Η σωστή στάση σώματος στο γραφείο για να μην έχετε πόνους σε πλάτη και αυχένα

Γράφτηκε στις .

Η εργασία σε έναν χώρο που απαιτεί πολύωρη καθιστική παραμονή έχει για το σώμα πολλές επίπονες συνέπειες.

Έπειτα από δουλειά οχτώ ωρών σε μια οθόνη υπολογιστή, οι ώμοι σας έχουν κλίση προς τα εμπρός και ο αυχένας γέρνει μπροστά. Νιώθετε πόνους στην πλάτη, στη μέση και στους ώμους με αποτέλεσμα να εμφανίζεται υπερβολική ένταση στον αυχένα και ως εκ τούτου πονοκέφαλοι. Για να αποφύγετε αυτά τα προβλήματα πρέπει να διορθώσετε τη στάση του σώματος σας, να αθλείστε και να κάνετε σωστή χρήση του εξοπλισμού σας.

Τα συνηθέστερα λάθη στο γραφείο:

  1. Tο ακατάλληλο ύψος της καρέκλας
  2. H λανθασμένη θέση της οθόνης και του πληκτρολογίου
  3. Ο ακατάλληλος φωτισμός του χώρου
  4. Η κακή στάση του σώματος στην καρέκλα

Τρόποι αντιμετώπισης ή ελαχιστοποίησης  των παραπάνω

Κατά τη διάρκεια παραμονής στο γραφείο

Εάν υποφέρετε από ενοχλήσεις της σπονδυλικής στήλης και γενικότερα όλου του σώματος, κορμού και άκρων, δοκιμάστε pilates για ευεξία και ανακούφιση από τους μυϊκούς πόνους.

Ενδυναμώνει ομοιόμορφα το σώμα από μέσα προς τα έξω. Ενδυναμώνουν όλοι οι σταθεροποιητές μύες του σώματος και γίνονται πιο ικανοί για να ανταπεξέρχεται το σώμα σε δύσκολες για αυτό καταστάσεις. Μειώνει την αδικαιολόγητη κούραση και μας κάνει πιο λειτουργικούς στις απαιτήσεις της καθημερινότητας.

Ένας αρχάριος καλό είναι να ξεκινήσει με έναν πιστοποιημένο instructor γιατί το pilates έχει πολλά σημεία προσοχής και αν γίνει κάτι λάθος στην εκτέλεση της άσκησης δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Έτσι, θα κρατάτε σε ευρωστία το μυοσκελετικό σύστημα, ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες εμφάνισης παθήσεων από κακή στάση του σώματος και διορθώνοντας τις ήδη υπάρχουσες, όπως για παράδειγμα κύφωση ή σκολίωση.

Ευχαριστούμε πολύ τη Σαρρή Μαρία, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής / Pilates Instructor