Ψηφιακή αναβίωση της Lancia Delta S4 Stradale ως κεντρομήχανο Supercar! (Pics – Vid)

Για να μιλήσουμε για την Lancia Delta S4, πρέπει να γυρίσουμε τον χρόνο στο 1985, όταν ως αγωνιστικό του Group B όργωνε τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές εντυπωσιάζοντας το πλήθος!

Αποδίδοντας 490 ίππους από τον twin cam των 1.8 λίτρων της Fiat πετύχαινε εντυπωσιακές επιδόσεις οι οποίες αποδείχτηκαν τραγικές για τον οδηγό Henry Toivonen και τον συνοδηγό του Sergio Cresto όταν στις 2 Μαΐου του 1986 σε ένα φρικτό δυστύχημα κατά την διάρκεια του ράλι Κορσικής έχασαν την ζωή τους.

Ένα δυστύχημα που σήμανε το τέλος του Group B, αφού η παγκόσμια ομοσπονδία αυτοκινήτου απέσυρε την κατηγορία ως επικίνδυνη.

Ο Henry Toivonen στο τιμόνι της Lancia S4

Παράλληλα την ίδια περίοδο η Lancia έβγαλε στην περιορισμένη παραγωγή των 200 μονάδων την έκδοση δρόμου με το προσωνύμιο “Stradale” η οποία διέθετε τον ίδιο κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, αποδίδοντας 250 ίππους, μια εκ των οποίων πωλείται στην τιμή των 850.000 ευρώ σε άριστη κατάσταση.

Η ιστορία της Lancia σε συνδυασμό με την μακροχρόνια αναστολή της παραγωγικής δραστηριότητας, έχοντας στην γκάμα της μόνο το μικρό Ypsilon αποκλειστικά για την αγορά της Ιταλίας, δημιουργεί προσμονή για την δυναμική της επανεκκίνηση στους φίλους της μάρκας και πηγή έμπνευσης για τους ανεξάρτητους σχεδιαστές.

Ένας νεαρός σχεδιαστής από την Ιταλία, ο Sebastiano Ciarcia οραματίστηκε την νέα S4 Stradale απεικονίζοντας την ψηφιακά ξυπνώντας μνήμες και νοσταλγία!


Να τονίσουμε πως η S4 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της lancia, για αυτό και ο σχεδιαστής παραμένει πιστός στην σχεδιαστική γραμμή της αυθεντικής S4.

Σε αντίθεση με την μόδα της εποχής που θέλει τον ηλεκτρισμό να δίνει την κίνηση, η ψηφιακή S4 διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης τοποθετημένο στο κέντρο.

Αν και δεν γνωρίζουμε πολλά για το κινητήριο σύνολο, μπορούμε να υποθέσουμε πως μια καλή λύση θα ήταν ο  Nettuno, ο νέος εξακύλινδρος τρίλιτρος  biturbo βενζινοκινητήρας σε διάταξη V που είδαμε στην Maserati MC20 και αποδίδει 630 ίππους στις 7500 rpm.

Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διάχυτης ενισχύουν τον χαρακτήρα του κεντρομήχανου Supercar, ενώ οι κάμερες στην θέση των καθρεπτών προδίδει πως το αυτοκίνητο διαθέτει τεχνολογία αιχμής.

Η Lancia είναι ένας από τους θρύλους της αυτοκίνησης με τεράστια ιστορία που αποτελεί πηγή έμπνευσης και παρακαταθήκη για το μέλλον.


Η δημιουργία της Stellantis θα της δώσει πάλι ζωή και οι φίλοι του αυτοκινήτου αναμένουν την ανάσταση, όχι με εντυπωσιακά πρότζεκτ αλλά με mainstream προτάσεις!