Ο κορωνοϊός πάγωσε το πλάνο Track25 της McLaren

Η πανδημία του κορωνοϊού φέρνει αρνητικές εξελίξεις στην McLaren και στα επιχειρηματικά της πλάνα.

Μπορεί η McLaren να παρουσίασε πρόσφατα το νέο μέλος της γκάμας Super Series, την εκθαμβωτική 765LT, αλλά τα ευχάριστα νέα τελειώνουν εκεί. Σε πρόσφατη συνέντευξή του σε βρετανικό μέσο, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Mike Flewitt τόνισε πως η πανδημία του Covid-19 έφερε σημαντικές αλλαγές στα σχέδια για την κατασκευή νέων μοντέλων. Πιο συγκεκριμένα, ο Flewitt ανάφερε πως το σχέδιο «Track25» που προέβλεπε το λανσάρισμα 18 συνολικά νέων μοντέλων μέχρι και το 2025, κυρίως υβριδικών εκδόσεων, με τη σχετική επένδυση να αγγίζει τα 1,2 δισεκατομμύρια λίρες έχει μείνει πίσω.

Αυτό φυσικά δεν φέρνει και την ανάλογη αισιοδοξία, καθώς ήδη από το 2019 οι πωλήσεις των μοντέλων της McLaren παρουσίασαν πτωτική πορεία. Πάραυτα ο διευθύνων σύμβουλος δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον: «Είμαστε μια φιλόδοξη εταιρεία. Πιστεύω ότι αυτό το ανταγωνιστικό πνεύμα έχει τις ρίζες του στον ένδοξο παρελθόν που έχουμε στα motorsports. Ναι, μπορεί στις πιο δύσκολες  στιγμές κάποιος να σκεφτεί την ακύρωση όλων αυτών που είχε στο μυαλό του, από την άλλη υπάρχει και αυτός που σκέφτεται τον τρόπο για να το διαχειριστεί και να βρει τη λύση».

 

Σίγουρα, δεν μπορούμε να προεξοφλήσουμε τίποτα, αλλά το έργο του Flewitt αναμένεται δύσκολο, καθώς μέσα στη χρονιά θα πρέπει να ξεκινήσει η παραγωγή τόσο της 765LT, όσο και της Elva. Επίσης, είναι πολύ βασικό να μπουν σε προτεραιότητα τα προγράμματα εξέλιξης, όπως και ποιες εκδόσεις θα «παγώσουν» και ποιες θα προχωρήσουν. Σημαντική θεωρείται η αναβάθμιση των μοντέλων της σειράς Sport Series, ανάμεσα στην οποία ξεχωρίζει το μπεστ σέλερ 570S Spider, ενώ πολύ πιθανό το «Track25» να μετονομαστεί σε «Track26» ή «Track27».

Πηγή: newsauto.gr