Ο Flavio Manzoni αναλύει τις καινοτομίες της νέας Ferrari SF90 Spider (Pics-Vid)

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η πίσω αεροτομή.

Αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας, ο Flavio Manzoni προσχώρησε στη Lancia το 1993. Με την πάροδο των ετών, ο 55χρονος τελειοποίησε τις δεξιότητές του δουλεύοντας στην Seat, στην Fiat και στο Volkswagen Group.  Το 2010 είναι το έτος κατά το οποίο ο Manzoni εντάχθηκε στη Ferrari ως διευθυντής σχεδιασμού.

Το πρώτο αυτοκίνητο του Cavallino που έφερε την υπογραφή του ήταν η τετραθέσια τετρακίνητη FF.  Ο Manzoni είναι επίσης υπεύθυνος για την ανάπτυξη της ολοκαίνουργιας Ferrari SF90 Spider.

Ferrari SF90 Spider: Ο Flavio Manzoni μιλά για τα χαρακτηριστικά της «αράχνης»

Στο βίντεο στην κορυφή του άρθρου, που δημοσιεύτηκε στο YouTube από την ίδια τη Ferrari, φαίνεται ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας που μιλά συγκεκριμένα για την πρώτη  ανοιχτή υβριδική plug-in που ανακοίνωσε ο κατασκευαστής αυτοκινήτων της Modena.  Ο Flavio Manzoni δηλώνει ότι «η Ferrari καθόριζε πάντα τα όρια του δυνατού».

Συνέχισε λέγοντας: «Η SF90 Spider είναι η τέλεια ενσωμάτωση αυτού του πνεύματος, συνδυάζοντας τη μηχανική και την καινοτομία με τη μαγευτική ομορφιά.  Η αρχιτεκτονική και οι αναλογίες είναι τα βασικά στοιχεία του σχεδιασμού, ιδίως του συμπαγούς χώρου επιβατών».


Με αυτά τα λόγια, ο Manzoni αναφέρεται στην ενσωμάτωση της σιλουέτας και της λειτουργίας, όσο το δυνατόν περισσότερο, δίνοντας στο αυτοκίνητο έναν μοναδικό χαρακτήρα χωρίς να αλλοιώνεται η κληρονομιά της ιστορικής ιταλικής μάρκας.  Στα 1:43 λεπτά του ίδιου βίντεο μπορούμε επίσης να δούμε την Ferrari SF90 Spider να τοποθετεί την οροφή της στον χώρο που βρίσκεται μεταξύ της καμπίνας και του κινητήρα.

Η ίδια διαμόρφωση με αυτήν της Stradale κρύβεται κάτω από το αμάξωμα

Τα προσκέφαλα έχουν δύο στηρίγματα, μοναδικά σε αυτό το στυλ αμαξώματος.  Ο Manzoni συγκρίνει την εμφάνιση του πίσω μέρους του supercar με αυτό του διαστημικού σκάφους.  Ένα από τα μεγαλύτερα χαρακτηριστικά αυτού του κεντρομήχανου αυτοκινήτου είναι η πίσω αεροτομή που χαμηλώνει για μέγιστη πίεση και ανεβαίνει στην κανονική θέση για ελάχιστη δύναμη.

Κάθε SF90 Spider κοστίζει το επιβλητικό ποσό των 473.000 ευρώ.  Αυτή είναι μια τιμή σίγουρα όχι για τους πολλούς, αλλά εδώ μιλάμε για ένα ξεχωριστό supercar ικανό να για κορυφαίες επιδόσεις.  Ακριβώς όπως και η κλειστή έκδοση Stradale, η Spider μπορεί να αναπτύξει ισχύ 1000 hp και 960 nm μέγιστης ροπής από έναν κινητήρα 4-λίτρων twin-turbo V8 σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες.

Δεδομένου ότι το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη δεν έχει όπισθεν, ένας από τους τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες φροντίζει να κάνει το όχημα να πάει προς τα πίσω.