H Rivian σχεδιάζει compact ηλεκτρικό SUV για τις αγορές της Ευρώπης και της Κίνας

500

Το οποίο, παρεμπιπτόντως θα παραχθεί τοπικά.

Το R1T και το R1S είναι προϊόντα κορυφής, σύμφωνα με τον RJ Scaringe.  Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rivian είπε επίσης στο Reuters ότι η εταιρεία του σκέφτεται να πουλήσει μικρότερα οχήματα στην Κίνα και την Ευρώπη, που πιθανότατα θα κατασκευάζονται τοπικά.  Με άλλα λόγια, εκτός από το βασικό εργοστάσιο, η Rivian εργάζεται για να έχει τουλάχιστον δύο ακόμη εκτός ΗΠΑ.

Rivian Europe SUV Back

Είναι κρίμα που ο Scaringe δεν διευκρίνισε ποια οχήματα σκοπεύει να πουλήσει η Rivian στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο και την Γηραιά Ήπειρο, αλλά γνωρίζει ότι το R1T είναι πολύ μεγάλο για τους δρόμους τους.  Μερικοί Κινέζοι και Ευρωπαίοι αγοραστές θα πάρουν τελικά το R1S έως το 2022, αλλά δεν είναι τόσοι όσο εκείνοι που θέλουν sedan και compact SUV στην Κίνα ή compact hatchbacks και SUV στην Ευρώπη.

Αυτό μας δίνει μια αρκετά καλή ιδέα για το τι πρέπει να περιμένουμε από τη Rivian σε αυτές τις δύο αγορές.  Τουλάχιστον ένα από τα επόμενα οχήματα της Rivian θα είναι σίγουρα ένα συμπαγές SUV, το οποίο μπορεί να είναι το ίδιο για την Κίνα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, εκτός από μικρές τροποποιήσεις.  Θα μπορούσε ακόμη και να μοιάζει με αυτήν την απόδοση που δημοσιεύτηκε στα Rivian Forums που χρησιμοποιήσαμε για αυτό το άρθρο.

Rivian Europe SUV Back

Η αγάπη της Κίνας για τα sedan δεν συμβαδίζει με τις συνήθειες της Ευρώπης, καθώς οι Ευρωπαίοι λατρεύουν τα hatchbacks περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη αγορά στον κόσμο.  Τέλος πάντων, τόσο τα sedan όσο και τα hatchbacks χάνουν έδαφος από τα SUV και τα CUV.  Δυστυχώς, το σπορ αυτοκίνητο Rivian μπορεί να μην γίνει ποτέ πραγματικότητα.

Σύμφωνα με τον Scaringe, κανείς δεν θα έπαιρνε στα σοβαρά τη Rivian εάν δεν έχει σχέδια να πουλήσει στην Κίνα και την Ευρώπη.  Πράγματι, αν και οι ΗΠΑ είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, καμία εταιρεία αυτοκινήτων δεν μπορεί να πουλήσει μόνο εκεί.  Βρισκόμαστε σε καιρούς μαζικών ενοποιήσεων στην αγορά αυτοκινήτων, όπως αυτό που θέλουν να επιτύχουν οι FCA και PSA με την Stellantis.  Συνοψίζοντας, η κλίμακα είναι βασιλιάς και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rivian το γνωρίζει πολύ αυτό.

Προβλέψιμα, ο Scaringe είπε ότι τα οχήματα της εταιρείας που θα ακολουθήσουν, θα μοιράζονταν «βασικά εξαρτήματα» με τα R1T και R1S, κάτι που ήδη κάνει το van της Amazon.  Μιλώντας για αυτό, ο σκοπός του van δεν είναι μόνο να εξυπηρετήσει την Amazon.  Θα είναι επίσης η πλατφόρμα υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας για τη Rivian για να βοηθήσει τα 41 κέντρα εξυπηρέτησης στις ΗΠΑ που θα ιδρύσει η εταιρεία πριν από την παράδοση των αυτοκινήτων.

Με “βασικά στοιχεία”, ο Scaringe μπορεί να εννοεί μόνο την μπαταρία και τους κινητήρες, πράγμα που σημαίνει ότι η πλατφόρμα Rivian είναι πιθανώς επεκτάσιμη όπως η MEB της Volkswagen.  Όσο και τα σχέδια επέκτασής της για την Κίνα και την Ευρώπη, αυτή η πτυχή της μηχανικής μιλάει πολλά για τα μακροπρόθεσμα σχέδια της Rivian.  Οι Κινέζοι και Ευρωπαίοι πελάτες πρέπει να είναι περίεργοι για το τι προετοιμάζει η Rivian για αυτούς.  Σίγουρα οι ανταγωνιστές είναι εξίσου περίεργοι όσο και ανήσυχοι.

*Πηγή φωτογραφιών Rivian Forums