Μια σπάνια Ferrari 225 S Berlinetta Vignale «στο σφυρί» από την RM Sotheby’s (Pics)

Το ειδικό αυτοκίνητο έχει συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες κατά τη διάρκεια της ζωής του!

Στη δημοπρασία της Συλλογής Elkhart, που θα πραγματοποιηθεί στις 23-24 Οκτωβρίου 2020, η RM Sotheby’s θα προσφέρει την όμορφη Ferrari 225 S Berlinetta Vignale του 1952. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του διάσημου οίκου δημοπρασιών, το αυτοκίνητο λόγω της σπανιότητας του, εκτιμάται ότι μπορεί να πετύχει τιμές μεταξύ 2.500.000 και 3.500.000 $.

Πρόκειται για την πέμπτη από τις 21 μονάδες που έχουν κατασκευαστεί, μία πραγματικά σπάνια berlinetta χτισμένη πάνω σε ένα σωληνοειδές πλαίσιο αμαξώματος.  Στις αρχές του 1952, η Ferrari ανέπτυξε περαιτέρω τον κινητήρα Colombo V12, αυξάνοντας την χωρητικότητα του λίγο πάνω από 2,7 λίτρα.

Ferrari 225 S Berlinetta Vignale: Ένα πολύ σπάνιο αυτοκίνητο σε άριστη κατάσταση προσφέρεται για δημοπρασία


Η 225 Sport που προέκυψε βασίστηκε σε μια εξέλιξη του προηγούμενου πλαισίου 212 Export χρησιμοποιώντας το ίδιο μεταξόνιο 2250 mm.  Συνολικά, δημιουργήθηκαν περίπου 21 μονάδες τόσο σε ανοιχτές όσο και σε κλειστές εκδοχές.  Όπως και η Export, έτσι και αυτό το αυτοκίνητο είχε σχεδιαστεί με προσανατολισμό στην απόδοση.  Σχεδόν όλες οι παραγόμενες μονάδες κατασκευάστηκαν από την Carrozzeria Vignale.

Η Ferrari 225 S οδηγήθηκε από αρκετούς πολύ γνωστούς οδηγούς της εποχής, όπως οι Giovanni Bracco, Eugenio Castellotti και Piero Taruffi.  Εκτός από αυτό, το αυτοκίνητο κέρδισε το Grand Prix του Μονακό, το Coppa d’Oro di Sicilia, το Coppa d’Oro delle Dolomiti, το Grand Prix του Μπάρι και το Coppa della Toscana και όλους τους αγώνες από το 1952. Η 225 S Berlinetta Vignale, η οποία θα δημοπρατηθεί από την RM Sotheby’s διαθέτει ένα πραγματικά ενδιαφέρον βιογραφικό, καθώς έχει συμμετάσχει σε πολλές σημαντικές εκδηλώσεις.

Το σασί με αριθ. 0164 ED είναι ένα από τα 12 που είναι χτισμένα πάνω στο ελαφρύ πλαίσιο tubocoque και ένα από τα τέσσερα κλειστά που δημιουργήθηκαν με αυτόν τον τρόπο.  Αφού πουλήθηκε καινούργιο στις αρχές του 1952, το αυτοκίνητο έλαβε αμέσως μέρος στο Giro di Sicilia XII.  Τον Μάιο του ίδιου έτους, η Ferrari πωλήθηκε στην παρισινή εταιρεία ελαστικών Kleber-Colombes, η οποία πρόσφατα έφερε στην αγορά το πρώτο ελαστικό χωρίς σωλήνα.

Στη συνέχεια, η berlinetta ξαναβάφτηκε με γαλλικό μπλε χρώμα και ανατέθηκε στον γνωστό οδηγό Jean Lucas να την χρησιμοποιήσει σε αγώνες.  Το 1954 πωλήθηκε από την Luigi Chinetti Motors σε έναν Tifoso από το Οχάιο που συμμετείχε σε έναν τουλάχιστον αγώνα.  Το ’59, το supercar του Cavallino απέκτησε έναν δεύτερο τροποποιημένο κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων.

Τα επόμενα χρόνια, το αυτοκίνητο συμμετείχε σε πολλά σημαντικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένων τριών εμφανίσεων στο Ιστορικό Grand Prix του Μονακό το 2012, 2014 και 2016, στο Mille Miglia Storica το 2013 και το 2014 στο Lavant Cup στο 2015 Goodwood Revival.


Το αυτοκίνητο διαθέτει έναν αριθμό διαφορετικών αρχικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένου του ταμπλό και συνοδεύεται από έναν κινητήρα με αντίστοιχους αριθμούς.  Για τη βελτίωση της απόδοσης και της ασφάλειας, η Ferrari 225 S Berlinetta Vignale ήταν εξοπλισμένη με κιβώτιο 5 ταχυτήτων Tremec.  Ως μία από τις έξι μονάδες με κλειστό αμάξωμα Vignale, αυτό το μοντέλο σίγουρα είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε οποιαδήποτε συλλογή αυτοκινήτων.