Η Μόδα απαιτεί, οι κατασκευαστές υπακούνε – Ηλεκτρικό Crossover το επόμενο Audi TT

1080

Γράφει ο Νίκος Μιχαλόπουλος

Το Audi TT ετοιμάζεται να αποχωρήσει σύντομα από τους εμπορικούς καταλόγους και ο αντικαταστάτης του δεν θα θυμίζει σε τίποτα αυτό που γνωρίζουμε. Η γερμανική μάρκα επιβεβαίωσε ότι το νέο TT θα σπάσει τα δεσμά με το παρελθόν.

Τα αρχικά ΤΤ σημαίνουν «Trophy Tourismo», ένα αυθεντικό σπορ κουπέ αυτοκίνητο της Audi με καθαρές γραμμές και έμπνευση από το θρυλικό NSU Prinz 1000 TT του 1963.

NSU Prinz 1000 TTS :: 1 photo and 42 specs :: autoviva.com

Ωστόσο στην νέα του γενιά, η Audi αλλάζει ρότα. Αυξάνει την απόσταση από το έδαφος, του προσθέτει δύο επιπλέον πόρτες και του δίνει ζωή αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρες, μετατρέποντας το πιο εμβληματικό της κουπέ της σύγχρονης ιστορίας σε ένα ακόμα κοινότυπο ηλεκτρικό crossover.

2005 Audi TT Review & Ratings | Edmunds 2018 Audi TT RS First Test Drive | Auto Reviews Online

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, αυτό το ηλεκτρικό crossover είναι ο μόνος τρόπος για να αναβιώσει το μοντέλο ώστε να προσελκύσει νέους πελάτες. Το νέο Audi TT του 2022 θα είναι μικρότερο από το Q3 με μήκος περίπου 4,35 μέτρα.

Το μέλλον είναι ηλεκτρικό

Audi-TT-2021 SUV-elettrico-frontale-1024x574

Σε μια προσπάθεια περιορισμού του κόστους ανάπτυξης, το επερχόμενο TT θα βασιστεί στην αρχική αρχιτεκτονική του Volkswagen Group χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα MEB, η οποία είναι πολύ ευέλικτη, επιτρέποντας στον κατασκευαστή του αυτοκινήτου να προσφέρει πληθώρα εκδόσεων και επίπεδα απόδοσης.

Φαίνεται ότι το νέο crossover Audi TT θα έχει δύο βασικές εκδοχές. Η πρώτη θα διαθέτει την κίνηση στους πίσω τροχούς με μπαταρία 65 kWh και αυτονομία 350 km, ενώ η κορυφαία θα διαθέτει τετρακίνηση και θα παίρνει κίνηση από μια μπαταρία 80 kWh με αυτονομία 500 km. Αναμένεται απόδοση ισχύος τουλάχιστον 300 έως 400 HP. Και στις δύο περιπτώσεις, η επιτάχυνση από 0-100 km / h πρέπει να είναι μικρότερη από 5 δευτερόλεπτα.

Το νέο Audi TT Crossover αναμένεται το 2022 με τον τιμοκατάλογο να ξεκινάει λίγο κάτω από το φράγμα των 50.000 ευρώ για την βασική έκδοση.

Ωστόσο ως καταναλωτές, πρέπει να γνωρίζουμε πως εμείς φτιάχνουμε την μόδα και οι καταναλωτικές μας συνήθειες «αναγκάζουν» τους κατασκευαστές να «θυσιάζουν» εμβληματικά και ιστορικά τους μοντέλα στον βωμό των πωλήσεων. Η στροφή αυτήν των καταναλωτών στα Crossover και στα SUV έχει φέρει αυτήν την σύγχρονη εικόνα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ακόμα μία απόδειξη πως η κατανάλωση κινεί και διαμορφώνει την κάθε αγορά.