ΟΠΕΚΑ: Νέες οδηγίες για την εξυπηρέτηση κοινού

303

Η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού, αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ενημερώνει πώς ήδη από χθες Τετάρτη 14.10.2020 και μέχρι νεωτέρας η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Ενημέρωσης που λειτουργεί στην Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα (Πατησίων 30), θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Για να κλείσετε ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε: Για όλα τα επιδόματα στο τηλέφωνο: 2106241888 και επιπλέον για τα εξής επιδόματα:

Αναπηρικά Προνοιακά Επιδόματα, τηλ. 2131519238, email: anapirika@opeka.gr
Ανασφάλιστοι Υπερήλικες, τηλ 2131519206, email: yperyl@opeka.gr
Οικογενειακά Επιδόματα, τηλ. 2131519103, email: oikogeneiaka@opeka.gr

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, θα μπορείτε να αποστείλετε σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση protokollo@opeka.gr, είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, τκ 10170 Αθήνα).

Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα.

Στις Περιφερειακές Διευθύνσεις ΟΠΕΚΑ, η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές.

Οι πολίτες μπορούν μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (www.opeka.gr) να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.