Οι προσδοκίες και τα πλεονεκτήματα της Stellantis σύμφωνα με τον Carlos Tavares

573

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της PSA, Carlos Tavares, αναλύει σε συνέντευξη του στην Automotive News Europe όλα τα πλεονεκτήματα που θα γεννηθούν μετά την συγχώνευση της FCA με την PSA.

Όπως είναι γνωστό η Stellantis, η νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε για να συνδυάσει τη Fiat Chrysler Automobiles με το Groupe PSA της Γαλλίας, η οποία  εγκαινιάζεται τον επόμενο χρόνο και θα ξεκινήσει τις δραστηριότητές της με προσδοκία κερδών ύψους 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως από τις συνέργειες, όπως υποστηρίζει ο επικεφαλής αρχιτέκτονας της συγχώνευσης, διευθύνων σύμβουλος της PSA Carlos Tavares.

Πρόκειται για μια αύξηση για τις νέες συνέργειες, των οποίων οι αρχικές εκτιμήσεις κερδών ήταν περίπου 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό που είχε προβλεφθεί όταν οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν το γάμο τους τον Δεκέμβριο του 2019.

Οι βελτιωμένες προοπτικές, δήλωσε ο Tavares σε μια πρόσφατα δημοσιευμένη συνέντευξη στο Automotive News Europe, είναι το αποτέλεσμα της «ακρόασης των προτάσεων των 25 ομάδων μεταξύ εταιρειών που δημιουργήσαμε για την προετοιμασία της συγχώνευσης, σε ένα αυστηρό νομικό πλαίσιο».

Ο Tavares επεσήμανε ότι οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες διαθέτουν 600 άτομα που εργάζονται για την ομαλή συγχώνευση της FCA και της PSA από την υπογραφή της συμφωνίας πριν από ένα χρόνο.

Τόνισε επίσης ότι η ένωση των εταιρειών θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία υπεραξίας περίπου από 20 δισ. δολάρια έως 25 δισ.

Ο Tavares, επί του παρόντος CEO της PSA, θα είναι CEO της νέας εταιρείας.  Στο παρελθόν ήταν γνωστός στο αμερικανικό κοινό από το ρόλο του ως πρόεδρος της Nissan North America.

Προβλέπει ότι η ένωση FCA-PSA, η οποία αναμένεται να κλείσει το πρώτο τρίμηνο του 2021, θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας τόσο στη Βόρεια Αμερική, όπου η FCA είναι η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στην Ευρώπη, που είναι το κύριο κέντρο επιχειρήσεων της PSA.

«Το γεγονός ότι φέρνουμε τις δύο εταιρείες μαζί μπορεί επίσης να είναι μια ευκαιρία να αναθεωρηθούν τα πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε ακόμη καλύτερα, και αυτό ισχύει τόσο για την Αμερική όσο και για την Ευρώπη», δήλωσε ο Tavares στη συνέντευξη.

Είπε ότι η συγχώνευση θα βοηθήσει τις προσπάθειες της PSA για την επιστροφή της Peugeot στις ΗΠΑ.  Αυτό το σχέδιο θα προχωρήσει, ακόμα και όταν η Stellantis θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση της θέσης της FCA στις ΗΠΑ.

«Ό, τι κι αν αποφασίσουμε στον κόσμο της Stellantis, όλες αυτές οι ιδέες θα βελτιώσουν τον τρόπο που παρουσιαζόμαστε στην αγορά και τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης. Δούλευα για λίγο στις Ηνωμένες Πολιτείες [ως επικεφαλής της Nissan North America] και ξέρω πόσο ανταγωνιστική είναι η αγορά και είμαι πολύ ταπεινός απέναντι στο επίπεδο ανταγωνιστικότητας που χρειάζεται για να αποκτήσω μια κερδοφόρα παρουσία εκεί », δήλωσε ο Tavares.

«Αυτό ακριβώς έκανε η FCA, οπότε βγάζω  το καπέλο μου στην ομάδα εργασίας της FCA για αυτό».