Pin It

Στη δημιουργία μίας καινοτόμου διαδικτυακής καμπάνιας με στόχο όχι μόνο την ενημέρωση του κοινού για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του μελανώματος, αλλά και την εμψύχωση και ενημέρωση ασθενών και φροντιστών προχωρά η Novartis. 

Πρόκειται για την εκστρατεία Melanoma B aware Greece η οποία αποτελεί μια πρωτοβουλία της τμήματος Oγκολογίας της εταιρείας Novartis και υλοποιείται με την υποστήριξη του Συλλόγου «ΑγκαλιάΖΩ» και του Συλλόγου Καρκινοπαθών - Εθελοντών - Φίλων - Ιατρών «Κ.Ε.Φ.Ι.» Αθηνών.

Έχοντας ως στόχο να αγγίξει και να ενημερώσει τους νέους γύρω από το μελάνωμα, η εταιρεία, υπό την αιγίδα της Εταιρεία Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος, δημιούργησε μια στοχευμένη καμπάνια με κύριο όχημά της το τατουάζ στο πλαίσιο της οποίας αντιπαραβάλλεται η επιλογή ενός ατόμου να έχει τατουάζ με κάποιον που αντίστοιχα έχει ένα μόνιμο σημάδι από τη νόσο του μελανώματος, ένα σημάδι που δεν το έχει επιλέξει.

Η καμπάνια απευθύνεται κατά κύριο λόγο στους νέους ανθρώπους και σε αυτό το πλαίσιο θα χρησιμοποιήσει ως βασικό κανάλι για τη διάδοση των μηνυμάτων της τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω της σελίδας @MelanomaBawareGreecehttps://www.facebook.com/MelanomaBawareGreece/.
Γνωστές προσωπικότητες από τον καλλιτεχνικό χώρο με τατουάζ θα αποτελέσουν τους πρεσβευτές της εκστρατείας και θα κινητοποιήσουν το ευρύ κοινό για έγκαιρη διάγνωση, μέσω video και εκδηλώσεων ευαισθητοποίησης.

 "Το μελάνωμα αποτελεί τη σοβαρότερη μορφή καρκίνου του δέρματος, η οποία μπορεί να επιφέρει ακόμα και θάνατο. Η έγκαιρη διάγνωση του προβλήματος και η άμεση αντιμετώπισή του σώζουν ζωές. Υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που μπορούν να μας κάνουν να υποπτευθούμε ότι κάποιος σπίλος έχει αρχίσει να διαφοροποιείται, όπως είναι η αλλαγή του μεγέθους, του χρώματος, η ύπαρξη διχρωμίας, η αλλαγή του σχήματος, η εξέλκωση, η φαγούρα κλπ. Η ανάγκη για πρόληψη, λοιπόν, είναι επιτακτική και πιστεύουμε πως η συγκεκριμένη καμπάνια θα συνεισφέρει σημαντικά στην ενημέρωση του νεανικού κοινού" τονίζει ο κ. Ιωάννης Μπουκοβίνας, Παθολόγος-Ογκολόγος και Πρόεδρος της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος. 

Από την πλευρά των ασθενών, η Πρόεδρος του Συλλόγου "ΑγκαλιάΖΩ", κα Ολυμπία Χαλδαίου-Μπήτρου, δήλωσε: "Ο Όμιλος Εθελοντών κατά του Καρκίνου – ΑγκαλιάΖΩ, με 42 χρόνια δράσης στον χώρο του Καρκίνου και με την υλοποίηση πανελλήνιων δράσεων για τον καρκίνο του δέρματος και το μελάνωμα δεν θα μπορούσε να μη στηρίξει μια τόσο σημαντική καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια η αύξηση των κρουσμάτων καρκίνου του δέρματος και του μελανώματος είναι ραγδαία και συνεπώς η ανάγκη ενημέρωσης για πρόληψη - έγκαιρη διάγνωση είναι πλέον επιβεβλημένη". 

Η Πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών - Εθελοντών - Φίλων - Ιατρών «Κ.Ε.Φ.Ι.», κα. Ζωή Γραμματόγλου, πρόσθεσε: «Η ενημέρωση των νέων σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης του μελανώματος και η πρώιμη ανίχνευση είναι ύψιστης σημασίας. Πολύ σημαντικό επίσης είναι ότι μέσα από αυτή την καμπάνια εμψυχώνονται και ενημερώνονται οι διαγνωσμένοι ασθενείς αλλά και οι φροντιστές, που καθημερινά δίνουν τη δική τους μάχη».

Η κα Άννα  Μουρίκη, υπεύθυνη επικοινωνίας στο τμήμα ογκολογίας της Novartis Hellas, συμπλήρωσε: "Διαλέξαμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κύριο όχημα για την ενημέρωση των νέων και όχι μόνο, σχετικά με το μελάνωμα, γιατί πιστεύουμε ότι οι νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις είναι σημαντικές όχι μόνο στην ανάπτυξη νέων θεραπευτικών επιλογών αλλά και στην βελτίωση της ενημέρωσης και επικοινωνίας του κοινού, των ασθενών και των φροντιστών τους σχετικά με θέματα υγείας. Με όραμα και ευθύνη για τον ασθενή συνεχίζουμε την υλοποίηση ενημερωτικών καμπανιών για σοβαρά νοσήματα".

Tags: