Pin It

Σύμφωνα με μια έρευνα τέσσερα στα πέντε ζευγάρια θεωρούν το Facebook ως έναν από τους κύριους λόγους για το χωρισμό τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι δαπανούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο από ό, τι να μιλούν ο ένας στον άλλο. Εξάλλου, για να είναι ευτυχισμένοι δύο άνθρωποι μαζί, ο χρόνος που περνάνε ο ένας μαζί με το άλλον, πρέπει να είναι ποιοτικός και όχι ποσοτικός. Αν λοιπόν έχεις δει ότι κάποια πράγματα δεν πάνε τόσο καλά στη σχέση σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις συμβουλές.

Ίσως αυτές οι ιδέες για τις κοινές δραστηριότητες που μπορεί να κάνεις το βράδυ μαζί με τον καλό σου, ίσως σας βοηθήσουν να γίνετε πιο ευτυχισμένοι.

1. Μαγειρέψτε και φάτε μαζί

Το μαγείρεμα μαζί με το ταίρι σου μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη όπως η ισότητα, η μάθηση και οι μνήμες. Όταν μαγειρεύετε μαζί, μπορείτε να μοιραστείτε τις τεχνικές σας, να θυμηθείτε και να συζητήσετε για τα αγαπημένα σας παιδικά πιάτα και να αισθανθείτε πιο κοντά ως σύντροφοι. Ταυτόχρονα συμμετέχετε μαζί στην προετοιμασία των γευμάτων, κανείς δεν κουράζεται μετά από ώρες στην κουζίνα και κανείς δεν αισθάνεται ότι πρέπει να κάνει τα πάντα μόνος του.

Και αφού ετοιμάσετε το δείπνο ,θα φάτε μαζί. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να έρθετε πιο κοντά και να έχετε καλύτερη διάθεση. Αν μοιράζεστε ένα γεύμα, επικοινωνείτε μεταξύ σας, και είστε σε θέση να μοιραστείτε τα σχέδια και τις ιδέες σας.

2. Μιλήστε για αυτά που έγιναν μέσα στην ημέρα

Ένα από τα βήματα για έναν καλό ύπνο και μια υγιή σχέση είναι να διώξετε το άγχος ή να μην κάνετε συζητήσεις που φέρνουν άγχος. Ακόμη και αν η ημέρα δεν ήταν τόσο καλή, μπορείτε πάντα να βρείτε κάτι θετικό για να μιλήσετε και να κάνετε τον σύντροφό σας να κοιμηθεί, χωρίς ανησυχίες.

Μια απλή ερώτηση για κάτι καλό που συνέβη κατά τη διάρκεια της ημέρας

3. Κάντε ο ένας στον άλλον μασάζ

Σύμφωνα με μελέτες, τα ζευγάρια που κάνουν ο ένας στον άλλο τακτικά μασάζ, αισθάνονται πιο ικανοποιημένα. Βελτιώνει την ευημερία τους και μειώνει το στρες. Ένα μασάζ 15 λεπτών για κάθε σύντροφο, τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα, είναι αποτελεσματικό για την ψυχική και σωματική υγεία.

4. Δοκιμάστε κάποιες χορευτικές κινήσεις

Μεγιστοποιείτε τη νοητική σας λειτουργία ενώ χορεύετε και το πιο σημαντικό; Θα ασκηθείτε ενώ θα διασκεδάσετε παράλληλα με τον σύντροφό σας. Ακόμα κι αν είστε λίγο κουρασμένοι στο τέλος της ημέρας, για μερικά λεπτά βάλτε μόνο το αγαπημένο σας τραγούδι και προσκαλέστε τον σε έναν χορό.

Χορεύοντας μαζί είναι καλό για το πάθος στη σχέση σας. Σας βοηθά επίσης να δώσετε προσοχή ο ένας στον άλλο. Έπειτα εργάζεστε ως ομάδα, υποστηρίζοντας και παρακολουθώντας ο ένας τον άλλον.

5. Εκφράστε την ευγνωμοσύνη σας

Σύμφωνα με την επιστήμη, η ευγνωμοσύνη δεν είναι απλώς μια ενέργεια, αλλά ένα συναίσθημα εκτίμησης και μια μορφή γενναιοδωρίας και καλοσύνης. Η εκδήλωση ευγνωμοσύνης βελτιώνει την κοινή δύναμη. Μπορείτε να προκαλέσετε αυτό το συναίσθημα με διαφορετικούς τρόπους.

Πριν κοιμηθείτε, ευχαριστήστε τον σύντροφό σας για το πρωινό ή τη φροντίδα των παιδιών. Μπορείτε να δείξετε την ευγνωμοσύνη σας με τις ενέργειές σας: να προετοιμάσετε ένα ζεστό μπάνιο για το αγαπημένο σας πρόσωπο, να του κάνετε ένα ζεστό τσάι ή να τον φροντίσετε με κάποιο άλλο τρόπο. Να είστε σίγουροι αυτό θα βοηθήσει τη σχέση σας.

6. Πηγαίνετε στο κρεβάτι ταυτόχρονα

Ένα θέμα που μπορεί να προκαλέσει αρκετά προβλήματα είναι εάν οι σύντροφοι έχουν διαφορετικές ώρες στον ύπνο. Αυτοί οι σύντροφοι συνήθως έχουν περισσότερες συγκρούσεις, δαπανούν λιγότερο χρόνο μαζί και έχουν λιγότερο συχνή σεξουαλική δραστηριότητα. Χάνουν την οικειότητα και την επαφή και επομένως μπορεί να οδηγηθούν στον χωρισμό.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, προκειμένου να διατηρηθεί η ζεστασιά της σχέσης και να μην υπάρχει η αίσθηση της μοναξιάς, τα ζευγάρια πρέπει να πηγαίνουν για ύπνο την ίδια ώρα. Αυτό αποτρέπει τις αρνητικές βραδινές συνήθειες, παρέχεται περισσότερος κοινός χρόνος και συμβάλλει στην ενίσχυση της σχέσης.

Tags: