Ο καινοτόμος αερόσακος της Waymo υπόσχεται την σωτηρία επιβατών μετά από ακραία ατυχήματα (Pics)

618

Αυτό το νέο σύστημα θα επιτρέπει τη διάσωση των επιβατών σε περιπτώσεις πολύ σοβαρών ατυχημάτων.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο αερόσακος είναι από τις καλύτερες εφευρέσεις που έγιναν στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.  Ενώ ο αριθμός τους αυξάνεται σταθερά στα νέα αυτοκίνητα, οι εταιρείες συνεχίζουν να αναζητούν νέους τρόπους για να τους καταστήσουν ακόμη πιο αποτελεσματικούς.  Η Waymo είναι μια από αυτές, καθώς υπέβαλε πρόσφατα αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αναφορικά με έναν νέου τύπου αερόσακου, ο οποίος πραγματικά θα σώσει τη ζωή μας σε περίπτωση πολύ σοβαρού ατυχήματος.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, για την καινοτομία ονομάζεται Deployable και είναι ουσιαστικά ένα περίβλημα στην καμπίνα, που περιγράφεται ως αερόσακος επιβατών που υποτίθεται ότι τους προστατεύει από κάθε γωνία όταν επέρχεται η σύγκρουση.  Ενώ οι τρέχουσες λύσεις βοηθούν στην προστασία των επιβατών, αυτή η νέα τεχνολογία έχει ως στόχο να τους «αγκαλιάσει» σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει ότι δεν θα υποστούν καμία ζημιά.

Waymo: Ο νέος αερόσακος έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τους επιβάτες από οποιαδήποτε γωνία

Airbag Waymo

Σε ορισμένες μορφές, η ευρεσιτεχνία για το σύστημα αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ολόκληρο το όχημα και τη δεύτερη θέση.

Στην τεκμηρίωση που παρέχεται με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η Waymo δηλώνει ότι το δεύτερο μέρος του συστήματος μπορεί να ενσωματωθεί στη δεύτερη θέση.  Το πρώτο και το δεύτερο μέρος μπορούν να ενωθούν, σχηματίζοντας ένα περιτύλιγμα γύρω από τα καθίσματα καθώς το σύστημα ενεργοποιείται προκειμένου να μειωθεί η πιθανότητα τραυματισμού όταν ο επιβάτης κάθεται.

Τα σχέδια που περιλαμβάνονται στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, ορατά στο άρθρο, μας δίνουν μια πιο προσεκτική ματιά στον τρόπο λειτουργίας του νέου αερόσακου.


Είναι αυτονόητο ότι το σύστημα βρίσκεται ακόμη σε μορφή διπλώματος ευρεσιτεχνίας, αλλά πιθανότατα η εταιρεία πραγματοποιεί ήδη εσωτερικές δοκιμές.  Πρέπει να σημειωθεί ότι το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε τον Ιούνιο του 2018 στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Σήματος των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) και εγκρίθηκε τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους.