Kia CV: Το αμιγώς ηλεκτρικό crossover που φιλοδοξεί να εκθρονίσει την Porsche Taycan!

Το υπό εξέλιξη ηλεκτρικό coupe-crossover της Kia, που έχει φιλοδοξίες να ανταγωνιστεί την Porsche Taycan διαθέτοντας τεχνολογία αιχμής, απαθανατίστηκε για πρώτη φορά.

Γνωστό και ως Kia CV, θα αποτελέσει την μελλοντική κορωνίδα της εταιρείας, θα διαθέτει τεχνολογία φόρτισης επόμενης γενιάς και θα πατάει σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα σχεδιασμένη ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Οι διαθέσεις της Kia αποκαλύφθηκαν στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης του 2019 από το πρωτότυπο Imagine by Kia, το οποίο εντυπωσίασε με την εμφάνισή του. Το μοντέλο παραγωγής θα υιοθετήσει το βασικό στυλ του πρωτότυπου, μερικά, αλλά όχι στο ακέραιο.

Κάτω από το βαρύ καμουφλάζ, το μουλάρι δοκιμών φαίνεται να διατηρεί την ίδια σιλουέτα με το coupe-crossover, πίσω διακρίνονται στο οπίσθιο άκρο τα γραφικά των προβολέων LED να είναι σχεδόν ίδια με του concept.  Η Kia εξέφρασε την επιθυμία της να διατηρήσει το σχέδιο του εμβληματικού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της πιστό στην ιδέα του Imagine.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019, ο τότε επικεφαλής σχεδίασης της Kia, Luc Donkerwolke, επιβεβαίωσε ότι λίγα σημεία θα αλλάξουν στο αυτοκίνητο παραγωγής.

Ειδικότερα σημείωσε: «Δεν βλέπω να υπάρχει κάτι που δεν είναι εφικτό.  Υπάρχουν ορισμένα ζητήματα που σχετίζονται με το κόστος παραγωγής που πρέπει να επικυρωθούν, αλλά για αυτό δεν ευθύνονται οι σχεδιαστές».

Και συνέχισε: «Το concept Imagine by Kia δεν είναι απλά μια πρόταση.  Δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο της τελευταίας στιγμής για τη Γενεύη.  Έχει έναν σκοπό.  Αυτό έχει περισσότερο έναν σκοπό παρά να είναι απλά μία παράσταση.  Σίγουρα δεν διασκεδάζουμε εδώ, αλλά στην επικοινωνούμε με τους πελάτες μας».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το μουλάρι φοράει ένα σύνολο από αεροδυναμικά αποδοτικούς τροχούς αλουμινίου, οι οποίοι είναι διαμορφωμένοι με πτερύγια από ανθρακονήματα.  Οι τροχοί αυτού του είδους φαίνονται ύποπτα τοποθετημένοι για ένα μουλάρι ανάπτυξης, υποδηλώνοντας ότι το τελικό μοντέλο θα διαθέτει αυτόν τον εξοπλισμό.

Το επερχόμενο Kia CV θα είναι σε μεγάλο βαθμό εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Imagine by Kia που είδαμε το 2019

Η απότομη πτυχή στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, όπου το πίσω παράθυρο συναντά την πίσω πόρτα, είναι ένα χαρακτηριστικό που προέρχεται από ένα παλαιότερο πρωτότυπο της Kia, το Futuron.

Νέα πλατφόρμα και σύστημα μετάδοσης κίνησης

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Kia θα είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στο ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό πάτωμα με την ονομασία E-GMP του Hyundai Group.  Το crossover θα επωφεληθεί επίσης από την πρόσφατη συνεργασία της Kia με τον εξειδικευμένο κατασκευαστή EV, την Rimac, προκειμένου να προσφέρει «απίστευτη» απόδοση, η οποία αργότερα θα προσφερθεί και στα πιο mainstream μοντέλα της Kia.

Οι ιθύνοντες της Kia έχουν επιβεβαιώσει ότι το επερχόμενο EV θα έχει εμβέλεια περίπου 480 χιλιομέτρων και θα απαιτεί χρόνο επαναφόρτισης κάτω των 20 λεπτών.  Η πλατφόρμα E-GMP του crossover θα διαθέτει επίσης την ίδια τεχνολογία των 800 volt με την Porsche Taycan, η οποία λειτουργεί με το δίκτυο γρήγορης φόρτισης 350kW της IONITY.

Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης μια καυτή έκδοση του εμβληματικού της EV, η οποία φαίνεται ότι θα ανταγωνιστεί την Taycan και σε επίπεδο επιδόσεων.  Ο Ευρωπαίος Διευθυντής Επιχειρήσεων της Kia Motors, Emilio Herrara, δήλωσε στο Auto Express: «Επιδιώκουμε ώστε το νέο μας EV να είναι ένα όχημα υψηλών επιδόσεων όπως ακριβώς ένα e-GT».

Η Kia επιθυμεί η κορυφαία έκδοση του CV να είναι ταχύτερη της Taycan, με στοχευμένο χρόνο να επιταχύνει από 0-100 χιλιόμετρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα, το οποίο ακόμη δεν έχει επιτευχθεί για τον κορεάτη κατασκευαστή.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις τεχνικές λεπτομέρειες και τις προδιαγραφές απόδοσης της πλατφόρμας E-GMP παραμένουν ακόμα επτασφράγιστο μυστικό.  Ωστόσο, μας γνωρίζουμε ότι η αρχιτεκτονική της θα είναι αρθρωτή, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορεί να φιλοξενήσει πολλές κατηγορίες και αμαξώματα.