
Η Νέα Δημοκρατία μπορεί να ονειρεύεται σύγκληση με πασόκους, αλλά στις ομαδικές συνομιλίες των ψηφοφόρων της, ιδιαίτερα στον νότιο τομέα Αθηνών, επικρατεί κανονικός τυφώνας, μετά και την μεταγραφή Λοβέρδου! Τα πληκτρολόγια έχουν πάρει φωτιά, τα μηνύματα πέφτουν σαν καταιγίδα και η διάθεση είναι πιο εκρηκτική κι από πυροτεχνήματα σε γάμο. «Ούτε σταυρό στον πασοκο», γράφει ένας, ενώ άλλος συμπληρώνει: «Είσαι νεοδημοκράτης, στηρίζεις νεοδημοκράτες»! «Τι να τον κάνουμε αυτόν; Να μας φέρει το 0,0001 που πήρε στις εκλογές;» προσθέτει αγανακτισμένος ένας τρίτος!
Διαβάστε περισσότερα εδώ.















































