Ισχυρότερο κατά τα φαινόμενα ικανότερο σε σχέση με το παρελθόν επιστρέφει το Subaru BRZ, επενδύοντας σε έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,4 λίτρων και απόδοσης 231 ίππων.
Η απόδοση του τετρακύλινδρου boxer φτάνει πλέον τους 231 ίππους και τα 250 Nm ροπής, τα οποία καταλήγουν στον πίσω άξονα μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων ή μιας αυτόματης μονάδας με τον ίδιον αριθμό ταχυτήτων.
Το χαμηλό βάρος -σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα δεν ξεπερνά τα 1.315 κιλά-, η αυξημένη ακαμψία του πλαισίου κατά 50% και η διατήρηση του κέντρου βάρους σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα αποτελούν μερικά μόνο από τα προσόντα του ιαπωνικού coupe, τα οποία συνδυαστικά υπόσχονται ακόμα καλύτερο έλεγχο του πλαισίου μέσω του γνωστού για την ακρίβειά του συστήματος διεύθυνσης.
Σε επίπεδο σχεδίασης, το ρύγχος του αυτοκινήτου προσφέρει μεγαλύτερες συγκινήσεις σε σχέση με το μάλλον προβλέψιμο τελείωμα του αμαξώματος, ενώ μάλλον ανέμπνευστο θα μπορούσε να χαρακτηρίσεις κανείς τον θάλαμο επιβατών.
Εκεί ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα με τις υφασμάτινες επενδύσεις και το τριάκτινο τιμόνο με τη χορταστική σε διάμετρο στεφάνη.
Για τους λάτρεις της τεχνολογίας θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ η επίσης ψηφιακή οθόνη των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας φτάνει έως τις 8 ίντσες καταλαμβάνοντας ένα μεγάλο μέρος της κεντρικής κονσόλας.
|
|
Εντύπωση, πάντως, προκαλεί το γεγονός ότι η πλήρης παλέτα των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό εκείνων των εκδόσεων που εφοδιάζονται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και προαιρετικά σε εκείνες που διαθέτουν το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων.