Νέα όρια εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων: Έρχονται δυσάρεστες εκπλήξεις για τους κατασκευαστές!

741

Τι ετοιμάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση για την βελτίωση της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα;

Μέχρι στιγμής για τα όρια εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων, δεν υπάρχει ακόμα νέος νόμος.  Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν έχει αλλάξει τους περιορισμένους για τους κατασκευαστές, οι οποίοι πρέπει να τους τηρήσουν κατά την παραγωγή νέων αυτοκινήτων.  Αλλά υπάρχουν αλλά νέα.  Η ΕΕ επιταχύνει να πετύχει τους στόχους για την ουδετερότητα του κλίματος έως το 2050. Στο μέλλον, ο στόχος της μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 40% έως το 2030 θα αναθεωρηθεί προς τα πάνω. Ενημερωτικά μέχρι σήμερα έχουμε πετύχει μείωση ρύπων κατά 55% σε σύγκριση με το 1990.

Τι μπορεί να αλλάξει επιπλέον;

Η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen ετοιμάζεται να ανακοινώσει την νέα πρόταση της την επόμενη εβδομάδα.  Φυσικά θα ισχύει για όλες τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, που πιθανόν θα περιέχει δυσάρεστες εκπλήξεις για τους κατασκευαστές.

Το δεύτερο βήμα σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι η τροποποίηση που συζητήθηκε τον Οκτώβριο στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.  Σύμφωνα με το Reuters, το όριο θα μπορούσε να φτάσει το 60%.  Είμαστε λοιπόν στο 40%, με στόχο το 55%, ίσως και το 60%.  Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα έχουν σοβαρό πρόβλημα και πιθανόν να βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμα συμμόρφωσης.

Ποια είναι η κατάσταση

Σε σύγκριση με τα 95 g / km CO2 που επιβλήθηκαν για το 2021, έως το 2030, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να προσαρμόσουν το εύρος τους για να επιτύχουν επίπεδα εκπομπών χαμηλότερα από 37,5% για τα αυτοκίνητα.  Και 31% για φορτηγά.  Υπάρχει και μια ενδιάμεση περικοπή 15% έως το 2025.

Με βάση το 95% των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν από κάθε κατασκευαστή το 2020, οι μέσες εκπομπές CO2 πρέπει να βρίσκονται εντός των ορίων των 95 g / km.  Ενώ το 2021 ο υπολογισμός θα γίνει στο 100% των πωλήσεων.  Οι κατασκευαστές που δεν τηρούν αυτό το όριο θα υποστούν πολύ βαριά πρόστιμα.

Αύριο, εάν οι αλλαγές για όλες τις βιομηχανίες γίνουν πραγματικότητα, ακόμη και ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μπορούσε να προσαρμοστεί.  Περισσότερες ηλεκτρικές επενδύσεις και αυτοκίνητα που παράγονται με υψηλότερο κόστος οι τιμοκατάλογοι να αυξηθούν.  Η ΕΕ πιέζει πολύ, αλλά υπάρχει το περιθώριο να γίνουν τα πάντα τόσο γρήγορα;  Ποιες θα είναι οι συνέπειες για τη βιομηχανία, τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους καταναλωτές;