Pin It

Καταναλωτές και brands αναλαμβάνουν δράση για να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, εδώ και αρκετά χρόνια... όμως το κίνημα άρχισε, τον τελευταίο καιρό να εισέρχεται και στην αγορά νυφικών, με τo site μόδας Lyst, να παρατηρεί στην έκθεση του για το 2019, τεράστιο αυξημένο ενδιαφέρον για τα μεταχειρισμένα νυφικά.

Για να συγκεντρώσει τα δεδομένα, η παγκόσμια μηχανή αναζήτησης μόδας, ανέλυσε την οnline shopping συμπεριφορά περισσότερων από πέντε εκατομμυρίων ανθρώπων το μήνα, οι οποίοι αναζητούσαν, σέρφαραν και έκαναν αγορές από 12.000 σχεδιαστές και καταστήματα στο διαδίκτυο. Η έκθεση συνυπολογίζει επίσης τις αναφορές των social media, συμπεριλαμβανομένων των λογαριασμών των influencer και των brands που ακολουθεί ο κόσμος, τις αναφορές στις πλατφόρμες των προϊόντων, τα hashtag και τις σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Τα αποτελέσματα απέδειξαν ότι η «βιώσιμη» νύφη ψάχνει όλο και πιο συχνά για νυφικά που ανήκουν σε προηγούμενες νύφες, σε ποσοστό 93% ετησίως. Εκτός από αυτό, οι λέξεις-κλειδιά «vintage» και «second hand» παρουσίασαν συνδυασμένη αύξηση 42% σε σχέση με την έκθεση του 2018.

Αν και δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αγοραστές προτιμούν τα μεταχειρισμένα ενδύματα σε μια προσπάθεια να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα, το γεγονός ότι οι υποψήφιες νύφες φαίνεται να αγκαλιάζουν αυτό το concept για αυτή την τόσο σημαντική ημέρα της ζωής τους, είναι σίγουρα είναι κάτι καινούργιο. Και αυτό συμπίπτει με την έκθεση του Pinterest για το 2019 για τις τάσεις του γάμου, η οποία σημείωσε ότι η αναζήτηση για «βιώσιμες ιδέες γάμου» αυξήθηκε κατά 181%!

Άλλα αξιοσημείωτα fashion trends που σημειώθηκαν στην έκθεση του Lyst, ήταν η αύξηση στα ανδρικά δαχτυλίδια αρραβώνων (για τα οποία οι αναζητήσεις αυξήθηκαν κατά 66% ετησίως), φορέματα με τσέπες (αύξηση 83% σε μόλις έξι μήνες) και το χρώμα «hot pink», το οποίο φαίνεται να έχει άμεση σχέση με το ροζ φόρεμα της Molly Goddard που είδαμε στο Killing Eve πέρυσι, με αναζητήσεις που σημείωσαν αύξηση κατά 45%.

Ένα άλλο νυφικό ​​trend που αναφέρεται στην έκθεση (και είναι σε πλήρη αντίθεση με τη βιώσιμη λογική) είναι η αύξηση στις γυναίκες που επιλέγουν δύο φορέματα για την ημέρα του γάμου τους. Η έκθεση υποστηρίζει ότι το 23% των νυφών που κάνουν αναζήτηση στο Lyst, θα επιλέξουν δύο νυφικά.

Tags: