Pin It

Γυμναστική προσώπου για νεανική ενέργεια και λάμψη!

Μην παραμελείτε το πρόσωπό σας στην ρουτίνα της καθημερινής σας γυμναστικής. Η γυμναστική προσώπου με, ακριβείς κινήσεις των 91 μυών μπορούν να βοηθήσουν το πρόσωπο και τα μάτια να εξακολουθήσουν να αισθάνονται γεμάτα νεανική ενέργεια.

Η γήρανση φέρνει σταδιακή απώλεια τόνου και ευκαμψίας στους μυς των ματιών, και επίσης το άγχος και η κούραση αφήνουν ταχύτατα τα σημάδια τους εδώ.

Άσκηση ρολόι για τα μάτια

Κρατώντας τον λαιμό σας σε ευθεία και το κεφάλι σταθερό, ανοίξτε πλατιά τα μάτια σας και κοιτάξτε επάνω. Μείνετε έτσι, κι έπειτα κοιτάξτε προς τα κάτω. Κοιτάξτε αριστερά, μείνετε, έπειτα κοιτάξτε δεξιά. Κοιτάξτε επάνω αριστερά, μείνετε για λίγο, έπειτα κάτω δεξιά. Κοιτάξτε πάνω δεξιά, έπειτα κάτω αριστερά. Αφήστε τα μάτια σας να κάνουν τον γύρο ενός φανταστικού ρολογιού, πρώτα δεξιόστροφα, μετά αριστερόστροφα, πολύ αργά και χωρίς να μετακινήσετε το κεφάλι σας.

Ανοίξτε το βλέμμα

Κρατήστε τον δείκτη σας λίγο πιο μπροστά από το πρόσωπό σας. Εστιάστε το βλέμμα στο δάχτυλό σας. Τώρα, ανοίξτε το βλέμμα σας έτσι ώστε το δάχτυλο να θολώσει. Κατεβάστε το δάχτυλό σας και προσπαθήστε να διατηρήσετε το ανοιχτό θολό βλέμμα, χωρίς να ανοιγοκλείσετε τα μάτια. Όταν αρχίσετε να βλέπετε πάλι καθαρά, φέρτε και πάλι το δάχτυλό μπροστά στα μάτια και επαναλάβετε.

Κλείστε τα μάτια

Τρίψτε ζωηρά τις παλάμες σας μέχρι να μουδιάσουν. Ακουμπήστε τα γρήγορα στο πρόσωπο και αισθανθείτε τη μεταφορά ενέργειας στα μάγουλα, στο μέτωπο και στην περιοχή των ματιών.Μην πιέζετε τα βλέφαρά σας. Ενώστε τα δάχτυλα, ανοίξτε τα μάτια σας και κοιτάξτε μες στο σκοτάδι των χεριών σας χωρίς να ανοιγοκλείσετε τα μάτια, ενώ παίρνετε μεγάλες, βαθιές αναπνοές.

Γυμναστική για το μέτωπο 

Συνοφρυωθείτε και προσπαθήστε να ενώσετε τις γωνίες των φρυδιών σας. Μείνετε για λίγο έτσι, στη συνέχεε χαλαρώστε. Κοιτάζοντας μπροστά χαλαρωμένα μάτια, σηκώστε τα φρύδια σας προς το όριο όπου αρχίζουν τα μαλλιά σας, χωρίς να μετακινείτε κεφάλι σας. Μείνετε στη στάση αυτή.Χαλαρώστε τα φρύδια, κλείνοντας τα μάτια και νιώθοντας τις πάνω βλεφαρίδες σας να βαραίνουν πάνω στα μάγουλά σας.

Γυμναστική για τον αυχένα

Περιστρέψτε τους ώμους σας προς πάνω, προς τα πίσω και προς τα κάτω για να απελευθερώσετε την ένταση.Στη συνέχεια, επαναλάβετε την κίνηση προς την αντίθετη κατεύθυνση. Κρατώντας τους ώμους ακίνητους σπρώξτε το πηγούνι προς τα έξω, μείνετε εκεί για μια στιγμή και τραβήξτε το πίσω. Ανασηκώστε απαλά το πηγούνι σας για να το στρέψετε προς το ταβάνι (αποφύγετε να το κάνετε αν έχετε προβλήματα τον αυχένα). Μην αφήσετε το κεφάλι σας να πέσει προς τα πίσω.

Ενώστε τα πίσω δόντια για να τεντώσετε τον λαιμό. Χωρίς να μετακινείτε το πηγούνι, καταπιείτε επτά φορές, για να τονώσετε τον θυρεοειδή αδένα. Αυτή η ενέργεια μπορεί να πάρει λίγο χρόνο

Χαμηλώστε ελαφρά το κεφάλι. Μαζέψτε λίγο προς τα μέσα το πηγούνι σας και φέρτε το προς το στήθος. Μείνετε στη στάση αυτή για μια στιγμή, στη συνέχεια επιστρέψτε στην αρχική θέση.

Τονωτική face yoga 

Όταν το πρόσωπό σας αισθάνεται κουρασμένο μετά από μια περίοδο συγκέντρωσης, ανοίξτε διάπλατα τα μάτια σας, ανοίξτε το στόμα σας και βγάλτε τη γλώσσα σας μέχρι να αγγίξτε το πηγούνι σας. Μείνετε έτσι για λίγα δευτερόλεπτα, και βρυχηθείτε σαν λιοντάρι, αν σας βοηθά να αποβάλετε την ένταση.

Καταπολεμήστε την κούραση

Όταν το πρόσωπό σας φαίνεται και το νιώθετε υπερβολικά κουρασμένο, δώστε σημασία στα προειδοποιητικά σημάδια. Χαλαρώστε κάνοντας ένα ζεστό μπάνιο, εφαρμόστε μια μάσκα προσώπου και τοποθετήστε δροσερά νωπά σακουλάκια πράσινου τσαγιού πάνω από τα μάτια σας. Όταν τελειώσετε, πηγαίνετε κατευθείαν στο κρεβάτι.

Γυμναστική για το στόμα και τα μάγουλα

Βελτιώστε τον μυϊκό τόνο και την ελαστικότητα του δέρματος, αφιερώνοντας λίγα μόνο λεπτά την ημέρα στις παρακάτω ασκήσεις. Εκτελέστε τις αρχικά μπροστά σε έναν καθρέφτη, για να βεβαιωθείτε ότι δεν περιστρέφετε τα μάτια σας.

1.Ανοίξτε το στόμα σχηματίζοντας ένα O. Αφήστε το σαγόνι σας να πέσει πολύ αργά προς τα κάτω σχηματίζοντας ένα οβάλ σχήμα. Μείνετε έτσι, νιώθοντας το τέντωμα στα μάγουλά σας.

2.Με τα δόντια σας σμιχτά, τραβήξτε τα πλαϊνά του στόματός σας προς τα έξω, σαν να λέτε «εεε». Μείνετε χωρίς να ρυτιδώνετε το δέρμα γύρω από τα μάτια σας.

3.Τραβήξτε τα πλαϊνά του στόματός σας προς τα πάνω σε ένα πλατύ χαμόγελο. Μείνετε έτσι, στη συνέχεια τραβήξτε τα προς τα πάνω. Μείνετε, έπειτα χαλαρώστε. Επαναλάβετε 5 φορές.