Δευτέρα 01.06.2020

Εγκυμοσύνη την περίοδο των Χριστουγέννων

Η γιορτινή περίοδος των Χριστουγέννων για μια γυναίκα, η οποία βρίσκεται σε περίοδο εγκυμοσύνης μπορεί να δημιουργήσει διακυμάνσεις στην ψυχολογία της, καθώς η λάμψη και η πολυσυνθετικότητα των εορτών συχνά αποπροσανατολίζουν την έγκυο. Οι δραστηριότητες που είχε σχεδιάσει μπορεί να χρειαστεί να αναβληθούν, δίνοντας τη θέση τους στη δυναμική της προστασίας του εμβρύου.

 Όμως, κάτι τέτοιο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η μέλλουσα μητέρα δεν έχει τη δυνατότητα να χαρεί την περίοδο των Χριστουγέννων. Με λίγες και απλές αλλαγές στους ρυθμούς της καθημερινότητάς της, μια έγκυος μπορεί να απολαύσει όμορφες γιορτινές στιγμές, παράλληλα με την πραγματοποίηση του μεγαλύτερού της ονείρου, την επερχόμενη έλευση του μωρού της. 

1) Ζητήστε την υποστήριξη της οικογένειας. Τα αγαπημένα σας πρόσωπα μπορούν να σας στηρίξουν αυτή την περίοδο, είτε ψυχολογικά, δημιουργώντας όμορφες στιγμές μαζί σας εντός σπιτιού, είτε κάνοντάς σας παρέα σε μια χαλαρή βόλτα στο πάρκο.

  • TIP: Αν έχετε ήδη κι άλλα παιδιά, ζητήστε από ένα έμπιστο πρόσωπο της οικογένειάς σας να μείνει μαζί τους και να τα προσέχει, όσο εσείς θα χαλαρώσετε με ένα μπάνιο, θα τυλίξετε τα χριστουγεννιάτικα δώρα ή θα επισκεφτείτε ένα φιλικό σας σπίτι.

2) Προσέξτε τι τρώτε και τι πίνετε. Η περίοδος των εορτών συνήθως χαρακτηρίζεται από την κατανάλωση φαγητών και ποτών σε μεγαλύτερο βαθμό, από ό,τι συνήθως. Δώστε προσοχή στην επιλογή των φαγητών και των ποτών που θα καταναλώσετε και αποφύγετε τα πικάντικα πουλερικά, τα καυτερά ορεκτικά, τα βαριά φαγητά, τα μη παστεριωμένα γάλατα, τα ωμά ή μισοψημένα κρέατα, εκείνα τα φαγητά που δεν γνωρίζετε την προέλευσή τους, όπως ένα δείπνο σε ένα άγνωστο εστιατόριο, ή εκείνα που στο παρελθόν σας έχουν δημιουργήσει αλλεργίες, όπως γίνεται συχνά σε γεύματα που περιλαμβάνουν ωμά αυγά και θαλασσινά. Ομοίως, αποφύγετε την επιλογή αλκοολούχων ποτών, όπως η σαμπάνια, καθώς και περιορίστε την κατανάλωση κρασιού.

  • TIP: Ετοιμάστε λαχταριστά, αλλά και υγιεινά ορεκτικά από λαχανικά και φρούτα, τα οποία καταπολεμούν το χαρακτηριστικό αίσθημα πείνας μεταξύ των γευμάτων, αλλά παράλληλα, είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά. Μην αμελείτε να πίνετε αρκετό νερό. Μπορείτε να δοκιμάσετε τα γεύματα των εορτών, αλλά αν αισθανθείτε κάποια ενόχληση, καλύτερα να μην προχωρήσετε στην κατανάλωση όλου του γεύματος. Δώστε στον εαυτό σας ως δώρο ένα χριστουγεννιάτικο γλυκάκι την ημέρα -αν ο ιατρός σας το επιτρέπει-

3) Φροντίστε το σώμα σας. Η περίοδος της εγκυμοσύνης χαρακτηρίζεται από έντονες διακυμάνσεις στο σώμα μας. Μην πιέσετε τον εαυτό σας να μην ξεκουραστεί, προκειμένου να παραστείτε σε μια κοινωνική «υποχρέωση». Ο ύπνος είναι απαραίτητος. Ακόμη, μην σηκώνετε βαριά αντικείμενα και αποφύγετε τις σκάλες. Ζητήστε από κάποιον να σας βοηθήσει με το μαγείρεμα και τον στολισμό του σπιτιού. Ακόμη κι αν είναι περίοδος εορτών, επιλέξτε χαμηλά παπούτσια και άνετα ρούχα για τις κοινωνικές σας εξόδους.

  • TIP: Βάλτε μία ώρα μεσημβρινού ύπνου στο καθημερινό σας πρόγραμμα, ώστε να μπορείτε να ξεκουράζετε το σώμα σας και αποφύγετε την πολύωρη ορθοστασία. Κάντε μασάζ στη μέση σας και χρησιμοποιήστε ειδικές κάλτσες, για να βοηθήσετε τα πόδια σας να μην πρήζονται. Αποφύγετε τα ταξίδια, αλλά αν πρόκειται να ταξιδέψετε, εφοδιαστείτε με όλα τα απαραίτητα, με βάση τις συμβουλές του ιατρού σας.

Πηγή: paidorama.com

Ελλάδα, Γυναίκα, Χριστούγεννα, εγκυμοσύνη

Το meaculpa.gr είναι διαδικτυακός κόμβος αδέσμευτης ενημέρωσης, πρωτογενούς ρεπορτάζ και ελεύθερης άποψης με έμφαση στη χρήση πολυμέσων και την παραγωγή αυθεντικού υλικού.

Αναγνώστε, παρακολουθήστε, μοιραστείτε και επικοινωνήστε μαζί μας υπεύθυνα!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ

© Copyright 2019 MeaCulpa | angellight | web hosting vps domains.