Κορωνοϊός: Βίντεο φοιτητών του ΑΠΘ αναδεικνύει τη σημασία του εμβολιασμού

409

Νέο βίντεο για τον εμβολιασμό των φοιτητών.

 

«Εμβολιαζόμαστε για να ξαναζωντανέψει το Πανεπιστήμιό μας», λένε φοιτητές του ΑΠΘ, που δημιούργησαν ένα εξαιρετικό βίντεο για την ανάδειξη της σημασίας του εμβολιασμού.

Το βίντεο, που δημιούργησαν έξι φοιτητές, αναδεικνύει το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού, ως «όπλο» για την επιστροφή στην κανονικότητα και εν προκειμένω στα αμφιθέατρα των Πανεπιστημίων.

Ένα από τα κεντρικά πρόσωπα στο βίντεο είναι και η Εύα Σαββίδου, τελειόφοιτη της Ιατρικής σχολής του ΑΠΘ, η οποία μίλησε στο GRTimes.gr, εξηγώντας τους λόγους που οδήγησαν την ίδια και την υπόλοιπη ομάδα στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.

«Θέλαμε να αναδείξουμε πώς βιώσαμε πτυχές της καθημερινότητας στη διάρκεια της καραντίνας. Τι μας έλειψε από τα μαθήματα, από την επαφή με τους συμφοιτητές μας, με τους καθηγητές και τις καθηγήτριές μας, με τους φίλους μας. Και να περάσουμε με διασκεδαστικό τρόπο ένα μήνυμα υπέρ του εμβολιασμού χωρίς να εξαναγκάζουμε κάποιον να κάνει το εμβόλιο», τονίζει η Εύα Σαββίδου και προσθέτει: «Σκοπός ήταν να αναδείξουμε όλα τα θετικά, τα όμορφα που μας έχουν λείψει από τη ζωή και να ενθαρρύνουμε όλα τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας να πάρουν μια συνειδητή απόφαση υπέρ του εμβολιασμού».

«Για να ξαναζωντανέψει το Πανεπιστήμιο»

Η Εύα Σαββίδου, η οποία στο βίντεο εμφανίζεται ως η φοιτήτρια Ιατρικής να κάνει ένεση στο… πορτοκάλι, εξηγεί ότι στην περίοδο της καραντίνας και της τηλεκπαίδευσης, η συγκεκριμένη… πρακτική «όντως ακολουθήθηκε στο μάθημα διδασκαλίας των ενέσεων για τους φοιτητές», ενώ υπό φυσιολογικές συνθήκες στα εργαστήριά τους, μαθαίνουν να κάνουν ενέσεις σε πρωτοπλάσματα, δηλαδή μικρά αντικείμενα που προσομοιάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις συνθήκες του δέρματος, σε αντίθεση με το πορτοκάλι…

Σκηνοθέτης του βίντεο είναι ο Γιώργος Φλέγκας, απόφοιτος του Τμήματος Κινηματογράφου του ΑΠΘ και επαγγελματίας σκηνοθέτης ο οποίος έχει συνεργαστεί με το ΑΠΘ και για άλλα projects.

Δείτε το βίντεο, το οποίο μετράει ήδη πάνω από 3,500 προβολές στο Youtube: