Πίστη στις αρχές της BMW η επόμενη σειρά 2 Coupé διατηρώντας την πίσω κίνηση! (Φωτό)

440

Βροντερό όχι στην μπροστινή κίνηση από την BMW, καθώς αποφάσισε πως το Coupé πρέπει να μείνει πιστό στον σπορ χαρακτήρα με τις βαυαρικές αρχές της πισωκίνητης διάταξης!

Τα τελευταία χρόνια στην BMW υπάρχει μια σύγχυση που προκαλείται από τη μίξη αμαξωμάτων με την κίνηση είτε στους εμπρός είτε στους πίσω τροχούς, κυρίως για την οικογένεια 2 Series.

Ενώ το βασικό μοντέλο, 2 Series Coupe, είναι και θα παραμείνει πιστό στο ήθος της BMW διατηρώντας τη διάταξη RWD, η 2 Series Active Tourer minivan μαζί με την 2 Series Gran Coupe υιοθετούν μια αμφιλεγόμενη αρχιτεκτονική FWD.  Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες έχουν πιάσει το μοναδικό πλέον αυτοκίνητο της σειράς 2 που παραμένει πιστό στις αρχές της BMW, δηλαδή το Coupé.

Οι αναλογίες των δοκιμαστικών μουλαριών προδίδουν πως το επερχόμενο μοντέλο έχει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Επίσης κρίνοντας από τους μεγάλους τροχούς, το σπόιλερ, τον αεραγωγό στο καπό, τις απολήξεις της εξάτμισης και τα φουσκωμένα φτερά, μας προϊδεάζουν πως πρόκειται για μια καυτή έκδοση, πιθανότατα ένα μοντέλο M Performance.  Είτε λέγεται M240i είτε όχι, καθώς είναι πολύ νωρίς ακόμα για εκτιμήσεις, υπάρχει μεγάλη  πιθανότητα να φιλοξενεί κάτω από το καπό τον νέο εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα.

Ενώ το έχουμε ξαναδεί σε κατασκοπευτικές λήψεις, αυτή είναι η πρώτη μας φορά να ρίξουμε μια ματιά μέσα στην καμπίνα.  Μερικοί θα περίμεναν περισσότερη ποικιλία, αλλά από ότι φαίνεται η 2 Series Coupe θα κληρονομήσει σε μεγάλο βαθμό το σχεδιασμό του ταμπλό από την 2 Series Gran Coupe και το hatchback της σειράς 1 για την αγορά της Αμερικής.

Μια προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ότι ολόκληρος ο πίνακας ταμπλό με όλα τα βοηθητικά, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ψυχαγωγίας, ψηφιακών κλήσεων, χειριστηρίων HVAC, αεραγωγών και ούτω καθεξής είναι πανομοιότυπα με το 2-Series GC.  Το τιμόνι δεν φαίνεται να έχει αλλάξει καθόλου, και ούτε έχει τον επιλογέα ταχυτήτων, την κεντρική κονσόλα με δύο υποδοχές κύπελλων και χώρο αποθήκευσης και κάρτες πόρτας.

Βέβαια στο μοντέλο παραγωγής, πιθανότατα να υπάρξουν κάποιες αλλαγές αλλά τίποτα συνταρακτικό.

Παρόλο που το εσωτερικό θα έχει πολλά κοινά με τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα της BMW, η νέα δίθυρη σειρά 2 θα διαθέτει πολλές ομοιότητες με την νέα σειρά 3 καθώς θα πατάει στην πλατφόρμα CLAR.  Στην κορυφή της γκάμας θα βρισκεται προφανώς η νέα M2 που αναμένεται να έχει τον ίδιο κινητήρα S58 με τα επόμενα M3 και M4, καθώς και με τα ήδη διαθέσιμα X3 M και X4 M. Προφανώς λόγω του μικρότερου όγκου  και βάρους του, για το Μ2 προβλέπονται επιδόσεις φωτιά.

Η παρουσίαση θα γίνει κάποια στιγμή το επόμενο έτος αρχικά για τα κανονικά μοντέλα 2 Series Coupe και ίσως την έκδοση M Performance.  Ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2022 το νωρίτερο για να δούμε το κορυφαίο μοντέλο M.