Ποιος είναι ο Άραβας κροίσος που επένδυσε στον ΑΝΤ1;

361

Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ και το MBC Group ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία συνεργασία που αγγίζει πλέον 5 ηπείρους και καλύπτει ένα πληθυσμό 500 εκατομμυρίων (σχεδόν όσο το μέγεθος της Αμερικής και του Καναδά μαζί) με τεράστια ζήτηση περιεχομένου. Γεγονός που αποτελεί ευκαιρία για πολλαπλές συνέργειες.

Το MBC Group, που ιδρύθηκε το 1991 στο Λονδίνο, είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος Μέσων Ενημέρωσης στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, διαθέτοντας πάνω από 17 υψηλής τεχνολογίας, πρωτοπόρα κανάλια και τη μεγαλύτερη streaming πλατφόρμα της Μέσης Ανατολής.

Ο ισχυρός άνδρας των media

Γεννημένος το 1962, ο Γουαλίντ μπιν Ιμπραήμ αλ Ιμπραήμ, μεγάλωσε σε μια πλούσια και σημαντική αραβική οικογένεια.

Σύμφωνα με το Forbes, η καθαρή αξία του χαρτοφυλακίου του ανερχόταν σε 2,9 δισ. δολάρια το 2009.

Το 1991, μαζί με τον Σαλέχ Καμάλ, εγκαινίασαν τον πρώτο ανεξάρτητο αραβικό δορυφορικό τηλεοπτικό σταθμό MBC, του οποίου σκοπός ήταν να εκφράζει τις απόψεις της βασιλικής οικογένειας της Σαουδικής Αραβίας. Έναν χρόνο αργότερα, το MBC εξαγόρασε την United Press International, όταν κήρυξε  χρεοκοπία εξαγοράζοντάς την για το αστρονομικό ποσό εκείνης της εποχής των 3,95 εκατ. δολαρίων, προκειμένου να ενισχύσει το εύρος της αναμετάδοσης των ειδήσεων.

Ο Αλ Ιμπραήμ ξεκίνησε επίσης το διεθνές αραβικό τηλεοπτικό κανάλι ειδήσεων, Al Arabiya, τον Φεβρουάριο του 2003, με στόχο να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση του δικτύου Al Jazeera. Δήλωσε ότι ο στόχος του για το Al Arabiya ήταν να μετουσιωθεί ως το CNN του Al Jazeera.