Την ηλεκτρονική εφαρμογή που δημιούργησαν η Διεύθυνση Μεταφορών Δυτικής Θεσσαλονίκης και η Διεύθυνση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας προτιμούν, σε σχέση με την επίσκεψη στην υπηρεσία, οι νέοι και οι νέες καθώς και οι σχολές οδηγών, προκειμένου να ενημερώνονται για την έκδοση ή την ανανέωση των αδειών οδήγησης.
Από τα μέσα Ιουλίου οπότε τέθηκε σε λειτουργία η εφαρμογή, 2.124 άτομα έχουν επισκεφθεί την ηλεκτρονική διεύθυνση http://dl-citizen.pkm.gov.gr/ και ενημερώνονται πληκτρολογώντας είτε τα στοιχεία τους, είτε τον αριθμό της άδειάς τους για την ανανέωσή της.
Ο αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Στάθης Αβραμίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, επισήμανε ότι οι πολίτες προτιμούν την ηλεκτρονική υπηρεσία σε ποσοστό 90%, καθώς πλέον κερδίζουν έδαφος τέτοιου είδους διαδικασίες μέσω του διαδικτύου. Ωστόσο ανέφερε ότι υπάρχουν και άνθρωποι μεγαλύτερων ηλικιών που δυσκολεύονται στη χρήση ηλεκτρονικών μέσων και προτιμούν την επίσκεψή τους στην υπηρεσία. Για την εξυπηρέτησή τους, η Διεύθυνση Μεταφορών εφαρμόζει σύστημα τηλεφωνικών ραντεβού ώστε να μην περιμένουν για ώρες μπροστά από το γκισέ, και να εξυπηρετούνται άμεσα και γρήγορα, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν θα εξυπηρετηθούν και όσοι προσέρχονται χωρίς να κλείσουν ραντεβού. «Με τα ραντεβού έχει μπει κάποια τάξη. Βέβαια είμαστε ακόμη πίσω λόγω του κορονοϊού, επειδή είχαν κλείσει τα πάντα», είπε ο κ. Αβραμίδης.
Από την πλευρά του, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μεταφορών Δυτικής Θεσσαλονίκης, Γιώργος Παρασκευάς, σχολίασε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «μετά από προτάσεις της Περιφέρειας, θα δημιουργηθούν και άλλες πλατφόρμες από το αρμόδιο υπουργείο για να γίνονται ηλεκτρονικά οι μεταβιβάσεις των αυτοκινήτων – που είναι και ο μεγάλος όγκος των υποθέσεων με τις οποίες ασχολείται η υπηρεσία, αλλά και για να εκδίδονται ηλεκτρονικά και αυτοματοποιημένα τα διπλώματα οδήγησης». Παράλληλα έχει διατυπωθεί από τη Διεύθυνση Μεταφορών και μία ακόμη πρόταση για την έκδοση των πινακίδων των καινούριων αυτοκινήτων ηλεκτρονικά, κάτι που, σύμφωνα και με τον κ. Παρασκευά, θα εξυπηρετούσε ιδιαίτερα και τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. «Είναι μια πρόταση που έχουμε κάνει, γνωρίζουμε ότι υπάρχει τρόπος για να υλοποιηθεί», πρόσθεσε.