Μία ηλεκτρική Ferrari 308 GTS, 500 ίππων με καρδιά από Tesla (Pics-Vid)

727

Ένα μοντέλο του 1982 ζωντανεύει χάρη στην εγκατάσταση ενός ηλεκτροκινητήρα που έχει ληφθεί από ένα Tesla Model S.

Λόγω των περιορισμών που σχετίζονται με τις εκπομπές, σε πολλές πόλεις είναι πολύ δύσκολο να οδηγήσετε ένα vintage αυτοκίνητο.  Επομένως, για έναν ενθουσιώδη θα μπορούσε να είναι πρόβλημα.  Οι μετατροπές EV των κλασικών αυτοκινήτων, ωστόσο, φαίνεται σαν ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδυάσετε το παρελθόν και το μέλλον, που αντιπροσωπεύεται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ο Robert Llewellyn του Fully Charged Show οδήγησε μια Ferrari 308 GTS του 1982 που μετατράπηκε σε αμιγώς ηλεκτρική και του άρεσε.  Ακόμη και ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου λέει ότι αυτή η 308 GTS έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη σε αυτή τη μετατροπή.

Εξηγεί ότι, δεδομένου ότι ήταν μια παλιά Ferrari, υπήρχαν πολλά εξαρτήματα κινητήρα που παρουσίαζαν βλάβες, ενώ τώρα είναι πολύ πιο αξιόπιστο και αθόρυβο ως ηλεκτρικό όχημα.  Ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί καλύτερα και, χάρη στην ισχύ των 500hp, είναι αισθητά πιο γρήγορο.

Πράγματι, η εταιρεία που φρόντισε τη μετατροπή περιόρισε τη δύναμη σε χαμηλότερες ταχύτητες.  Φαίνεται ότι το σύστημα επί του αμαξώματος αυτής της ειδικής 308 GTS κατανέμει την ισχύ σταδιακά, καθώς αυξάνεται η ταχύτητα.

Ο κινητήρας προέρχεται από ένα κατεστραμμένο Tesla Model S P85, ενώ η μπαταρία 45 kWh αποτελείται από LG Chem cell που εγγυάται αυτονομία έως και 240 km με μία μόνο φόρτιση.  Το τελευταίο μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας ένα σύστημα φόρτισης έως 7 kW.

Η έλλειψη υποστήριξης γρήγορης φόρτισης, ωστόσο, καθιστά τη χρήση αυτής της Ferrari 308 GTS κάπως περιορισμένη για μεγαλύτερα ταξίδια.  Παρ ‘όλα αυτά, ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι έχει χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο πολύ περισσότερο μετά τη μετατροπή του. 

Ferrari 308 GTS Electric
Τέλος, υποστηρίζει ότι η μετατροπή σε ηλεκτρικό όχημα έκανε το ιστορικό supercar του Maranello ελαφρύτερο από τα 1500 κιλά που προσφέρει το πρότυπο μοντέλο με κινητήρα V8 200 ίππων.