόνο τέσσερα μαθήματα σήμερα. Άρα λείπουν τα πάντα», είπε ενώ εξήγησε την έλλειψη εποπτείας παρά το μικρό μέγεθος της τάξης.

«Είναι αλήθεια ότι τα παιδιά δεν έχουν πλέον κανέναν που να μπορούν να εμπιστευτούν σε αυτό το σχολείο. Και επίσης συμβαίνει ότι οι δάσκαλοι είναι μερικές φορές στην τάξη ανά δύο, αλλά δεν ελέγχουν την κατάσταση. Οι μαθητές εμφανίζονται όταν θέλουν και φεύγουν όταν θέλουν. Δεν υπάρχουν ουσιαστικά κανόνες για αυτούς».

Τα γερμανικά σχολεία έχουν γίνει ολοένα και πιο διαφορετικά και οι επιθέσεις έχουν εκτοξευθεί στα ύψη, ειδικά σε μεγάλες πόλεις όπως το Βερολίνο.

Πέρυσι, ο Stefan Düll, πρόεδρος του Γερμανικού Συλλόγου Διδασκόντων, είπε ότι το εκπαιδευτικό σύστημα κατακλύζεται από μετανάστες.

«Λόγω της μετανάστευσης το 2015, του πολέμου στην Ουκρανία και άλλης μετανάστευσης, νέοι άνθρωποι έρχονται συνεχώς στο σύστημα, αλλά το σύστημα αργεί να συμβαδίσει επειδή κινείται πολύ γρήγορα», είπε ο Dülli, ο οποίος είπε στο  πρακτορείο ειδήσεων DTS  ότι Το σχολικό σύστημα ήταν υπερφορτωμένο λόγω της υπερβολικής μετανάστευσης.

Ο πρόεδρος λέει ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των παιδιών μιλούν ελάχιστα ή καθόλου γερμανικά, γεγονός που επιβαρύνει τεράστιους τους δασκάλους.

«Σε τελική ανάλυση, δεν μιλούν Φαρσί ή Ουκρανικά. Πώς υποτίθεται ότι θα τους διδάξουν;» ρώτησε.

Είπε ότι οι μαθητές έχουν επίσης λιγότερο κίνητρο. «Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό των μεταναστών, τόσο πιο δύσκολο είναι να παρακινήσεις την τάξη», δήλωσε ο Düll. Κατά τη γνώμη του, ο υψηλός αριθμός μεταναστών θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει στο να «μεγαλώσει η ομάδα των αναλφάβητων». Όπως ανέφερε το Remix News  πέρυσι , το 25 τοις εκατό των μαθητών της 4ης δημοτικού δεν μπορούν να διαβάσουν στη Γερμανία.

Στο Βερολίνο, το 40 τοις εκατό των μαθητών δεν μιλούν γερμανικά ως μητρική τους γλώσσα, και σε πόλεις όπως το Αμβούργο, η πλειοψηφία των μαθητών έχει μεταναστευτικό υπόβαθρο.

Το Remix News έχει αναφέρει την κρίση στα γερμανικά σχολικά συστήματα στο παρελθόν,  μαζί με άλλα δυτικά έθνη όπως η Γαλλία , λόγω της μαζικής μετανάστευσης. Η γλώσσα δεν είναι το μόνο ζήτημα, καθώς η πολυπολιτισμικότητα έχει επίσης οδηγήσει σε  συγκρούσεις στις τάξεις, κοινωνικούς διαχωρισμούς, ακόμη και βία κατά των δασκάλων .