Με την νέα SF90 Spider, η Ferrari οδηγεί το συναίσθημα σε ένα εντελώς νέο, θετικά ατμοσφαιρικό επίπεδο.
Το να οδηγήσεις οποιαδήποτε Ferrari είναι σαν να κάνεις ένα ταξίδι σε ένα έντονα συναισθηματικό τοπίο. Και με την νέα SF90 Spider, το πάθος για οδήγηση φτάνει σε σημείο σχεδόν πέρα από τη φαντασία.
Όπως έχει ήδη αποδείξει η Ferrari με την SF90 Stradale – την πιο ισχυρή Ferrari που έγινε ποτέ – κάθε ταξίδι είναι μια εμπειρία που επεκτείνει το μυαλό. Με την νέα SF90 Spider, θα πρέπει να επαναβαθμονομήσετε κάθε σας αίσθηση, όπως επιβεβαιώνει ο επικεφαλής του μάρκετινγκ προϊόντων, Emanuele Carando: «Όλα είναι σχεδιασμένα για να συγχωνεύσουν τον οδηγό και το αυτοκίνητο μαζί, δύο σώματα, μία ψυχή, για να ανακαλύψουν την απόλυτη ουσία και το καθαρό συναίσθημα οδήγησης. Είναι μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσετε ποτέ».
Η SF90 Spider προσφέρει τη μοναδική δυνατότητα να ανοίξει το πτυσσόμενο σκληρό του πάνω μέρος (RHT), επιτρέποντας στα συναισθήματά σας να ενισχυθούν πλήρως από τον άνεμο γύρω σας, τον άπειρο ουρανό πάνω από και, ίσως πάνω απ ‘όλα, τον καθαρό ήχο αυτής της εξαιρετικής Ferrari.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας, Michael Leiters, επεκτείνει: «Αν μιλάμε για οδήγηση συναισθημάτων, πρέπει να μιλήσουμε για τον ήχο. Χαμηλές στροφές: μπάσο, υψηλές στροφές: σοπράνο. Συναρπαστικοί μεταλλικοί ήχοι. Είναι σαν μια συμφωνία. Όσο πιο γρήγορα πηγαίνετε, τόσο περισσότερο όγκο θέλετε να έχετε. Και τώρα μπαίνουμε σε μια νέα διάσταση. Και αυτός είναι ο ήχος αυτής της νέας διάστασης».
Δεν είναι μόνο το soundtrack που φτάνει σε νέα ύψη στην SF90 Spider. Η έξυπνη ιδέα της RHT της Ferrari σημαίνει ότι η οδήγηση στον ανοιχτό ουρανό μπορεί να επιτευχθεί σε μόλις 14 δευτερόλεπτα, ακόμα και εν κινήσει. Η αξιοσημείωτη συμπαγής μορφή του RHT ενσωματώνεται όμορφα στο συνολικό σχήμα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Flavio Manzoni, δηλώνει: «Τα δύο πίσω στηρίγματα κάθονται σε ένα πολύ εικονικό χαρακτηριστικό, τη γέφυρα που φέρει, ένα αρχιτεκτονικό στοιχείο που δίνει μια ένταση προς τα εμπρός που ονομάζουμε εφέ σφεντόνας».
Έχει δοθεί εξαιρετική προσοχή στην άνεση των επιβατών, είτε η οροφή είναι πάνω ή κάτω, με μοναδικά καθίσματα και ρυθμιζόμενη ηλεκτρική πίσω οθόνη.
Παρά το μικρό του βάρος, το RHT μεγιστοποιεί την άνεση στην καμπίνα, με την οροφή είτε πάνω είτε κάτω. Όταν είναι ανοιχτή, έχουν γίνει τεράστιες προσπάθειες για τη διασφάλιση της ποιότητας της ροής αέρα στην καμπίνα, με ένα ρυθμιζόμενο ηλεκτρικό πίσω παράθυρο που εγγυάται εξαιρετική άνεση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
Όπως πάντα με τη Ferrari, η αεροδυναμική είναι εξαιρετικά προηγμένη. Μεταξύ πολλών καινοτομιών είναι το πίσω ενεργό κλείσιμο Gurney και οι σφυρηλατημένοι τροχοί με προφίλ που θυμίζουν την Ferrari F1. Η κάθετη δύναμη των 390kg στα 250km / h αποτελεί απόλυτο σημείο αναφοράς μεταξύ των αυτοκινήτων δρόμου.
Στο προφίλ, η SF90 Spider έχει τη δική της αισθητική, με μια εμφάνιση που αξιοποιεί την ένταση προς τα εμπρός σαν μια «σφεντόνα», ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο.
Ακολουθεί μια άλλη ιδιαίτερη αίσθηση: ολόκληρος ο χώρος του κινητήρα είναι πλήρως εμφανισμένος, ενσωματώνοντας υπέροχα τον V8 turbo κινητήρα στη σχεδίαση. Αυτός ο εξαιρετικά ισχυρός κινητήρας των 780 hp συμπληρώνεται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες (ένας πίσω και δύο μπροστά), με αποτέλεσμα μια απαράμιλλη συνδυασμένη ισχύ 1.000 hp. Αυτό το plug-in υβριδικό σύστημα διασφαλίζει επίπεδα απόδοσης που δεν ταιριάζουν σε οποιαδήποτε άλλο Spider παραγωγής.
Ωστόσο, η SF90 Spider παραμένει εκπληκτικά απλή στην οδήγηση, προσαρμόζοντας την ισχύ ανάλογα με τις συνθήκες. Ο οδηγός επιλέγει απλώς μία από τις τέσσερις λειτουργίες (eDrive, Hybrid, Performance και Qualify) στο eManettino. Το σύστημα τετρακίνησης συμβάλλει σε εκπληκτικούς χρόνους επιτάχυνσης 0-100 km / h σε 2,5 δευτερόλεπτα και 0-200 km / h σε 7,0 δευτερόλεπτα.
Τα εντυπωσιακά πίσω στηρίγματα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το SF90 Spider. Είναι όμορφα ενσωματωμένα στο συνολικό σχεδιασμό, αισθητικά και αεροδυναμικά
Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες μπροστά λειτουργούν με ένα βελτιωμένο δυναμικό σύστημα ελέγχου, το eSSC, έτσι ώστε όταν οδηγείτε σε μια γωνία το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να σας βοηθήσει. Το Torque Vectoring παρέχει ροπή ανεξάρτητα στους εσωτερικούς και εξωτερικούς τροχούς, βελτιώνοντας σημαντικά την πρόσφυση από τις γωνίες και καθιστώντας ευκολότερη και πιο διαισθητική την οδήγηση στο όριο με αυτοπεποίθηση.
Μεταβαίνοντας στην καμπίνα, η φιλοσοφία της «Ferrari on the road, hands on the τιμόνι» είναι ξεκάθαρη. Μπορείτε να ελέγχετε σχεδόν τα πάντα χωρίς να χρειάζεται να μετακινήσετε τα χέρια σας από το τιμόνι, χρησιμοποιώντας είτε το έξυπνο touchpad είτε τη φωνή σας απλά λέγοντας “Ciao Ferrari”. Το κεντρικό ταμπλό οργάνων είναι πλέον εντελώς ψηφιακό, με μια εξαιρετικά καινοτόμο καμπύλη οθόνη 16 ιντσών.
Με σχεδόν αδιανόητη ισχύ εξόδου 1.000 hp και τετρακίνηση, το SF90 Spider δημοσιεύει εκπληκτικούς χρόνους επιτάχυνσης: 0-100 km / h σε 2,5 δευτερόλεπτα. 0-200 km / h σε 7,0 δευτερόλεπτα.
Μπορεί να φαίνεται αδύνατο να γίνει μία συναισθηματική εμπειρία ακόμα πιο πλούσια, καταλήγοντας σε ένα ακόμη πιο ακραίο επίπεδο αίσθησης, το οποίο είναι διαθέσιμο με τις προδιαγραφές Assetto Fiorano. Αυτό προσθέτει Multimatic αποσβεστήρες (που προέρχονται από την εμπειρία αγώνων GT), ελαφριά εξαρτήματα για μείωση του συνολικού βάρους κατά 21 κιλά, πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα και ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, καθώς και προαιρετική διχρωμία.
Κλείνοντας ο επικεφαλής μάρκετινγκ και εμπορικός διευθυντής, Enrico Galliera, συνοψίζει το αληθινό επίτευγμα της SF90 Spider: «Πέρα από τη φαντασία, πέρα από την έννοια των σπορ αυτοκινήτων, πέρα από αυτό που εννοούμε συνήθως, αποτελεί την οδήγηση των συναισθημάτων».