Τετάρτη 01.04.2020

Καυτές GR εκδόσεις για Corolla και CH-R ετοιμάζει η Toyota

Η παρουσίαση του καυτού GR Yaris φαίνεται πως ανοίγει την όρεξη της Toyota και για άλλα καυτά μοντέλα με το Crossover CH-R και το δημοφιλές Corolla να παίρνουν σειρά.

Ειδικότερα και σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Auto Express φαίνεται πως είναι θέμα χρόνου να λανσαριστεί η GR έκδοση επιδόσεων στο C-HR προσφέροντας κάτω από το καπό του crossover τον ισχυρότερο 3κύλινδρο κινητήρα στον κόσμο.  To βρετανικό μέσο αναφέρει πως η παρουσίαση του θα γίνει σίγουρα πριν το 2023, ωστόσο παραμένει άγνωστο εάν αυτή η έκδοση θα αφορά το τωρινό ανανεωμένο πρώτης γενιάς αυτοκίνητο ή θα πρέπει να περιμένουμε να κάνει ντεμπούτο το δεύτερης γενιάς C-HR στα τέλη του 2021.

Με την κίνησή της αυτή η Toyota θέλει να ενισχύσει την θέση της στην κατηγορία των SUV επιδόσεων που σε λίγο καιρό θα αποτελείται, μεταξύ άλλων,από τα VW T-Roc R, Hyundai Kona N και Ford Puma ST. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται πιθανότατα ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του GR Yaris, ο ισχυρότερος 3κύλινδρος αυτή την στιγμή στον κόσμο. Η απόδοση του μοτέρ αυτού στο C-HR GR θα είναι μικρότερη από αυτή στο GR Υaris που φτάνει τα 261 άλογα.
 
Στέλεχος της Gazoo Racing είχε δηλώσει ότι το μοτέρ "μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα" και ότι "μπορεί να προσφερθεί σε περισσότερες από μία εκδόσεις ισχύος". Το GR C-HR θα συνεχίσει να βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA της Toyota, αν και όπως είναι λογικό, θα επωφεληθεί με λίγες αναβαθμίσεις. Η πλατφόρμα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων αλλά πιθανόν θα εξοπλιστεί με νέους αποσβεστήρες, αναβαθμισμένα φρένα και ελαφρύτερες ζάντες αλουμινίου.
 
Οι Ιάπωνες όμως εργάζονται και στο πιο εμπορικό τους μοντέλο προκειμένου να το φροντίσουν με το ίδιο μοτέρ, το οποίο δεν είναι άλλο από το Toyota Corolla. 
 
Το δημοφιλές μικρομεσαίο Hatchback ετοιμάζεται να δεχτεί την φροντίδα της Gazoo Racing. Το νέο «καυτό» hatchback, Toyota GR Corolla βρίσκεται στα σκαριά, ωστόσο θα περιμένουμε λίγο ακόμα μέχρι να είναι διαθέσιμο καθώς αναμένεται να φτάσει στις αγορές το 2023. 
 
Ο κινητήρας που προορίζεται για χρήση στην GR Corolla είναι η υπερτροφοδοτούμενη βενζινοκίνητη μονάδα της Toyota, με κωδική ονομασία G16E-GTS. Φυσικά μέχρι στιγμής δεν έχει ξεκαθαριστεί αν η απόδοση θα παραμείνει ίδια και στην GR Corolla, όπως και στο GR Yaris. 
 
Από κει και πέρα η πλατφόρμα TNGA της Corolla, που μεταξύ άλλων υποστηρίζει σύστημα ανάρτησης πολλαπλών συνδέσεων θα δώσει στους μηχανικούς της Gazoo Racing μια σταθερή βάση για να εξελίξουν το «καυτό» hatchback.
 
Στο εξωτερικό κομμάτι, οι ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες μας δίνουν μία πρώτη ιδέα για την εμφάνισή της πιο ισχυρής Corolla. Ένα αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος θα συμβάλει στην βελτίωση της αεροδυναμικής, των επιδόσεων, αλλά και στην πιο αγριωπή εικόνα. Παράλληλα, νέοι τροχοί συνδυασμένοι με ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης, αλλά και ένα νέο σύστημα εξάτμισης θα πρέπει να θεωρούνται μέρη του εξοπλισμού.  
 
 
 

Το meaculpa.gr είναι διαδικτυακός κόμβος αδέσμευτης ενημέρωσης, πρωτογενούς ρεπορτάζ και ελεύθερης άποψης με έμφαση στη χρήση πολυμέσων και την παραγωγή αυθεντικού υλικού.

Αναγνώστε, παρακολουθήστε, μοιραστείτε και επικοινωνήστε μαζί μας υπεύθυνα!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ

© Copyright 2019 MeaCulpa | angellight | web hosting vps domains.